חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים מועילים לפריס

מאת: מ. יפהטיולים בחו"ל20/10/20131147 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים מועילים לפריס

קבל סקירה כללית על סיור בפריז על ידי לקיחת נסיעה בסירה מרגיעה על נהר הסיין

מצאנו שטיילים  אוהבים לקחת סירת Mouches Bateaux רוכבת במורד הנהר הסיין . זה רעיון נהדר כמו סיור ראשון של פריז, כי אתה יכול לקלוט את האתרים בקלות , ולהבין איך ממפים את פריז . אתה צף לעבר מגדל אייפל , בנייני הסנאט ,"כסף המוזיאון ',' מוזיאון ד 'אורסיי ,מוזיאון הלובר,אקדמיה הצרפתית , קתדרלת נוטרדאם בפריז ,סנט לואיס איל ,ואפילו גרסה קטנה של פסל החירות. החברה הגדולה ביותר היא Mouches סיורים בסירת פריז Bateauxשאתה תופס בפונט דה ל 'אלמה בסמוך למגדל אייפל. אם יש לך זמן, אתה תראה פרחים שהונחו מעל למנהרה ששם הנסיכה דיאנה ובן זוגה פגשו את סופו הטרגי שלה. ובצד השני , הוא הסיור המקסים של תעלות הביוב של פריז - מומלץ ומרתק לילדים בכל הגילים ,כמו גם למבוגרים.

קניות מזון בשוק ברחוב בפריז

זה הוא אחד המקומות המועדפים האישיים שלנו ואנו מעודדים אותך להוציא בבוקר בשעה אחת. אנחנו רוצים להראות לך את פריז האמיתית , בדיוק הסטנדרטית פריז חבילת התיור והשווקים הפתוחים פריז הם חלק ממרקם החיים פריזאי . הסוחרים באים מוקדם בבוק רמכל רחבי צרפת ומציעים את המאכלים הטובים ביותר -מירקות טריים , פירות , פרחים , לחמים , מאפים , שמני זית , ריבות ,יינות , בשרים ועוד. המחירים ואיכות טובים מאוד , כי הפריזאים הם בררנים באוכל ורוצים האיכות והמחיר הטובים ביותר. תאריך פתיחת שווקיםמ1400s בפריז , כאשר חקלאים הביאו את מרכולתם לפריז כדי למכור, נשאו בעגלות עץ . אם אתה אוהב לחפש את המרכיבים המושלמים לארוחת הערב שלך , אפילו עד לתרנגולות צלויות ומוכנות באופן מלא. דרך אגב, זה יתרון של השכרת דירה בפריז על פני שהייה בבית מלון בפריז - אתה באמת לחיות את החיים כמו פריזאי .

שער הנצחון בפריז

מהי חופשה בפריז בלי טיול לאנדרטה המתוירת ביותר בעולם, La Grande Dame de Paris ?

קח את המעלית או לטפס לקומה השנייה ומעלה שבו תוכל להתענג על אתר פנורמי של כל פריז . שמור את הטוב ביותר לשקיעה בגלל שאתה לא ביקר בפריז עד שאתה כבר למגדל אייפל לאחר שקיעה : קח טיול ערב לאורך הנהר למגדל אייפל וליהנות ממופע האור המיוחד שמתחיל בשעה שקיעה , כאשר מעל עשרים אלף ights ניצוץ מעלה ומטה La Grande Dame במשך עשר דקות בכל שעה . המראה הוא מרהיב באמת ואנשים מוחאים כפיים כאשר זה מתחיל ! תכנית האור חלם עד למילניום ונעשתה קבוע לפי דרישת קהל . המקיף את אייפל הם גנים יפים אנז דה מארס . אם אתם נוסעים עם ילדים , זו הפסקת סופר לילדים שלך , שיכול לשחק לצד משפחות צרפתיות באחד מארבעת גני שעשועים קטנים. מצא נדנדות עתיקות, עליז -Go- סיבובים המונעים ביד ואפילו תיאטרון בובות ישן " תיאטרון בובות " . זמן עומד כמו שאתה רואה סבא וסבתא מביא את נכדיהם לשחק בזמן שהם יושבים על ספסלי עץ וזוכר מתי ההורים שלהם הביאו אותם. זה זיכרון מתמשך עבורך ועבור משפחתך.

בקר בשוק הפשפשים בפריז צרפת

זה רעיון של ה-off- מוכה נתיב אחר שלא ימצא בסיורים רגילים בפריס . אם אתם אוהבים עתיקות, דברים ישנים ומעניינת חפצי אמנות, בהחלט מתכנן טיול קליניוקור בסוף השבוע. זהו שוק העתיקות הגדול ביותר בעולם ואת כל סוחרי העתיקות הגדולים באים לכאן כדי לקנות. העצה שלנו היא ללכת מוקדם ביום שבת או ביום ראשון בגלל שיהיה צפוף . צפה בארנקים שלכם ולמנוע את הדוכנים של בגדים ו זבל ולכן אתה צריך זמן כדי לחקור את Rosiers רו דה רק מעבר לו. לקבלת מידע נוסף , לחץ על מאמר זה : שוק הפשפשים בפריז .

Jardins des הטיולרי

המוזיאונים בפריז האהובים שלנו,המוזיאון ד 'אורסיי והמוזיאון הלובר

אתם בטח שואלים למה חיכינו עד חמש הצעה לבוא עם הבחירות שלנו למוזיאונים בפריז ! ובכן, אנחנו חושבים שכל מדריך או פריז סיור בפריז יציע לך את " עשר העליון " ברור מראות צרפת פריז , אבל אנחנו רוצים אתכם לחוות יותר מאשר רק אותך יותר מאשר רק את הסיורים הרגילים בפריס . על ידי ביקור בשווקי הרחוב, Pucesומתפתל ברחובות פריז timless , אנחנו רוצים אותך לחוות את החיים כמו פריזאי וכדי להתאהב בפריז שיש לנו . מוזיאון ד 'אורסיי הוא המוזיאון האהוב האישי שלנו ; מומחיות זה ציורים אימפרסיוניסטיים . אם אתה שוכר אחד מהצימרים שלנו בפריז www.parisperfect.com , זה מרחק הליכה מרוב הדירות שלנו . תכנית הוצאות מלא בוקר שם ולנדוד לאחת מראסרי הסמוך לארוחת צהריים ... או מילואים במסעדה שלהם כאשר אתם מגיעים. הלובר - כמובן - הוא אחד המוזיאונים העשירים בעולם . זה גם יכול להיות מכריע. עצה שלנו היא לבחורבתערוכה או בכנף יחידה, כגון אגף המצרי, פסלים יווניים , ציורים או איטלקים. זה קל יותר ליהנות ולהתענג עליו . לחזור ביום אחר , או אם אתה חובב פריז , לתכנן אתביקור מיוחד בכל פעם שאתה בא .

עצה נוספת לפריז : קנה כרטיס המוזיאון שמכשיר אותך עבור רוב המוזיאונים בפריז צרפת. לך למנוע את התורים הארוכים ואת המסירה מודה לך ללא תוספת תשלום ליותר מ -70 מוזיאונים ואנדרטאות . אתה יכול לקנות אותו ברוב המוזיאונים או ללכת על קול: www.parismuseumpass.com . לרכוש 2, 4 , או 6 עובר יום ולזכור שהם חייבים להיות בשימוש בימים עוקבים. מוזיאונים חלקם בחינם בימי ראשון.

לינה מומלצת בפריס

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"לא הביישן למד"..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מ. יפה

מאת: מ. יפהבתי מלון28/05/132036 צפיות
10 טיפים והמלצות לתייר בניו יורק NY אתה הולך להינות בענק,תרתי משמע...יש את ניו יורק ואחר כך שאר העולם.. ראשית אל תהיה מאוים על ידי הקהל הגדול והמבנים הגדולים יותר. ניו יורק יכולה להיות עיר ידידותית לניהול למבקרים אם תיישמו כמה עצות במבחן זמן זה.

מאת: מ. יפהטיולים בחו"ל06/03/131922 צפיות
המלצות וטיפים ללונדון לונדון הינה יעד פופלארי לנסיעה עבור ישראלים רבים,בכל גיל . לעיר המדהימה הזו יש מה להציע לכולם,מקטן ועד גדול.. במאמר זה אתן לך כמה טיפים חשובים כלונודוניקית לשעבר שאוהבת את העיר.

מאת: מ. יפהבר ובת מצווה19/02/132148 צפיות
שלח ברכה מהתנך לבר מצווה,מילות קודש לאדם יקר לליבך. בר מצווה או כל אירוע מרגש ,מצריך כתיבת ברכה.כתיבת ברכה אישית בצירוף פסוקים מהתנך זה ברכה מקורית מהמקורות שכל אחד ישמח לקבל ללא הבדל ,מין ,גזע ודת.אם בא לך להיות שונה ומקורי,אתה מוזמן לקרא את המאמר הבא ולקבל את הכתובת לאתר. ברכה מקורית מהמקורות ,קיים שירות כזה והוא בחינם!

מאת: מ. יפהאירועים וחתונות – כללי19/02/131811 צפיות
שלח ברכה מהתנך לחתונה,מילות קודש לאדם יקר לליבך. חתונה או כל אירוע מרגש ,מצריך כתיבת ברכה.כתיבת ברכה אישית בצירוף פסוקים מהתנך זה ברכה מקורית מהמקורות שכל אחד ישמח לקבל ללא הבדל ,מין ,גזע ודת.אם בא לך להיות שונה ומקורי,אתה מוזמן לקרא את המאמר הבא ולקבל את הכתובת לאתר. ברכה מקורית מהמקורות ,קיים שירות כזה והוא בחינם!

מאת: מ. יפהאימון למערכות יחסים10/12/121270 צפיות
איך להצליח עם בחורות? אימון להתחיל עם בחורות ,אי פעם ראית בחור בבר ניגש לבחורה שהוא לא מכיר ומרגיש חופשי איתה כמעט מייד, זה יכול להיות חוויה לחלוטין שהמוח לא קולט. זה אולי נראה כמו זה קסם שלא תוכל לעשותו בחיים.. - האם לבחור יכולת מיוחדת ? יתכן שמישהו נולד עם היכולת להצליח עם בחורות? .

מאת: מ. יפההריון ולידה09/12/121913 צפיות
רוצה בטן שטוחה לאחר לידה? מה אפשר לעשות להשיג בטן שטוחה אחרי לידה? יש מה לעשות..במאמר זה אפרט ואסביר איך השגתי בטן שטוחה אחרי לידה ומהר.. יש מה לעשות..במאמר זה אפרט ואסביר איך השגתי בטן שטוחה אחרי לידה ומהר..

מאת: מ. יפהפיתוח שרירים 09/12/1211284 צפיות
האלו מעסיקות את מרביתנו בשלב זה או אחר בחיינו: איך להשיג בטן שטוחה תוך שבוע? איך להשיג בטן שטוחה מהר ב3 ימים? כיצד להפחית את השומן בשבוע? בטן היא האיבר הבולט אצל כולנו,גברים ונשים,מכיוון שכך בנוסף לפנים נאות בטן שטוחה ומעוצבת יכולה לגרום לאדם להרגיש נפלא ,להראות נפלא ,צעיר ובריא.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196477 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica