חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להצליח עם בחורות?

מאת: מ. יפהאימון למערכות יחסים10/12/20121272 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך להצליח עם בחורות?

 
 

איך להצליח עם בחורות?

אימון להתחיל עם בחורות

אם אי פעם ראית בחור בבר ניגש לבחורה שהוא לא מכיר ומרגיש חופשי איתה כמעט מייד, זה יכול להיות חוויה לחלוטין שהמוח לא קולט. זה אולי נראה כמו זה קסם שלא תוכל לעשותו בחיים.. - האם לבחור יכולת מיוחדת ? יתכן שמישהו נולד עם היכולת להצליח עם בחורות? .

התשובה זה לא!!!!!!!!!!!!. "היכולת הזו" יכולה להלמד תוך כמה צעדים פשוטים שאתה יכול לעקוב אחריהם,עשה ואל תעשה בכדי לעשות את אותו הדבר יקרה לך. במאמר זה, אני הולך לפרט את הצעדים הללו.
הצעד הראשון הוא להבין שכ 90% מההבדלים בין מי שבאמת טוב עם נשים ומישהו שלא כל כך טוב או בינוני עם נשים, הוא היכולת לזהות את אישה שמוכנה למהלך,מי האישה שעומדת מולך.

אני יודע שזה נשמע קצת מטורף בהתחלה, אבל זה נכון. אם אתה נכנס לבר ויורה לעבר כל אישה בלי לדעת לחפש סימנים, סיכויי הצלחה שלך להצליח היא אפסית ואף פחותה מכך,אל דאגה תלמד זאת בהמשך.

אתה חייב לדעת איך לזהות את האישה הזאת שכבר במצב הזה,המצב שבו מבט "המוכן להפוך לדייט", כך שאתה יכול ללכת ולהיות "הבחור הזה",המצליחן.

אל תקנו את המיתוס שנשים לא רוצות שזה יקרה,הן רוצות בדיוק כמונו,הן מייחלות ומחכות לזה שהאיש הנכון יתחיל איתן כמו שצריך.

נשים הן מיניות (אם לא מיניות יותר) מהחבר 'ה שלך... רוב הזמן, פגישה "טורבו" לעולם לא תקרה, כי בחורים רבים כל כך פוחדים ללכת על זה. וכאשר זה לא קורה, הבנות בסופו חוזרות הביתה לבד או גרוע מכך .. להיות אדיב מולן משמעות להרבה בחורים בבר גורם ההיפך והם ממורמרות או כועסות, כי אף אחד לא מתקרב אליהם,ביצה ותרנגולת...

על ידי ישום טכניקה נלמדת סודות הפיתוי

 הלכה למעשה, אתה רוצה לגלות איך לראות את הנשים שאתה מסוגל לפגוש ולהתחיל ב 40 שניות או פחות במקום הראשון.

ישנם כמה אינדיקטורים מעולים שיהיה (במיוחד באווירת בר) להגיד לך אם אישה היא משחק, או מוכן לרגע להתחיל ולהצליח .

מה לחפש?

האינדיקטור הראשון הוא אישה מסתכלת למטה לעתים קרובות. כאשר אישה מסתכלת למטה לעתים קרובות, היא מסתירה לרגשותיה.

תן לי להסביר ... כאשר אנו מסתכלים בכיוונים שונים, אנחנו לגשת לחלקים שונים של המוח שלנו. אלה נקראים "רמזי גישת עיניים". כאשר אישה נמצאת בסרגל הגדרה ומסתכל למטה, היא גישת המוח הרגשי שלה.

אם היא יוצר קשר עין איתך, מסתכל למטה ואז חזרה שוב, היא אומרת: "יש לי תגובה רגשית אליך מסתכל עליי ואני מסתכל למטה". ואם היא מטה את ראשה כלפי מטה, כמו גם (ולא רק להשתמש בעיניה להסתכל למטה), שהיא פיזית להפיל את עוצמה קצת נמוכה ומראה כניעה.

זה נותן לך את היכולת ללכת ולהיות האיש הדומיננטי במהלך.

עכשיו, אם היא מביטה בך, מחייך ולא מפנה את המבט, זה יכול להיות מצב הרבה יותר קשה. מבחינה חברתית, היא פוגשת אותך בראש, ולא מראה הגשה מיידית. להמשך קריאה לחץ כאן

בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"לא הביישן למד"..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מ. יפה

מאת: מ. יפהטיולים בחו"ל20/10/131149 צפיות
טיפים מועילים לפריס

מאת: מ. יפהבתי מלון28/05/132037 צפיות
10 טיפים והמלצות לתייר בניו יורק NY אתה הולך להינות בענק,תרתי משמע...יש את ניו יורק ואחר כך שאר העולם.. ראשית אל תהיה מאוים על ידי הקהל הגדול והמבנים הגדולים יותר. ניו יורק יכולה להיות עיר ידידותית לניהול למבקרים אם תיישמו כמה עצות במבחן זמן זה.

מאת: מ. יפהטיולים בחו"ל06/03/131925 צפיות
המלצות וטיפים ללונדון לונדון הינה יעד פופלארי לנסיעה עבור ישראלים רבים,בכל גיל . לעיר המדהימה הזו יש מה להציע לכולם,מקטן ועד גדול.. במאמר זה אתן לך כמה טיפים חשובים כלונודוניקית לשעבר שאוהבת את העיר.

מאת: מ. יפהבר ובת מצווה19/02/132149 צפיות
שלח ברכה מהתנך לבר מצווה,מילות קודש לאדם יקר לליבך. בר מצווה או כל אירוע מרגש ,מצריך כתיבת ברכה.כתיבת ברכה אישית בצירוף פסוקים מהתנך זה ברכה מקורית מהמקורות שכל אחד ישמח לקבל ללא הבדל ,מין ,גזע ודת.אם בא לך להיות שונה ומקורי,אתה מוזמן לקרא את המאמר הבא ולקבל את הכתובת לאתר. ברכה מקורית מהמקורות ,קיים שירות כזה והוא בחינם!

מאת: מ. יפהאירועים וחתונות – כללי19/02/131812 צפיות
שלח ברכה מהתנך לחתונה,מילות קודש לאדם יקר לליבך. חתונה או כל אירוע מרגש ,מצריך כתיבת ברכה.כתיבת ברכה אישית בצירוף פסוקים מהתנך זה ברכה מקורית מהמקורות שכל אחד ישמח לקבל ללא הבדל ,מין ,גזע ודת.אם בא לך להיות שונה ומקורי,אתה מוזמן לקרא את המאמר הבא ולקבל את הכתובת לאתר. ברכה מקורית מהמקורות ,קיים שירות כזה והוא בחינם!

מאת: מ. יפההריון ולידה09/12/121916 צפיות
רוצה בטן שטוחה לאחר לידה? מה אפשר לעשות להשיג בטן שטוחה אחרי לידה? יש מה לעשות..במאמר זה אפרט ואסביר איך השגתי בטן שטוחה אחרי לידה ומהר.. יש מה לעשות..במאמר זה אפרט ואסביר איך השגתי בטן שטוחה אחרי לידה ומהר..

מאת: מ. יפהפיתוח שרירים 09/12/1211287 צפיות
האלו מעסיקות את מרביתנו בשלב זה או אחר בחיינו: איך להשיג בטן שטוחה תוך שבוע? איך להשיג בטן שטוחה מהר ב3 ימים? כיצד להפחית את השומן בשבוע? בטן היא האיבר הבולט אצל כולנו,גברים ונשים,מכיוון שכך בנוסף לפנים נאות בטן שטוחה ומעוצבת יכולה לגרום לאדם להרגיש נפלא ,להראות נפלא ,צעיר ובריא.

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205480 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173101 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172649 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172739 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162236 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161673 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162398 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica