חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוחאי תירוש על פרמיות הביטוח החדשות לרכבים


האם בקרוב נתחיל לראות פרמיות ביטוח לרכב שמחירן ייקבע על פי מספר הקילומטרים שיבצע כלי הרכב? באתר News1 פורסם כי משרד האוצר החל לבדוק את הכדאיות של השיטה בישראל.

על פי הכתבה, השיטה לפיה מחיר פרמיית הביטוח נקבע על פי הקילומטראז', נכנסה לתוקף במדינות רבות. הדברים נאמרו בכינוס של אאידה העולמית באוסטרליה ובו בוצעה סקירה של השיטה. מדובר בסניף הישראלי של איגוד דיני הביטוח הבינ"ל שחבריו הם עורכי דין.

בינתיים מתברר כי במשרד האוצר עורכים ניסוי שמטרתו לבחון את השיטה בקרב 800 בעלי רכב. באוצר אותרו כ-800 עובדי מדינה והם אלו שמשתתפים בבדיקה בהסכמתם. אותם עובדים יקבלו הנחה בגובה של 1,000 ש"ח לשנה בפרמיה, אם לא ייסעו בשעות עומס ברכבם.

איך השיטה עובדת?

שאלות רבות עשויות לעלות בעקבות הצגת שיטה זו לגבי אופן הפעולה שלה. חברת הביטוח בשיתוף עם בעל הרכב מבצעים הערכה לגבי הקילומטראז' הצפוי בתחילת שנת הביטוח. החברה מתקינה "קופסה שחורה" שמודדת את כמות הקילומטרים, וזו מדווחת לחברה. כך נגבה סכום הפרמייה בסוף שנת הביטוח.

השיטה הזו פועלת באופן מוצלח בארצות הברית, באוסטרליה ובבריטניה. האמריקנים למשל, עדיין דבקים בשיטות המסורתיות, אבל אחוז אחד מהם עבר לשיטה החדשה. האוסטרלים לעומת זאת, מחזירים חלק מהפרמיה, אם הרכב נסע פחות מהכמות שהוגדרה בתחילת השנה.

עם זאת, לא הכל ורוד. המתנגדים לשיטה טוענים שהיא פוגעת בפרטיות הנהגים, שכן מכשיר ניווט משולב בקופסה השחורה וכך יודעות חברות הביטוח לאילו מקומות נסע הרכב ובאיזה תאריך.

יוחאי תירוש, איש עסקים, מנכ"ל תירוש - סוכנות לביטוח ו- "ת.י.ר - השכרת רכב".
בעל עסקים בתחומי הביטוח, השכרת הרכב, הנדל"ן ושוק ההון. חובב אופנים.
פרטי קשר - יוחאי תירוש:
מגדל בסר 2, רח' בן גוריון 1, בני ברק. טל: 03-5-666-555

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוחאי תירוש, איש עסקים, מנכ"ל תירוש - סוכנות לביטוח ו- "ת.י.ר - השכרת רכב".
בעל עסקים בתחומי הביטוח, השכרת הרכב, הנדל"ן ושוק ההון. חובב אופנים.

פרטי קשר:
מגדל בסר 2, רח' בן גוריון 1, בני ברק. טל: 03-5-666-555

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוחאי תירוש

מאת: יוחאי תירושליסינג והשכרת רכב04/02/147934 צפיות
איש העסקים יוחאי תירוש מסביר כי באתר מאקו פורסמה לאחרונה כתבה על שוק השכרת הרכב שעובר שינוי במדינה בעלת שוק הרכב הגדול בעולם – סין. יותר ויותר סינים מעוניינים להוציא רישיון נהיגה ולנהוג במכוניות, אבל מדובר במדינה צפופה במיוחד שבה יש למצוא פתרונות יעילים.

מאת: יוחאי תירושנדל"ן05/12/131434 צפיות
איש העסקים יוחאי תירוש סיחר את האופציה שהייתה לו במגדל ב.ס.ר 3, בקומה ה-25, ונחתמה באמצע אוגוסט עם מוכרי הקומה. הרוכש (הקונה) שנכנס לנעלי בעל האופציה, יוחאי תירוש, עשה זאת יחד עם משרד עו"ד ד"ר שלמה כהן.

מאת: יוחאי תירושביטוח רכב03/10/131130 צפיות
ב"וואלה" פורסם כי משרד האוצר בוחן בתקופה האחרונה את מערכת הבטיחות לרכב של חברת מובילאיי. המשרד הגיע למסקנה שההתקנה שלה ברכב תגרום להפחתה של 45 אחוזים בשכיחות תביעות ביטוח החובה והפחתה של 47 אחוזים ברכבי ליסינג.

מאת: יוחאי תירושנדל"ן06/08/131032 צפיות
בכתבה שפורסמה באתר "גלובס", עולה כי הגופים המוסדיים בוחנים להשקיע פעם נוספת ברומניה, לאחר שתנופת הבנייה הופסקה בשנת 2008 בעקבות המשבר הכלכלי העולמי.

מאת: יוחאי תירושצרכנות וקניות04/07/131272 צפיות
חברות השכרת הרכבים מציעות כיום מגוון רכבים להשכרה עבור צרכים שונים. ישנם רכבים המיועדים להובלה, ורכבים עם מושבים רבים וחלל מרווח עבור הנוסעים, כמו גם רכבים פרטיים קטנים יותר. קיימות לא מעט סיבות להשכרת רכבים מסחריים עבור אנשים פרטיים או חברות. כמו כן, קיימים לא מעט דגמים של רכבים מסחריים העונים על צרכים שונים של הלקוחות הפוטנציאליים. מתי כדאי לשכור רכב מסחרי? במאמר זה נדון בסיבות העיקריות שלשמן שוכרים בדרך כלל רכבים מסחריים.

מאת: יוחאי תירושנדל"ן11/06/13981 צפיות
כוכבי הוליווד מפסידים בהשקעות נדל"ן ומוכרים בתים בהפסדים משמעותיים. כנראה שאת ההבנה הם צריכים לשמור למסך הגדול, כי בכל הנוגע להשקעות נדל"ן הם די חסרי מושג.

מאת: יוחאי תירושצרכנות וקניות22/05/131172 צפיות
לפני שניגשים להשכיר רכב ישנם כמה דברים שכדאי להיות מודעים אליהם. רבים הם המקרים בהם מתקשרים לקוחות פוטנציאליים לחברת השכרת רכבים כלשהי, מקבלים את הפרטים הרלוונטיים מהנציג הטלפוני העומד לרשותם, וכאשר הם מגיעים לבצע את העסקה הם מגלים לתומם שתנאי העסקה השתנו באופן מפתיע. לא תמיד הנציג הטלפוני מספק את כל הפרטים הדרושים, ומסביר את התנאים לעומקם, כדי שהלקוחות ידעו בדיוק במה כרוכה השכרת הרכב. לכן, ישנן מספר שאלות שמומלץ להכין מראש בכדי לא לבזבז זמן ומאמץ. במאמר זה נדון בפרטים החשובים ביותר בהשכרת רכב ש

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222477 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222421 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222565 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222248 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22577 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22580 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22560 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica