חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד מטפלים בפיסורה?

מאת: ליאוררפואה משלימה14/10/2013813 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פיסורה נגרמת בשל מחלת טחורים. הפיסורה היא סדק בפי הטבעת שנגרם בשל הטחורים.

חייבים לבצע טיפול בפיסורה באופן מיידי, בגלל שפיסורה גורמת לכאב בדרגה שמפריעה לתפקוד היומי.

הטחורים הם צבירים שמורכבים מכלי דם והם נמצאים באזור של פי הטבעת.

ישנם טחורים שהם פנימיים, שנמצאים בחלק התחתון של הרקטום, וישנם טחורים שהם חיצוניים, שנמצאים בבליטה בדופן של פי הטבעת.


הסיבות האפשריות שגורמות למחלת טחורים וליצירת פיסורה הן: תקופת הריון ולידה, שיעול או הקאה שיוצרים לחץ תוך בטני, יתר לחץ דם, עצירות ממושכת, פעילות גופנית שהיא מאומצת, מצב שמוגדר כמצב של דחק נפשי, תורשה היא גורם אפשרי למחלת טחורים, אי ספיקת לב שהיא משמעותית יכולה לגרום לטחורים.

ההערכות הן שמחצית מאוכלוסיית העולם המערבי המתועש, שמעל לגיל 50, סובלת ממחלת טחורים, כאשר נשים סובלות מכך יותר מגברים בגלל תקופת ההיריון והלידה.


שיטות להקלת כאבי פיסורה

שימוש בבידה, שימוש באמבט ישיבה, שימוש בראש אמבטיה נמתח - זאת במטרה לשמור על היגיינה מקסימלית, שאמורה להפחית את בעיית הטחורים ואת הכאבים בגלל פיסורה.


שתיית נוזלים מרובה שמקלה על פינוי הצואה, נטילה של משככי כאבים, מניעה מתנוחות שיוצרות לחץ ושיפור של היציבה ומתח השרירים אשר נמצאים באזור האגן, שימוש בתחבושת קרה - כל אלה גם כן יפחיתו את בעיית הטחורים והכאבים שנובעים מפיסורה.


טיפול בפיסורה

טיפול בפיסורה יכול להתבצע בעזרת משחות שנמכרות ללא מרשם.

טיפול בפיסורה ובטחורים יכול להתבצע  על ידי רופאים בדרכים הבאות: קשירת הטחורים בגומיות על מנת לנוון אותם, ניתוח כירורגי להסרת טחורים, הזרקה של חומר מנוון אל תוך הטחורים, צריבת טחורים בקרן לייזר או בעזרת קרינה תת אדומה.


ישנו גם פתרון של משחה אשר הוכנה ממרקחת של צמחי מרפא, אשר הוכיחה את עצמה גם בהקלת הכאבים, גם בפתירת בעיית הטחורים, ושגם מבצעת טיפול בפיסורה.


לסיום, עשרות מיליוני אנשים ברחבי העולם המערבי המתועש, סובלים ממחלת טחורים, וכל אחד ואחת מהם מנסה את השיטה שהוא חושב שמתאימה לו, כולל העזרות ברפואה אלטרנטיבית, כמו למשל העזרות ברפואה הסינית.

לעתים קרובות הטיפול המוצלח בטחורים מתאפשר גם ללא רופא, מפני שלרפואה המערבית אין כיום פתרון ממש מוצלח לטיפול בטחורים, לכן אתם יכולים לפנות אל פתרון אחר של טיפול בפיסורה ובטחורים אם מצאתם אחד כזה.

אפשר לפתור את בעיית הטחורים גם בעזרתה של משחה מצמחי מרפא, וללא צורך בהגעה אל מרפאה בשביל לקבל טיפול מרופאים.

כאשר משחה נחשבת לטיפול שהוא איננו פולשני ולכן בטוח לגמרי לשימוש.

כדאי לכם ללמוד מניסיונם של אחרים שמשחה זו פתרה את בעיית הטחורים שממנה סבלו בעבר, וגם ביצעה טיפול בפיסורה באופן מוצלח.

 



תגיות המאמר: טיפול בפיסורה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: ליאורמוסדות לימוד13/09/182491 צפיות
הנדסאי מכונות עם ניסיון, מסוגל להשתלב היטב, בשוק העבודה הישראלי. הנדסאים לומדים בבתי ספר להנדסאים, שמפוזרים ברחבי הארץ.

מאת: ליאורמוסדות לימוד19/08/182681 צפיות
הנדסאי בניין במרכז, יכול לעבוד בתחום ההנדסה האזרחית. במרכז הארץ, מתקיימים כל העת, פרויקטים של בנייה ותשתיות. הנדסאי הבניין, לומד במכללה טכנולוגית. ישנן מכללות טכנולוגיות ללימודי הנדסאים, בכל מיני ערים ברחבי מדינת ישראל.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורתעשייה07/08/181810 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: ליאורמוסדות לימוד23/07/182717 צפיות
הנדסאי תעשייה וניהול, משתלב בתעשייה הישראלית. הוא לומד, במכללה טכנולוגית ללימודי הנדסאים. מומלץ ללמוד במכללה טכנולוגית, ללימודי הנדסאים, אשר קבלתם עליה המלצות.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213866 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201534 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191626 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica