חפש מאמרים:
שלום אורח
12.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יונדאי i35 מול יונדאי i25 השוואות יונדאי.

מאת: שלום כהןרכב29/10/2013703 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחרונה הפיצה יונדאי את דגמיה החדשים בעולם בכלל ובישראל בפרט. כמקובל אצל יונדאי, מדובר במכוניות ששומרות על הקו הסולידי והיציב של יצרנית הרכב הקוריאנית, ללא יותר מדי יומרות, אך עם ביצועים טובים, אמינות רבה ומחירים נוחים. עם זאת, יונדאי זה מכבר הצליחה לבסס לעצמה מוניטין מוצלח וחיובי ובניגוד ללפני עשר שנים, ידוע כי הדגמים החדשים של יונדאי לא נופלים מהמתחרה בשום פרמטר. אם בכל זאת יש דבר שיש לשים לב אליו זה החזות החדשה של הדגמים. הדגמים החדשים נראים מרשימים יותר, יפים יותר, גדולים יותר ויוקרתיים יותר, הן מבחוץ והן מבפנים.

יונדאי i25, המחליפה של היונדאי אקסנט, מייצגת את השינויים בשטח בצורה מובהקת. יונדאי i25 הוא רכב גדול ומרווח, משפחתית של ממש. עם אורך של 4.37 מטרים (9 סנטימטרים יותר מהאקסנט) ורוחב של 1.70 (חמישה סנטימטרים יותר מהאקסנט), יונדאי i25מציעה מקום רב ומרווח נעים לכל, כאשר שני מבוגרים בריאים יכולים לשבת בנוחות מרבית במושב האחורי, להתרווח בהנאה. תא המטען של הדגם אף הוא גדול מאוד, פונקציונאלי להפליא.

מבפנים, תא הנוסעים של היונדאי גדול ונעים, מעוצב לתפארת ויפה למראה. הביצועים הטכנים אף לא נשארים מאחור ואין להם במה להתבייש ביחס לכל רכב אחר- עם 124 כוחות סוס על מנוע של 1.6 ליטרים, הדגם האחרון של יונדאי איכותי, שקט ונעים. בנוסף, צריכת הדלק של הדגם טובה ביותר, חסכונית והבלמים, יציבים וחזקים, עומדים בכל מהמורה. אין ספק, מדובר ברכב לתפארת, משפחתית בעלות נמוכה, עם איכות שעולה על המתחרים, גם על האבטיפוסים הראשונים.

יונדאי i35 , הדגם שהחליף את האלנטרה, דומה יותר לרכב מנהלים מאשר למשפחתית קלאסית.  יונדאי i35 מציעה מנוע איכותי של 1.6 ליטרים ו-135 כוחות סוס, מפלצת של ממש. יונדאי i35 שקטה, חסכונית ואיכותית, עונה על כל הצרכים של כל לקוח. זאת ועוד, הרכב יציב ובטוח, עונה על כל צורך, עם 1.77 רוחב ואורך מדהים, היא מספקת חוויית נהיגה מושלמת, לכולם. מערכת המתלים של הרכב מבטיחה, כאמור, יציבות אין סוף, כאשר הדגם האחרון הפך לפופולארי מאוד גם בארצות הברית, שם, כידוע, כאשר היצע המכוניות כה רב, לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר. היונדאי החדשה עברה באיכויות שלה, לפי כל המבחנים, את המאזדה 5 למשל, או את ההונדה סיוויק, מה גם שהיונדאי, למרות שטובה יותר, גם הרבה יותר זולה ופרקטית. אין ספק, יונדאי היום, היא הבחירה המנצחת, אין לטעות ואין להתפשר, עם מחיר מנצח ואיכות מוכחת, הרכב הקוריאני שביסס לעצמו כבר שם גרם לתעשיות הרכב האחרות לבחון את עצמן שנית.

אם כן, הדגמים החדשים של יונדאי מוכיחים את מה שכבר היה ידוע מזמן- יונדאי שידרגה את עצמה משמעותית ולא רק שיישרה קו עם כל המתחרות, אלא עברה אותן באיכות. עם זאת, למרות שהמכוניות החדשות של יונדאי מייצגות איכות ללא פשרות, גימור יפהפה ומוניטין טוב ובטוח, המחירים עדיין נשארו נוחים, כך שקנייה של יונדאי הופכת, ללא כל צל של ספק, לקנייה משתלמת.

 



תגיות המאמר: יונדאי i35, יונדאי i25


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20934 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/201005 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191093 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191390 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191132 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191438 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195884 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213863 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213991 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214174 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204641 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195607 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196301 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193514 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica