חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצה בטן שטוחה לאחר לידה?

מאת: מ. יפההריון ולידה09/12/20121916 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצה בטן שטוחה לאחר לידה?

מה אפשר לעשות להשיג בטן שטוחה אחרי לידה?

יש מה לעשות..במאמר זה אפרט ואסביר איך השגתי בטן שטוחה אחרי לידה ומהר..

אני זוכרת כיצד חזרתי מביה"ח מאושרת עם התינוק המקסים שלי,שבועות ראשונים כאמא היו כרוכים בהנקות ,החלפת טיטולים,אמבטיות ואירוח,כולי הייתי מוצפת אושר עלאי.
ששה שבועות ,משכב לידה שאחריהם עמדתי מול המראה בחדרי בפעם הראשונה..נהיה לי חושך בעיניים.

הנסיון הנואש והבלתי אפשרי בלבישת הג'ינס האהוב שלי כשל,הרגשתי עדיין בהריון! הבטן ההריונית שלי עדיין בצבצה,בלון נפוח...

ודאי עולה לך השאלה בהא הידיעה:איך להשיג בטן שטוחה מהר לאחר הלידה?

מזדהה עם הנ"ל? ,ההרגשה הזאת מוכרת לך?

אם כן אתן לך 5 טיפים להורדה מהירה במשקל כפי שאני יישמתי והצלחתי תוך חודשיים לעצב מחדש את גופי ,להרזות לאחר הלידה ולחזור למשקל לפני הלידה עם גוף מעוצב וחטוב.

חמשת הטיפים :

1.סדר הארוחות ,במקום אכילת 2-3 ארוחות ביום או חטיפת נישנושים יש לאכול כל שעתיים שלוש מנות קצובות על ידי כך הפעילות האינזמתית תשתפר והמטבוליזם יוגבר,לא לדלג על אף ארוחה וחייבים להתחיל את היום עם ארוחת בוקר מזינה ומאוזנת הכוללת את כל אבות המזון.

2.פעילות גופנית , ששה שבועות לאחר לידה יש להתחיל בהליכה מתונה ועם הזמן יש להגביר את הקצב ולהגדיל מרחק,שלוב של אימוני פילאטיס מבוקרים עם מדריך מקצועי מביאים לתוצאות נפלאות,פעילות אירובית שורפת קלוריות ואילו פילאטיס יחזק את שרירי השלד והCORE,התחושה הכללית תשתפר ,הרגשת החיוניות מתגברת והמטרה תושג ביתר קלות.

3.הפחתת מזונות "מזיקים" והעלאת צריכת מזונות בריאיים,נגדיל בתפריט את צריכת הירקות הירוקים בעיקר ושאר מזונות עתירי סיבים.מחקרים הוכיחו שמזונות עתירי סיבים עם צריכת מים מוגברת משפרים עיכול ומטבוליזם ובכך תורמים להאצת ההרזיה.

4.שתיית מים מרובה , שישים אחוז מגופינו מורכב ממים,מערכת העיכול,העור,הריאות ושאר מערכות הגוף עובדות באופן אופטמלי במצב הזה,מחסור יעכב ויאיט את פעילות המערכות השונות וגרום לנו לעיכוב ירידה במשקל.

5.מנוחה , למרות שאין זמן ואין יכולת למצא את הרגעים שאפשר שמשהו ישגיח על התינוק ולחטוף תנומה.עייפות גוררת פגיעה בשעון הביולוגי,המערכת ההורמנלית צריכה גם כן להתאזן.המטרה שלנו להיות כמה שיותר רגועים.

איך להתחיל?

שוב, שמי מ.יפה ,כדיי לעשות את התהליך יעיל ולהשיג את המטרה שלך,כעת מוזמנת לקרא באתר שלי על תוכניות ההרזיה לאשה לאחר לידה.כמו כן ,יש הסברים על השיטה ,האיש וכו'.

לקרא על השגת בטן שטוחה,לחצי כאן

מקווה שעזרתי לך לחזור לגיזרה של "לפני",לעמוד מול המראה ולחייך מאוזן לאוזן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"לא הביישן למד"..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מ. יפה

מאת: מ. יפהטיולים בחו"ל20/10/131149 צפיות
טיפים מועילים לפריס

מאת: מ. יפהבתי מלון28/05/132037 צפיות
10 טיפים והמלצות לתייר בניו יורק NY אתה הולך להינות בענק,תרתי משמע...יש את ניו יורק ואחר כך שאר העולם.. ראשית אל תהיה מאוים על ידי הקהל הגדול והמבנים הגדולים יותר. ניו יורק יכולה להיות עיר ידידותית לניהול למבקרים אם תיישמו כמה עצות במבחן זמן זה.

מאת: מ. יפהטיולים בחו"ל06/03/131925 צפיות
המלצות וטיפים ללונדון לונדון הינה יעד פופלארי לנסיעה עבור ישראלים רבים,בכל גיל . לעיר המדהימה הזו יש מה להציע לכולם,מקטן ועד גדול.. במאמר זה אתן לך כמה טיפים חשובים כלונודוניקית לשעבר שאוהבת את העיר.

מאת: מ. יפהבר ובת מצווה19/02/132150 צפיות
שלח ברכה מהתנך לבר מצווה,מילות קודש לאדם יקר לליבך. בר מצווה או כל אירוע מרגש ,מצריך כתיבת ברכה.כתיבת ברכה אישית בצירוף פסוקים מהתנך זה ברכה מקורית מהמקורות שכל אחד ישמח לקבל ללא הבדל ,מין ,גזע ודת.אם בא לך להיות שונה ומקורי,אתה מוזמן לקרא את המאמר הבא ולקבל את הכתובת לאתר. ברכה מקורית מהמקורות ,קיים שירות כזה והוא בחינם!

מאת: מ. יפהאירועים וחתונות – כללי19/02/131812 צפיות
שלח ברכה מהתנך לחתונה,מילות קודש לאדם יקר לליבך. חתונה או כל אירוע מרגש ,מצריך כתיבת ברכה.כתיבת ברכה אישית בצירוף פסוקים מהתנך זה ברכה מקורית מהמקורות שכל אחד ישמח לקבל ללא הבדל ,מין ,גזע ודת.אם בא לך להיות שונה ומקורי,אתה מוזמן לקרא את המאמר הבא ולקבל את הכתובת לאתר. ברכה מקורית מהמקורות ,קיים שירות כזה והוא בחינם!

מאת: מ. יפהאימון למערכות יחסים10/12/121273 צפיות
איך להצליח עם בחורות? אימון להתחיל עם בחורות ,אי פעם ראית בחור בבר ניגש לבחורה שהוא לא מכיר ומרגיש חופשי איתה כמעט מייד, זה יכול להיות חוויה לחלוטין שהמוח לא קולט. זה אולי נראה כמו זה קסם שלא תוכל לעשותו בחיים.. - האם לבחור יכולת מיוחדת ? יתכן שמישהו נולד עם היכולת להצליח עם בחורות? .

מאת: מ. יפהפיתוח שרירים 09/12/1211288 צפיות
האלו מעסיקות את מרביתנו בשלב זה או אחר בחיינו: איך להשיג בטן שטוחה תוך שבוע? איך להשיג בטן שטוחה מהר ב3 ימים? כיצד להפחית את השומן בשבוע? בטן היא האיבר הבולט אצל כולנו,גברים ונשים,מכיוון שכך בנוסף לפנים נאות בטן שטוחה ומעוצבת יכולה לגרום לאדם להרגיש נפלא ,להראות נפלא ,צעיר ובריא.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204681 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: vodplaceהריון ולידה15/08/1610952 צפיות
אפשר ללכת לבד לצילומי הריון, ואפשר ללכת עם אלו שאנחנו אוהבים.

מאת: רוני הכהןהריון ולידה03/08/1611135 צפיות
העולם מורכב מבחירות שונות ומגוונות שאותן נשים רשאיות לבצע עבור עצמן בתור נשים חופשיות ועצמאיות, אז למה רק היום אנו שומעים יותר בחופשיות על הפלה בכדורים שקיימת כבר תקופה ארוכה?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/1611510 צפיות
זהו זה- ההיריון הארוך ומורט העצבים הגיע לסיומו הטוב ותינוק או תינוקת חמודים הגיחו לאוויר העולם. מכאן, מתחילות אינספור שאלות: איך מאכילים אותם? מתי צריך להחליף להם? איך מטפלים להם בבעיות של גזים בבטן?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167496 צפיות
היום בו מגיח לאוויר העולם תינוק או תינוקת חדשים הם מהימים המרגשים ביותר- לא רק עבור המשפחה הקרובה שלו, אלא גם עבור שאר קרובי המשפחה וכן עבור חברי המשפחה. זהו יום מרגש, אשר כולל בתוכו את תחילתה של דרך מיוחדת במינה.

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167479 צפיות
הכניסה של ילד או ילדה חדשים למשפחה מהווה סיבה למסיבה (שלעיתים אף יכולה להיות כפולה או משולשת). כמו בכל מאורע משמח, כמו יום הולדת או יום נישואין, אנחנו נרצה להעניק מתנות מיוחדות ליולדת ולמשפחתה. למרות הרצון הטוב,

מאת: אבי דוידיהריון ולידה28/12/155947 צפיות
מידע שימושי על תרופה להפלה לנשים המתלבטות כיצד לבצע את ההליך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica