חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה נקודות חשובות על השכרת רכב בארץ - יוחאי תירוש

מאת: יוחאי תירושצרכנות וקניות22/05/20131176 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


לפני שניגשים להשכיר רכב ישנם כמה דברים שכדאי להיות מודעים אליהם. רבים הם המקרים בהם מתקשרים לקוחות פוטנציאליים לחברת השכרת רכבים כלשהי, מקבלים את הפרטים הרלוונטיים מהנציג הטלפוני העומד לרשותם, וכאשר הם מגיעים לבצע את העסקה הם מגלים לתומם שתנאי העסקה השתנו באופן מפתיע. לא תמיד הנציג הטלפוני מספק את כל הפרטים הדרושים, ומסביר את התנאים לעומקם, כדי שהלקוחות ידעו בדיוק במה כרוכה השכרת הרכב. לכן, ישנן מספר שאלות שמומלץ להכין מראש בכדי לא לבזבז זמן ומאמץ. במאמר זה נדון בפרטים החשובים ביותר בהשכרת רכב שיש לשים לב אליהם בטרם ביצוע העסקה.

השכרת רכב- כמה נקודות חשובות
השאלה הראשונה שרוב הלקוחות מציגים לנציג הטלפוני היא: "מה המחיר?" זוהי שאלה חשובה ועניינית, אך לא תמיד היא נשאלת כראוי. הכוונה היא שבנוסף למחיר השכרת הרכב ישנן הוצאות נוספות כמו ביטוחים למיניהם. בניגוד לרכב פרטי המצריך ביטוח חובה בלבד, רכב מושכר מצריך ביטוח מקיף המכסה את חברת הביטוח מפני נזק שנגרם לרכב או גניבה. מומלץ לברר מראש, אם כך, אם המחיר שנאמר לכם כולל את כל ההוצאות הנלוות הנ"ל.

פרט נוסף שחשוב מאוד לברר לפני השכרת הרכב הוא, תירוש יוחאי מסביר, האם ישנם שירותי גרירה והצלה הכלולים במחיר השכרת הרכב. גם אם אתם נהגים מצוינים ושכרתם רכב חדש ותקין, לא כדאי לצאת לדרך בלי לבדוק שאתם מכוסים.

הנקודה האחרונה מובילה לפרט החשוב הבא שיש לבדוק- תקינות הרכב. תירוש יוחאי מסביר כי כאשר משכירים רכב ישנו החשש שהרכב לא היה תקין לגמרי כאשר הושכר, וכך במידה ויתגלו ליקויים שלא אתם גרמתם להם תיאלצו לשלם לחברת ההשכרה. מעבר לכך, תקינות הרכב קריטית לביטחונכם, וסביר להניח שרכב שהרבה נהגים השתמשו בו עשוי לכלול ליקויים מסוימים.

נקודה נוספת בנוגע להשכרת רכב, הכוללת בתוכה חלק מהנקודות האחרות, היא איכות חברת ההשכרה. בדומה לכל תחום אחר מומלץ להשוות מחירים ותנאי השכרה, לקבל המלצות, ולבדוק את טיב השירות של חברת ההשכרה. השכרת רכב היא שירות הניתן ללקוח, ועליו להיות אדיב ומקצועי. פרט זה ניתן לבדיקה כבר מהשיחה הראשונה עם הנציג הטלפוני.

יוחאי תירוש, איש עסקים, מנכ"ל תירוש - סוכנות לביטוח ו- "ת.י.ר - השכרת רכב".
בעל עסקים בתחומי הביטוח, השכרת הרכב, הנדל"ן ושוק ההון. חובב אופנים.
פרטי קשר - יוחאי תירוש:
מגדל בסר 2, רח' בן גוריון 1, בני ברק. טל: 03-5-666-555

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוחאי תירוש, איש עסקים, מנכ"ל תירוש - סוכנות לביטוח ו- "ת.י.ר - השכרת רכב".
בעל עסקים בתחומי הביטוח, השכרת הרכב, הנדל"ן ושוק ההון. חובב אופנים.

פרטי קשר:
מגדל בסר 2, רח' בן גוריון 1, בני ברק. טל: 03-5-666-555

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוחאי תירוש

מאת: יוחאי תירושליסינג והשכרת רכב04/02/147935 צפיות
איש העסקים יוחאי תירוש מסביר כי באתר מאקו פורסמה לאחרונה כתבה על שוק השכרת הרכב שעובר שינוי במדינה בעלת שוק הרכב הגדול בעולם – סין. יותר ויותר סינים מעוניינים להוציא רישיון נהיגה ולנהוג במכוניות, אבל מדובר במדינה צפופה במיוחד שבה יש למצוא פתרונות יעילים.

מאת: יוחאי תירושנדל"ן05/12/131434 צפיות
איש העסקים יוחאי תירוש סיחר את האופציה שהייתה לו במגדל ב.ס.ר 3, בקומה ה-25, ונחתמה באמצע אוגוסט עם מוכרי הקומה. הרוכש (הקונה) שנכנס לנעלי בעל האופציה, יוחאי תירוש, עשה זאת יחד עם משרד עו"ד ד"ר שלמה כהן.

מאת: יוחאי תירושהודעות לעיתונות - כללי23/10/131498 צפיות
האם בקרוב נתחיל לראות פרמיות ביטוח לרכב שמחירן ייקבע על פי מספר הקילומטרים שיבצע כלי הרכב? באתר News1 פורסם כי משרד האוצר החל לבדוק את הכדאיות של השיטה בישראל.

מאת: יוחאי תירושביטוח רכב03/10/131131 צפיות
ב"וואלה" פורסם כי משרד האוצר בוחן בתקופה האחרונה את מערכת הבטיחות לרכב של חברת מובילאיי. המשרד הגיע למסקנה שההתקנה שלה ברכב תגרום להפחתה של 45 אחוזים בשכיחות תביעות ביטוח החובה והפחתה של 47 אחוזים ברכבי ליסינג.

מאת: יוחאי תירושנדל"ן06/08/131034 צפיות
בכתבה שפורסמה באתר "גלובס", עולה כי הגופים המוסדיים בוחנים להשקיע פעם נוספת ברומניה, לאחר שתנופת הבנייה הופסקה בשנת 2008 בעקבות המשבר הכלכלי העולמי.

מאת: יוחאי תירושצרכנות וקניות04/07/131276 צפיות
חברות השכרת הרכבים מציעות כיום מגוון רכבים להשכרה עבור צרכים שונים. ישנם רכבים המיועדים להובלה, ורכבים עם מושבים רבים וחלל מרווח עבור הנוסעים, כמו גם רכבים פרטיים קטנים יותר. קיימות לא מעט סיבות להשכרת רכבים מסחריים עבור אנשים פרטיים או חברות. כמו כן, קיימים לא מעט דגמים של רכבים מסחריים העונים על צרכים שונים של הלקוחות הפוטנציאליים. מתי כדאי לשכור רכב מסחרי? במאמר זה נדון בסיבות העיקריות שלשמן שוכרים בדרך כלל רכבים מסחריים.

מאת: יוחאי תירושנדל"ן11/06/13983 צפיות
כוכבי הוליווד מפסידים בהשקעות נדל"ן ומוכרים בתים בהפסדים משמעותיים. כנראה שאת ההבנה הם צריכים לשמור למסך הגדול, כי בכל הנוגע להשקעות נדל"ן הם די חסרי מושג.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

מאת: אמורצרכנות וקניות26/07/231887 צפיות
גן עדן למחפשי רוח : החנות שלנו ( אונליין) היא גן עדן לאלו המבקשים להתחבר לאמונתם ולאמץ את היופי שבמסורות הדתיות. אנו מבינים את החשיבות של מציאת פריט דתי מושלם או מוצר יודאיקה כדי להשלים את השיטות הרוחניות שלך

מאת: חיים נויצרכנות וקניות24/09/20843 צפיות
Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום שהמשחק לסלולר Match-3 הקסום שלה Harry Potter: Puzzles & Spells הושק רשמית והחלה ההפצה שלו ברחבי העולם. עם רישיון רשמי מ-Warner Bros. Games ומוציא לאור בלייבל Portkey Games, המשחק זמין להורדה חינם במכשירי iOS ואנדרואיד, וגם באמזון קינדל ופייסבוק.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות16/02/201125 צפיות
Mary Kay Inc., חברת קוסמטיקה גלובלית ומובילה בחידושים בטיפוח העור, ממשיכה בתמיכה בת עשרות שנים שלה בקהילת הקוסמטיקה והקהילה המדעית על ידי תמיכה לאחרונה בכנס פאלם ספרינג לדרמטולוגיה דורית 2020 מ-14 עד 16 בפברואר.

מאת: דודישצרכנות וקניות30/04/184430 צפיות
עכשיו שיש לנו מדיניות של "שמים פתוחים" כל העולם נפתח בפנינו. תמורת כמה מאות שקלים אנחנו יכולים להגיע לפריס, אמסטרדם, ברלין או רומא ואכן אנחנו הישראלים מנצלים היטב את השמיים שנפתחו בפנינו.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות17/03/165849 צפיות
מייקל קורס נכנס עכשיו לשוק הלבישים. בסתיו הזה החברה תציג קו אקססוריז חדש של טכנולוגיה לבישה, והפריט הראשון הוא שעון התצוגה החכם MICHAEL KORS ACCESS. ההשקה מכוונת לצרכן שמתמקד באופנה וכוללת שעון חכם שמתמקד בסגנון זוהר ועיצוב חדשני ממוביל באופנת מותרות.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות02/03/164610 צפיות
פאפא ג'ונס פיצה ממשיכה את הצמיחה הגלובלית שלה כחברת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בעולם בפתיחת הסניף הראשון שלה בישראל.

מאת: orya peryצרכנות וקניות17/09/154331 צפיות
לידה היא דבר מרגש מאוד. כאשר מדובר בלידה של קרובת משפחה, קרובה או רחוקה, חברה טובה, חברה לעבודה ועוד, הדבר מרגש אף יותר. אין דבר משמח יותר מלשמוע בשורה על תינוק חדש שנולד וכל אדם שקרוב ליולדת, מעוניין לבוא, לבקר, להתעניין בשלומה וכמובן להעניק לה מתנת לידה, שתסמל באופן הטוב ביותר, את ההתרגשות והשמחה שהוא חש יחד עם היולדת, על הולדתו של התינוק החדש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica