חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור צימר

מאת: ליאתצימרים20/10/2013693 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרבה פעמים, נופשים שהזמינו צימר מהאינטרנט התאכזבו מאוד כשהגיעו לאתר, ואז גילו שהצימר בתמונות אינו בדיוק הצימר שעומד כעת אל מול עיניהם, או שהוא ממוקם במיקום אקזוטי במיוחד, נניח בסמוך ללול תרנגולות או כביש סואן. אז כיצד בוחרים צימרים? הרבה פעמים, כשאתם יוצאים לחופשה נחמדה בצימר ולנים בצימר, חוץ מהנושא של האזור הגיאוגרפי שאתם מעוניינים לנפוש בו, ישנן מספר שאלות נוספות אותן כדאי מאוד לשאול ומספר פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון רגע לפני ההזמנה.

התאימו את האיזור הגיאוגרפי לעונות השנה

למשל, לא כדאי להזמין צימר באזור הנגב בחודש אוגוסט, או צימר במטולה בחורף, כשהטמפרטורות נושקות לאפס. בנוסף, מומלץ לשאול אם יש מזגן בצימר, היות ולינה במזג אויר חם או קר מדי, אינה נעימה ויכולה להרוס את כל החופשה.

התאימו את הצימר לסוג החופשה

כשאתם מזמינים צימר חשוב שתדעו מהו סוג החופשה שאתם מתכננים ומהי מטרת נסיעתכם. אם אתם מעוניינים לנוח, לנקות את הראש ולתפוס שלווה, מומלץ לברר עם בעל הצימר האם הוא מבודד או כחלק מקבוצת צימרים. במידה ומדובר בקבוצת צימרים, בררו האם בתאריך בו אתם מעוניינים להגיע צפויות ללון משפחות או קבוצות של צעירים שעלולות להטריד את שלוותכם.

בררו אם יש אטרקציות באזור ואיזה

אם אתם רוצים לטייל, מומלץ לברר על אטרקציות באיזור ועד כמה הן קרובות לצימר. בנוסף, בררו אם לבעל הצימר יש הסכם עם אתרי הבילוי באזור והוא יכול לתת לכם הנחה.

בררו מה יש מסביב לצימר

אתם בטח לא מעוניינים להגיע לצימר ששילמתם עליו ממיטב כספכם ולגלות שהוא נמצא סמוך לכביש סואן, או שהנוף המדהים שנראה בתמונות הפך בינתיים למבנה בטון או רפת שהריח ממנה רחוק מלהיות שדה כלניות.

בררו איפה ניתן לאכול והאם ניתן לבשל בצימר

אתם בטח לא רוצים להגיע לצימר, יוקרתי ככל שיהיה, ולהישאר רעבים או לנסוע מרחק רב מדי בשביל הזכות לאכול במסעדה, או לקנות אוכל במרכולית. על כן, כשאתם מזמינים צימר, בדקו האם יש בו אפשרות  לארוחת בוקר והאם היא נכללת בתשלום הלינה. במידה ואין אפשרות כזו, מומלץ לבדוק האם בחדר יש מקרר ואלמנטים בסיסיים לבישול ו/או אחסון האוכל שתביאו עמכם. בנוסף, שאלו האם מתאים בכלל לבשל בצימר, ואל תשכחו לשאול האם בעל הצימר מאפשר לבשל בו. כמו כן, מומלץ לבדוק האם בישוב או בקרבתו יש מסעדה טובה, או לכל הפחות צרכנייה.

 



תגיות המאמר: צימרים, איך לבחור צימר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica