חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לעיצוב מטבחים

מאת: מטבחי חמדאדריכלות פנים20/10/20131234 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים לעיצוב מטבחים:

המטבח הוא אחד החדרים החשובים והמשמעותיים ביותר. אנו מבלים במטבח חלק ניכר משעות השהות שלנו בבית ולכן חשוב שישדר חמימות ויישרה תחושה מזמינה בקרב בני הבית. יחד עם זאת, בעת בחירת העיצוב, חשוב לקחת בחשבון גם את הפרמטרים הפרקטיים של המטבח. קיימות חברות רבות המתמחות בעיצוב וייצור מטבחים כיחידות סטנדרטיות או בעיצוב אישי, אך לפני שפונים לחברה כזו, מומלץ לגבש קונספט עיצובי כללי אותו הייתם רוצים ליישם במטבח שלכם.

לשם כך, ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים שמומלץ לקחת בחשבון:

1. הטיפ הראשון הוא לבחור בריהוט ובאבזור בהתאם לגודל החלל המיועד למטבח. תחום עיצוב המטבחים מכיל בתוכו מאות ואפילו אלפי רעיונות עיצוביים ואביזרים, אבל חשוב לזכור שלא את כולם ניתן ליישם באותו חלל, בפרט אם מדובר בחלל קטן. אם החלל המוקצה אינו גדול, מומלץ להכניס אליו ריהוט מינימאלי בלבד, להשאיר מקום למעבר נוח ולא "לחנוק" את החדר.

2. בנוסף לכך, מומלץ מאוד לחשוב על תהליכי העבודה במטבח ולתכנן את מיקומם של הכיור, הכיריים והמקרר בהתאם לכך. בעבר היה נפוץ השימוש במושג "משולש הזהב" לתיאור יחסי המיקום בין מרכיבים אלו, כיום קיימים בשוק פתרונות חדשניים לשטחי עבודה כמו תוספת אי, כיריים בצורות שונות ועוד, כבר לא הכרח מדובר על משולש.

3. חשוב להקפיד על מיקום הגיוני של חלקי המטבח, כך שיאפשרו עבודה נוחה, זורמת ויעילה. על מנת שהמטבח החדש שלכם ישתלב באווירה הכללית בבית, חשוב שתתכננו את החזון העיצובי שלו בהתאם לחדרים הנוספים, בדגש על החדרים המשמשים כשטחים ציבורים כדוגמת הסלון, חדר הטלוויזיה, חדר משפחה וכד'.

4. שיקול חשוב נוסף בעת תכנון העיצוב של מטבח חדש הוא כמות הכלים ומכשירי החשמל הנמצאים ברשותכם. שטחי אחסון במטבח הם חשובים במיוחד, וכדאי שתדאגו לדי מקומות אחסון, ותחשבו על פתרונות חכמים לניצול "שטחים מתים" כמו פינות הארונות וחלקיהם האחוריים.

5. רכיב אחרון שחשוב לתכנן כראוי הוא חיווט החשמל. משום שמדובר בחדר בו מוצבים בדר"כ מכשירי חשמל רבים כמו מיקרוגל, תנור, טוסטר אובן, טוסטר משולשים, מכונת קפה, מתקן מים ועוד, יש לדאוג כבר בשלב התכנון הראשוני לכמות רבה של נקודות חשמל בסמוך למשטחי העבודה ובכך להימנע ממצב של חוטי חשמל המשתלשלים בכל רחבי המטבח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת מטבחי הינה חברה בעלת ניסיון של עשרות שנים בתחום, החברה מתמחה בייצור מטבחים מעוצבים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מטבחי חמד

מאת: מטבחי חמדעיצוב פנים27/11/131228 צפיות
על פי עקרונות ותפיסות העיצוב של המאה העשרים ואחת, מקובל להתחיל לתכנן מטבח מהפינה שלו. אזור זה של מפגש הקירות יכול להיות שטח מבוזבז לחלוטין, שבו לא מוצב אף רהיט משום שהזווית אינה מאפשרת פתיחה של דלתות.

מאת: מטבחי חמדעיצוב פנים04/11/131003 צפיות
אחת המגמות הנפוצות בימינו בתחום עיצוב המטבחים, היא התקנה של מטבח בעיצוב מודרני. המחשבה העומדת מאחורי מטבח מסוג זה היא קודם כל פונקציונליות מירבית ויעילות בעבודה.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181672 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171942 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172099 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161924 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164605 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica