חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום ילדים

מאת: שלומי אליהוצילום11/11/2013894 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לצילום ילדים בד"כ אחת מ 2 מטרות, או צילום של בוק חוויתי, כלומר בוק בשביל המזכרת החוויה והתמונות, או צילום בוק למטרת דוגמנות.

כשבוחרים צלם ילדים העניין הזה חשוב מאוד כי צריך להבין שלא כל צלם שמצלם ילדים הוא צלם שידע לצלם בוק דוגמנות מקצועי מספיק שיספק סוכנויות וקורה הרבה שהורים עושים לילד תמונות ניגשים איתן לסוכנויות דוגמנות והסוכנות נותנת להורים שמות של צלמים מקצועיים ומבקשת מהם ללכת להצטלם שוב (לא בחינם כמובן...!)

צילום בוק ילדים למטרת דוגמנות בדיוק כמו בוק של כל דוגמן או דוגמנית צריך להעשות על ידי צלם שמתמחה באופנה ודוגמנות.

רוב ההורים שטועים ומגיעים לצלמים שאינם צלמי אופנה ודוגמנות הגיעו לאותם צלמים רק בגלל המחיר נמוך מאחר והשוואה בין העבודות שניתן לראות באתרים של צלמי אופנה ולבין העבודות של שאר הצלמים מאוד ניכרים אפילו לעין הלא מקצועית.

ישנם הרבה חברות צילום ילדים וצלמים פרטיים שמציעים צילום של מספר סטים בסטודיו שלהם תמורת מחירים של אפילו 300-400 שקל. בהשוואה לבוק דוגמנות מקצועי הצילומים האלו הם בערך כמו צילומי פספורט וכך גם תתיחס אליהם הסוכנות שתרצה לייצג את הילד\ה שלכם.

כשמדובר על בוק חוויתי זה פחות חשוב וכל אחד ילך לצלם בתקציב שמתאפשר לו (כמובן שגם כאן אפשר למצוא צלמים טובים שעולים יותר וצלמים פחות טובים שולים מעט)

בוק חוויתי יכול לנוע בערך בין 500 ל 2500 ש"ח, תלוי בצלם ותלוי מה אתם מקבלים בדיוק. חלק מהדברים האפשריים: צילומי סטודיו, צילומי חוץ, מספר הסטים, מספר התמונות, מספר הריטושים, הדפסה וכו'.

בוק דוגמנות אצל צלם ילדים מקצועי אמור לנוע בערך בין 1000 ל 2000 ש"ח.
כדי לוודא שאתם בוחרים צלם טוב לבוק דוגמנות נסו לבדוק האם אותו צלם מצלם בוקים עבור סוכנויות דוגמנות כלשהן, זאת אינדיקציה מעולה. כמובן שרצוי ואף הכרחי להיכנס לאתר של אותו צלם כדי להתרשם מעבודותיו ומהרזומה שלו.

שמות מוכרים לדוגמא של צלמים שעובדים עם רוב הסוכנויות דוגמנות: רונן פדידה, רפאל מזרחי, אלכס ליפקין

השלב של פנייה לסוכנויות חשוב לא פחות מהבוק עצמו מאחר וישנן בישראל הרבה סוכנויות קטנות שנפתחות ונסגרות כל הזמן שמטרתן בעיקר לעשות כסף מבוקים ועליכם להימנע מלהגיע אליהן. אתם יכולים להתייעץ עם הצלם שלכם שאם הוא עובד בתחום אמור להכיר את כל הסוכנויות הטובות.

 



תגיות המאמר: צילום ילדים, צלם ילדים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי אליהו

מאת: שלומי אליהוצילום05/11/13892 צפיות
מה זה yטראש דה דרס (trash the dress) ? מהיכן הסגנון הגיע, מי מתעסק בו בארץ, מה המחירים, איך לבחור צלם ועוד...

מאת: שלומי אליהוצילום02/03/13839 צפיות
מיהם צלמי האופנה והדוגמנות המובילים והמוכרים בישראל? מה זה בכלל צילום אופנה? ואצל איזה צלם אופנה כדאי להצטלם אם אתם מדגמנים או רק רוצים לעשות בוק?

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182946 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172898 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172203 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172069 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173788 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174038 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171767 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica