חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלונות בוטיק מומלצים בתל אביב

מאת: מיכאל רומנסקיבתי מלון28/10/20131250 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

ודאי שמעתם לא מעט על המונח "מלונות בוטיק" שתופס תאוצה בשנים האחרונות ובעיקר גם – קשה להתעלם ממנו. מלונות בוטיק מעניקים חופשה מסוג אחר. הם ממוקמים בדרך כלל במבנה מיוחד, מציעים אווירה קצת שונה וגם מתקנים מיוחדים. העיצוב של מלונות הבוטיק הוא גולת הכותרת שלהם ואפשר למצוא בהם חדרים מסוגננים השונים זה מזה הן במראה והן בעיצוב הכללי שלהם. בתל אביב עצמה ניתן למצוא שפע של מלונות בוטיק, שמושכים אליהם תיירים מחו"ל וגם את תושבי המקום, המעוניינים לבלות בעיר מספר שנים.

אילו מלונות בוטיק מומלצים ניתן למצוא בעיר

מי שמחפש מלון בוטיק בתל אביב ישמח לגלות שיש לא מעט מלונות בוטיק בעיר שמציעים חוויה נפלאה. מלון עלמה הוא אחד ממלונות הבוטיק החדשים בתל אביב, מלון שנחשב מלון ברמה גבוהה שמציע חופשה מהסרטים והזדמנות לטעום מכל מה שמציעה העיר. מלון אמבסי הוא מלון בוטיק נוסף, המעוצב בסגנון שנות החמישים ונמצא לא רחוק מהים. נופשים המגיעים אל העיר בחודשי הקיץ ורוצים לשלב בין יתרונותיו של מלון בוטיק בתל אביב לבין חופי הרחצה, ימצאו את המלון הזה נהדר עבורם. גם מלון בוטיק נווה צדק הוא מלון נוסף, הממוקם באחת השכונות הציוריות והמיוחדות שבעיר. המלון נמצא בתוך מבנה ישן ששוחזר ומציע למבקרים בו פינוק אמיתי. מלון גורדון הוטל הוא מלון בוטיק בתל אביב המאופיין בעיצוב של שנות השלושים וגם הוא מושך אליו רבים.

מלון בוטיק – חוויה שאין כמותה

 

מי שרוצה ליהנות מאווירה מיוחדת וגם לנצל את כל מה שמציעה תל אביב (וכידוע, יש לא מעט מזה) יוכל לבלות בתל אביב כמה ימים באחד ממלונות הבוטיק הנפלאים שבה. בשל הביקוש הרבה למקומות לינה בתל אביב אך גם למקומות לינה מיוחדים ואינטימיים יותר, נבנים בעיר לא מעט מלונות בוטיק הממוקמים בתוך מבנים מיוחדים במינם ובשכונות מקסימות, כמו נווה צדק, למשל. מי שרוצה ליהנות מאחד ממלונות אלה חשוב שידאג להזמין מקום מראש, שכן מלונות אלה נחשבים למבוקשים מאד ובכל עונה. בין אם מעוניינים לבלות כמה ימים בתל אביב בחודשי הקיץ, בעונות המעבר הנעימות או אולי בחורף, כל אחת מהעונות מציעה מגוון רחב של אפשרויות, אירועים, אטרקציות וכמובן גם אווירה שקשה להתעלם ממנה ואופיינית לעיר תל אביב. מלונות בוטיק הופכים לפופולאריים מאד ועם הזמן נראה כי מהווים תחליף נהדר למלונות הרגילים של העיר, שהיו מוקד המשיכה עד לעלייתם על הקרקע של מלונות הבוטיק.

 



תגיות המאמר: מלון בוטיק בתל אביב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144853 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144842 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148399 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica