חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת תוכנות מהמחשב

מאת: Y4PCתוכנה29/10/20131467 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם חשבתם שבכל פעם שאתם מסירים תוכנה מהמחשב היא נמחקת לצמיתות אז ברוב המקרים טעיתם בתהליך ההוספה/הסרה של תוכנות שמתבצע דרך הווינדוס לא תמיד התוכנות שאנו מוחקים נמחקות לצמיתות מהמחשב.

אתם גם שואלים את עצמכם למה צריך תוכנה שמסירה תוכנות ? אם יש לנו את הכלי המובנה בכל ווינדוס שנקרא הוספה/הסרה של תוכנות ואיתו ניתן להסיר את כל התוכנות אז למה בכל זאת צריך גם תוכנה שמוסיפה ומסירה תוכנות ? אז הבאנו לכם הסבר קצר על איך תוכנה מתקינה את עצמה ומה קורה כאשר מסירים אותה מהמחשב.

כולם מכירים את הכל של הווינדוס להוספה/הסרה של תוכנות, אך אינם יודעים שברגע שמתקינים תוכנה במחשב מותקנים איתה גם קבצים נסתרים שנשארים במחשב גם לאחר ההסרה של אותה תוכנה.

בשביל זה הבאנו עבורכם תוכנה מיוחדת בשם IObit Uninstaller 2 שמטרתה היא לחפש את הקבצים נסתרים של אותה תוכנה שנמחקה ולהסיר גם אותם כך שלא יישארו שאריות מהתוכנה הנמחקת.התוכנה מאוד מומלצת והיא גם חינמית, תהליך מחיקת תוכנה בשלמותה נועד למנוע התנגשות קבצים בעתיד בין תוכנה שנמחקה לתוכנה בגרסא חדשה שהותקנה.

השתדלו להסיר את כל התוכנות במחשב באמצעות התוכנה כך התוכנות יימחקו כולל הקבצים הנסתרים שהותקנו איתם במערכת. בנוסף הבאנו לכם מדריך מפורט על ידי טכנאי מחשבים המסביר מאיפה מורידים את התוכנה בחינם, איך מתקינים את התוכנה ואיך עובדים עם התוכנה ומסירים באמצעותה תוכנות לא נחוצות מהמחשב.

טכנאי מחשבים בכל העולם נוהגים להשתמש בתוכנה המעולה הזאת בכדי למנוע תקלות במחשב בעתיד וגם בכדי למנוע שאריות של קבצים מתוכנות שנמחקו בעבר. אנו מקווים מאוד שנהנתם מהמאמר שהבאנו עבורכם ומצפים שתפיקו ממנו המון ותיישמו כל מה שרשמנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Y4PC טכנאי מחשבים מומחים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Y4PC

מאת: Y4PCתוכנה09/12/131185 צפיות
גלישה בסתר היא אפשרות שקיימת בכל סוגי הדפדפנים וכל אחד יכול לגלוש דרכה.

מאת: Y4PCמחשבים נייחים10/11/138096 צפיות
התקלה הנפוצה ביותר במחשב נגרמת על ידי אבק שנדבק לחלקי המחשב ויוצר קורוזיה או אבק שנתקע במאווררים של המחשב וגורם לעבודה לא תקינה של המאווררים ובכך הם אינם מוציאים את האוויר החם מחלקי המחשב. כתוצאה מכך חלקי המחשב מתחממים והבלאי שלהם עולה.

מאת: Y4PCתוכנה03/11/131025 צפיות
שחזור קבצים הוא נושא מאוד רגיש וחשוב מאז שנכנסו לחיינו המחשבים, הסמארטפונים, המצלמות שעובדות עם כרטיסי זיכרון וכו.. מצאנו לנכון לתת לכם דוגמא לתוכנה חינמית מעולה המומחית בשחזור קבצים.

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162648 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152275 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151859 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151784 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151800 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151798 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151666 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica