חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שנה חדשה - התחלות חדשות (2)

מאת: ריקי מנורפואה משלימה15/10/2013806 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר הקודם דברנו על ההחלטות הקטנות והכל כך קשות, הבטחתי טיפים פשוטים לשינויים גדולים.. בהצלחה

· פעילות גופנית- בואו ניישר קו, לא מדובר בהרמת משקולות, ריצה למרחקים קצרים או ארוכים, לא מדובר באימון כוח. אנחנו מדברים על הליכה, תתחילו ללכת. אוזניות שבעה שירים טובים שתסתיים המוסיקה תסיימו ללכת.

· מים- רעבים שתו כוס מים ותאכלו חצי שעה אחרי.

· ירוקים- הכל נאמר על הירקות הירוקים, עתירי סידון, עתירי מגנזיום, אנטי סרטניים ,נוגדי חמצון. יותר ירוק בצלחת.

· קמח לבן- גם פה אני מרגיעה מיד.  פחות. פשוט להשתדל פחות, קמח לבן לא משביע לטווח ארוך, מתיישב טוב בבטן, מעייף ויש עוד רשימה ארוכה. מתי שאפשר פחמימות מלאות. יש מבחר מרשים של תחליפים.

· בשר- לא כל יום... חלבון מלא יש גם בקטניות כמו ומוס, טחינה, עדשים פחות שומן רווי , פחות שומן מהחיה, יותר בריאות.

· קפה- חכו שנייה עם הקפה. בזמן שישנתם הגוף שלכם עמל כל הלילה לנקות אתכם לסלק רעלים. חכו שנייה עם הקפה. תנו לו מים. תנו לו פרי, תנו לו תה צמחים. עוד חצי שעה  קפה. זה באמת לא כזה קשה.

· שמחה- תמצאו את הדברים שגורמים לכם אושר, שמחה, הנאה. תעשו אותם יותר. האושר מצוי בכל מיני רגעים קטנים. חברויות, מוסיקה, ריקוד, כדורסל, ים, סרט טוב, תשקיעו שעה לרשום מה משמח אותכם ולכו על זה.

·  מדיטציה- אני יודעת זה נשמע רוחני מידי בשבילכם... חמש דקות לבד. בשקט. לעצום עיניים להקשיב למחשבות לנסות לשחרר מה שמיותר לנסות לנקות לנשום עמוק. זה בריאות!

כשהתחלתי עם הומאופתיה התחלתי צעד צעד לאט. החוכמה היא ליצור שינויים קטנים, לא מרתיעים הכל לפי מידת היכולת , אתם לא חייבים ללכת על כל הרשימה , אתם לא חייבים לעשות הכל מהשבוע הראשון. תתחילו עם מה שנראה הכי בר ביצוע ותמשיכו משם, אם קל לכם להתחיל בהליכה עם חבר או חברה, לעלות מדרגות ברגל, לצעוד עם הילדים לבית הספר, לחוג. תתחילו עם זה עבור חלקכם ירקות ירוקים יהיו התחלה קלה, לחתוך כל בוקר או ערב ירקות לארוז בקופסא לעבודה ולנשנש עליה זו התחלה שלא מצריכה שינויי מחשבתי עצום, ברגע שתתחילו עם משהו ותצליחו חווית הסיפוק  וההתחדשות בעיות כמו כאבי ראש יחלשו, נדודי שינה יתפוגגו יניע אתכם הלאה, לבחור דבר נוסף ובסוף השנה כבר תוכלי לחייך בשביעות רצון. בריאות כמו כל דבר אחר מתחילה מהראש. בהצלחה.

 



תגיות המאמר: הומאופתיה, כאבי ראש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ריקי מנו

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213887 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201537 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201449 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201342 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191629 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica