חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אנטי אייג'ינג, כדי שיהיה לך מראה צעיר יותר

מאת: eli levyיופי וטיפוח - כללי28/10/2013860 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אנטי אייג'ינג, כדי שיהיה לך מראה צעיר יותר

מה יותר משמח אישה (והיום גם גבר) מאשר לשמוע :"את נראית הרבה יותר צעירה מגילך...?" ענפי קוסמטיקה שונים הולכים ומפתחים יעם השנים, ובכלל זה גם תחום האנטי אייג'ינג. מאמר זה יעסוק בדרכים שונות להצערת המראה ללא התערבות כירוגית כגון ניתוחים או מתיחות פנים.

טיפולי פנים משולבים פילינג עמוק:

טיפולי פנים "סטנדרטיים" שומרים על עור נקי ומטופח. הם מותאמים לגיל, למצב העור ולבעיות ספציפיות (אם קיימות) כגון טיפול בצלקות אקנה וכדומה. עם הגיל, טיפולים אלה משלבים גם פעולות אנטי אייג'ינג, כאשר אחת מהן היא פילינג עמוק. מטרת הפילינג היא להסיר תאי עור מתים ולאפשר צמיחה של תאים חדשים במקומם. התוצאה? עור בריא בעל מראה נקי וחיוני. פילינג עמוק חודר פנימה לשכבות התחתונות יותר של העור ולכן הוא מסוגל לטפל בצלקות קשות, פיגמנטציה וגם בקמטים שחרוטים היטב על פנינו. זהו טיפול חד פעמי, אינטנסיבי, הדורש פרק זמן של החלמה והתאוששות, ושמירה קפדנית על ההנחיות שלאחר הטיפול.

מזותרפיה- טכניקה טבעית לקבלת מראה צעיר:

מטרתה של המזותרפיה היא הצערת מראה עור הפנים ללא התערבות כירוגית פולשנית. בצעירותינו, גופנו מייצר כמויות גדולות של קולגון. ככל שאנו מתבגרים ומזדקנים, כמויות אלו הולכות ופוחתות, ולכן כבר בשנות השלושים לחיינו עור הפנים שלנו מתחיל לקבל מראה עייף ונפול. טיפול במזותרפיה מחדיר לעור חומרים נוגדי חימצון, חומצות האלרוניות וריטנול, שמטרתם לספק לעור את הגמישות הטבעית שסיפק לו הקולוגן. חומרים אלו מסוגלים לטפל גם בקמטים ובקמטוטים. מזותרפיה מאט באופן משמעותי את קצב הזדקנות העור ומשווה לעור מראה אלסטי ויציב הרבה יותר ביחס לגילנו הכרונולוגי.

הזרקות בוטוקס:

בוטוקס מיועד לטיפול בקמטי הבעה- קמטים הנוצרים בעקבות שימוש שגרתי ויומיומי בשרירי הפנים שלנו לצורך דיבור, צחוק, הבעת רגשות וכדומה. קמטי הבעה אלו הם בלתי נמנעים כמובן, כיוון שלא ניתן להימנע מימוש בשרירי הפנים. יחד עם זאת, ניתן לטשטש את עומק הקמט או הקמטוט ע"י הזרקת בוטוקס. חומר זה מוזרק באמצעות מחט דקה מאוד אל מתחת לעור, הוא מרגיע ומרפה את השריר ובכך מטשטש את עומק הקמט. הבעת הפנים נשארת טבעית ולא חלילה "קפואה" או מלאכותית, אך צעירה ורעננה יותר. פעולה זו אינה כרוכה בכאב שכן מאלחשים את המקום טרם ההזרקה, כך שבזמן ההזרקה עצמה חשים מעין עקצוץ ותו לא. השימוש בבוטוקס אינו כרוך בסיכונים , בהכנות מיוחדות או בזמן החלמה.

 



תגיות המאמר: קמטים, בוטוקס, מזותרפיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eli levy

מאת: eli levyצימרים27/11/131086 צפיות
ירח דבש? חתונת כסף? חתונת זהב? אולי בכלל אין מדובר באירוע מיוחד, ואתם פשוט רוצים לבלות יחד, לבד, בלי הפרעות מיותרות ובלי מטלות שוחקות. מגיע לכם, לא? צימר באמירים הוא בילוי מושלם, מפנק, מרגיע ומקרב. מה עוד שפרט לשהות בצימר, שהוא בילוי ופינוק בפני עצמו, אתם מוזמנים ליהנות ממגוון האטרקציות והאופציות שעומדות לפניכם, בהתאם לסוגי הבילוי החביבים עליכם ובהתאם להעדפותיכם האישיות

מאת: eli levyניקיון27/11/131330 צפיות
בין אם מדובר במטבח הפרטי שלנו בבית ובין אם במטבח מוסדי/תעשייתי למטרות בישול בכמויות גדולות (מטבח בבית מלון, בית חולים, במסעדות וכדומה), אנו מייצרים כמות בלתי מבוטלת של פסולת אורגנית. בשני המקרים, הדרך המסורתית לאסוף את האשפה הזו היא באמצעות פח אחד או יותר- תלוי בגודל המטבח ואופי ההתנהלות שבו

מאת: eli levyבריאות גברים27/11/138781 צפיות
במקרים בהם הגידול הסרטני בבלוטת הערמונית מחייב כריתה, יש צורך בניתוח, שאם לא כן עלול הסרטן להתפשט לאברים הסמוכים ולרקמות הסמוכות. כריתה מגבירה את סיכויי ההחלמה במקרים של סרטן מתקדם, ומסייעת במניעת התפשטות גרורתית

מאת: eli levyריהוט 24/11/131032 צפיות
אין ספק כי פינת אוכל כשמה כן היא: היא נעדה לאפשר ארוחה משותפת בהרכבים שונים. לצורך זה היא מורכבת מ שולחן וכסאות. יחד עם זאת לא בכדי ישנם כל כך הרבה סוגי של פינות אוכל שעומדות לרשותכם

מאת: eli levyתעשייה24/11/131034 צפיות
כמות הכביסה המזוהמת שמתכבסת מידי יום בבתי החולים היא עצומה. למותר לציין כי אין מדובר ב"כביסה סטנדרטית" אלא בכביסה, שמכורח המציאות, דורשת הרתחה וחיטוי. פינוי כביסה בדרך המסורתית, לפיה אחיות מעשיות עורמות את הכביסה , מרכזות אותן לתוך עגלות שנמצאות בפרוזדור, ומשנעות אותן לעבר חדרי הכביסה, תוך שהן חולפות על פני המטופלים המאושפזים, גם אורכת זמן רב, וגם מחבלת בשמירה על היגיינת המקום ועל בריאות הפציינטים

מאת: eli levyהדברה21/11/131096 צפיות
פעולות הדברה מתבצעות ע"י אנשים פרטיים וע"י מדבירים מוסמכים. מאמר זה יעסוק בסוגי הדברה שונים, הנעשים ע"י מדביר מקצועי ומוסמך, כאשר הלקוחות עצמם יכולים להיות לקוחות פרטיים או עיריית רעננה.

מאת: eli levyריהוט 21/11/131117 צפיות
כל מי שמבין שאחרי מגוון התפקידים שיש לנו בחיינו (מקום עבודה, יחסי חברות ועוד)- הבית שלנו הוא המקום שבו אנו יכולים לחדש כוחות, "להוריד הילוך" , לנוח, להירגע ולקחת פסק זמן מקצב החיים התזזיתי שלנו

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184249 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172308 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172301 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica