חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מילון אבן שושן באינטרנט

מאת: בתיה כץלימודי שפות10/11/201318315 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מילונים בשפה העברית יש הרבה אבל יש מילון שהצליח במידה רבה מבין כל המילונים השונים שיצאו לאור הוא למעשה מילון אבן שושן, מילון זה כולל מאגר גדול מאד של מנוחים וביטויים בלשון העברית, אבן שושן הינו אחד המילונים הנפוצים במיוחד מאז שהוא הופיע ועד היום.

אם בשנים עברו כדי להשתמש במילון היינו צריכים לחפש את אותו הכרך בחלק הדרוש ולדפדף בו עד מציאת המילה המבוקשת הרי שבזמננו האמצעים הדיגיטליים באים לעזרתנוואת המילון ניתןלמצוא לא רק בספריה בספריה אלא הוא קיים גם ברשת המקוונת ואפילו יש אפשרות להוריד את המילון ללא תשלום וליהנות משימוש איכותי וקל לשימוש.

מילון אבן שושן באינטרנט

תוכנת מילון אבן שושן היא למעשה תוכנת מחשב שמרוכזים בה כל המיליםהמצויים במילון אבן שושן האורגינלי יתרה מכך, יש במילון אבן שושן יישומים אחרים שמשדרגים אותו, הוא כולל מונחים, הטיות והסברים וכדו'. המיוחד במילון אבן שושן אונליין זה שכאשר יש עידכונים חדשים במילון, הוא מתעדכן באופן אוטומטי. מלבד זאת,השימוש במילון אבן שושן קיבל אישור מאת האקדמיה ללשון.

יתרונות למילון אבן שושן להורדה

א. מילון אבן שושן אונליין הינו זמין וקל לשימוש.

ב. השימוש בתוכנה הינו נוח, אפקטיבי וחוסך זמן יקר.

ג. מילון אבן שושן אונליין מקבל תמיד עידכונים אוטומטית.

התוכנה של מילון אבן שושן להורדה זו מצויינת, אופן השימוש בתוכנה זו מהיר ואיכותי ואף מהווה תחליף מצויין לכרכים הידועים לכולנו מהעבר שהוצרכנו להגיע אל הספריה ולחפש את המילה המתאים מנגד אותםמילון אבן שושן להורדה חינם מגישה בלחיצת כפתוראת אותו הערך הנדרש.

ללמוד את הדקדוק העברי ולעבוד באופן צמוד למילון זה עבודה לא קלה, כל אחד שנדרש להיעזר במילון אבן שושן באופן תמידי יודע שלפתוח את הרבה פעמים זה פשוט לוקח לא מעט זמן מנגדמילון אבן שושן להורדה הופך את החיפושלמהיר במיוחד שזה בהחלט משדרג את במילון אבן שושן ובנוסף גם ומייעל את הוראת הלשון העברית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לקבלת קורסים חינם במייל בנושאים: חינוך ילדים, זוגיות ומודעות עצמית

כנסו לקורסים מעניינים

מעונייינים בזוהר מתוק מדבש

כנסו לקישור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בתיה כץ

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196064 צפיות
תיאורית האבולוציה סוברת שבעלי חיים מתפתחים מבעלי חיים פרימיטיביים מהם, בתהליכים איטיים ובמשך מיליוני שנים. למשל, שדג מסוגל להפוך לזוחל וזוחל לציפור או יונק וקוף פרימיטיבי לאדם החושב. אנו נבחון את התיאוריה לפי סעיפים, ונענה על כל ראיה שהללו מציעים לתיאורית ההתפתחות ההדרגתית.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196031 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים? יהיו אנשים אשר ינסו לבטל את הסימביוזה שבין התנין לתנינן בטענה שעדיין מדובר במקרה נדיר. אך אין זה אומר ששיתוף פעולה קיצוני בין בעלי חיים בטבע הוא נדיר. למעשה, מקרים רבים של שיתוף פעולה קיצוני בין טורף לנטרף מתועדים בטבע.

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195930 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196054 צפיות
מתוך מיקרוסקופ או אפילו באמצעות עין בוחנת, יתגלו טביעות האצבע כבקעים בתוך העור, רכסים ועמקים מסוטטים, קוים עמוקים המקבילים אלה לאלה. הן גורמות לכך שהידיים שלנו מחוספסות קמעה. הסיבה לכך היא גאונית.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/196015 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/1991748 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים. זו היתה תיאוריית האבולוציה של פעם, אך עד היום הזה יש אנשים החושבים שזה מה שהאבולוציה טוענת.

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/195789 צפיות
חלק מהתומכים בתיאורית האבולוציה, מנסים לטעון שהסיכוי שהחיים נוצרו בעצמם הוא יותר טוב מהגרלה בלוטו,

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222642 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192102 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173224 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173488 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172982 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172493 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171969 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica