חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבוצת חיון נציגת SAMSUNG: גידול של כ- 300% במכירת מסגרות דיגיטליות

מאת: י.מצרכנות וקניות30/11/20091129 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG דיווחה היום על גידול של 300% במכירת מסגרות דיגיטליות (PhotoFrames) מתוצרת סמסונג במהלך חודשים ספטמבר-אוקטובר 2009.

מקבוצת חיון נמסר כי הסיבה העיקרית לגידול במכירות היא חדירת המוצר למגזר העסקי וחשיפת התכונות הייחודיות של סדרת המסגרות החדשה של סמסונג 87H \ 107H בפני מגזר זה. מסתבר שרבים רואים במוצר כמדיה פרסומית אידיאלית לעסק שלהם . חנויות, מספרות, משרדי תיווך, עורכי דין ועוד עסקים רבים ומגוונים רואים במסגרת הדיגיטאלית כאמצעי אפקטיבי להעברת המסר השיווקי אל לקוחותיהם.

גורם נוסף לעליה במכירות הוא ביטול מס הקניה בסך 15% אשר צמצם את פער המחירים בין מסכי מותג לבין הייבוא הסיני.

לאחרונה, חשפה סמסונג את דגם  107H Samsung המתאים הן לבית והן למגזר העסקי. מדובר במסגרת דיגיטלית "10 בעיצוב חדש, ידידותית למשתמש ברזולוציה גבוהה  של 1024x600dpi עם טכנולוגיה מסך LED   ורמת ניגודיות של 500:1.

בנוסף לעיצוב המתוחכם ולמסך בעל הרזולוציה הגבוהה, מכילות המסגרות הדיגיטליות מגוון תכונות חדשות שדרכן יכול בעל העסק להעביר ללקוחותיו כל מסר שיווקי באופן האפקטיבי ביותר. כגון מצב הצגת שקופיות עם מבחר אפקטים המאפשרים הצגה של תמונה אחת או מספר תמונות, אפקטים שונים של מעברי שקופיות ואפשרות לעבור למצב הצגת שקופיות אחר בנגיעה אחת.

למסגרת יכולת לתפקד גם כמסך נוסף למחשב (Mini Monitor), המתחבר באמצעות כבל USB ובכך לעבוד בו זמנית עם שתי אפליקציות שונות. המסך, בעל  זיכרון מובנה של 1GB, מאפשר אחסון של עד 3,000 תמונות (על בסיס גודל תמונה רגיל של 300KB).

יתרון נוסף שיש למסגרות החדשות הוא עיצוב דק במיוחד לעומת מסגרות תמונה רגילות. המסגרות, בעובי של 23 מ"מ בלבד כך שניתן להציב אותן במגוון רחב יותר של מיקומים והן בעלות מסגרת בעיצוב  Touch of Color™ ידידותית לסביבה העשויה מחומר דמוי קריסטל שניתן למיחזור.

ארמו דריהם, סמנכ"ל שיווק בקבוצת חיון:  "קבוצת חיון גאה בכמות חסרת תקדים של מכירת מוצרי סמסונג בכלל והמסגרות הדיגיטליות בפרט. בכל שנה חל גידול של מכירת מוצרים בתקופת חגים והורדת מחירים אך בשנה זו אנו עדים גם לתחכום של הצרכן הישראלי. המסגרת הדיגיטלית נועדה מלכתחילה כאלבום תמונות דקורטיבי לתמונות משפחתיות, חוויות וכדומה.

מעבר לכך אנו רואים בעלי עסקים ומנהלי שיווק הרואים את הפונקציונאליות הטמונה במוצר והאפשרות להפוך אותו לכלי שיווקי אידיאלי ומרשים למשיכת לקוחות והצגת פתרונות ומוצרים".

בחודשים האחרוניםחברת SAMSUNG לקחה על עצמה לעמוד בדרישות שעולות מצד לקוחותיה ולהגיע אף מעבר להן. המסגרת החדשה עוצבה בתחכום רב מצד אחד ובסולידיות נייטרלית מצד שני, כך שהיא מתאימה גם למגזר העסקי. בחרנו לשווק מסגרת במימד החדש ביותר ולהעניק ללקוחותינו מוצר איכותי שיתן מענה לצורכיהם האישיים והעסקיים גם יחד.

 

מסגרת Samsung SPF107H במחיר מומלץ לצרכן של 799 ₪ כולל מע"מ

עם אחריות  לשנה ע"י קבוצת חיון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ילון מדר, Allmedia

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת י.מ

מאת: י.מגאדג'טים28/02/111573 צפיות
מדובר בכוננים חדשים בעלי קצב העברה מהיר ביותר בזכות ממשק USB 3.0 המאפשר העברת נתונים של עד 5 ג'יגה לשנייה. הפתרון בעל המהירות הגבוהה, אידיאלי במיוחד בתקופה זו שבה איכות הקבצים ומשקלם גדל בעקבות סרטים ומשחקים באיכות HD.

מאת: י.מהודעות לעיתונות - כללי28/02/112328 צפיות
במסגרת המהלך, יינתנו הטבות ומחירים בלעדיים לחברי "קלאב 50 " על מגוון מוצרים מובילים המשווקים בישראל על ידי "קבוצת חיון" תוך חשיפת הפעילות בערוצי התקשורת של המועדון.

מאת: י.מחומרה31/01/111736 צפיות
הפתרון בעל הנפח גדול במיוחד ביחס לגודלו הפיזי של הכונן, אידיאלי במיוחד בתקופה זו שבה איכות הקבצים ומשקלם גדל בעקבות סרטים ומשחקים באיכות HD.

מאת: י.מגאדג'טים31/01/111371 צפיות
למקרן טכנולוגיה חדשנית המאפשרת המרת שידור דו מימדי סטנדרטי לתלת מימד בזמן ההקרנה. המקרן נחשף לראשונה במסגרת מפגש מקצועי, שערכה לאחרונה קבוצת חיון, לכ 100 משווקים בנושא חידושים טכנולוגיים של סמסונג בעולם המולטימדיה.

מאת: י.ממחשבים ניידים31/01/111436 צפיות
מדובר בסדרה NF החדשה של סמסונג הכוללת 2 דגמים: NF210 ו- NF110. המחשבים נהנים, בין השאר, מעיצוב ייחודי הכולל ציפוי מבריק בגימור שנהב; סוללה המספקת זמן עבודה של מ 10.7 - 14 שעות; משקל נמוך במיוחד 1.35 ק"ג ומסך 10.1LED HD ".

מאת: י.ממחשבים ניידים31/01/111480 צפיות
מדובר בסדרת RF510 של סמסונג, הנהנית, בין השאר, מעיצוב חדשני המאופיין בגימור יוקרתי, משטח קריסטלי וגימורים עגולים; מסך HD LED; מעבד Intel® Core™ i5; כרטיס גראפי Nvidia GeForce GT 330M, המציע יכולות עיבוד גרפיקה גבוהות ביותר; מערכת הפעלה Windows 7; חריץ USB 3.0 ו- Bluetooth 3.0 High Speed.

מאת: י.מחומרה01/12/101859 צפיות
מדובר בדגם ה- XL2370HD מסדרת ה- MFM HD\ TVשל סמסונג - מסך משולב מחשב וטלויזיה בגודל 23 אינץ' . המסך, בעל יתרון עצום של חיסכון במקום ומתאימים במיוחד לחדרי שינה וילדים שבהם בדרך כלל נמצא גם מחשב וגם טלויזיה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

מאת: אמורצרכנות וקניות26/07/231869 צפיות
גן עדן למחפשי רוח : החנות שלנו ( אונליין) היא גן עדן לאלו המבקשים להתחבר לאמונתם ולאמץ את היופי שבמסורות הדתיות. אנו מבינים את החשיבות של מציאת פריט דתי מושלם או מוצר יודאיקה כדי להשלים את השיטות הרוחניות שלך

מאת: חיים נויצרכנות וקניות24/09/20841 צפיות
Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום שהמשחק לסלולר Match-3 הקסום שלה Harry Potter: Puzzles & Spells הושק רשמית והחלה ההפצה שלו ברחבי העולם. עם רישיון רשמי מ-Warner Bros. Games ומוציא לאור בלייבל Portkey Games, המשחק זמין להורדה חינם במכשירי iOS ואנדרואיד, וגם באמזון קינדל ופייסבוק.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות16/02/201123 צפיות
Mary Kay Inc., חברת קוסמטיקה גלובלית ומובילה בחידושים בטיפוח העור, ממשיכה בתמיכה בת עשרות שנים שלה בקהילת הקוסמטיקה והקהילה המדעית על ידי תמיכה לאחרונה בכנס פאלם ספרינג לדרמטולוגיה דורית 2020 מ-14 עד 16 בפברואר.

מאת: דודישצרכנות וקניות30/04/184428 צפיות
עכשיו שיש לנו מדיניות של "שמים פתוחים" כל העולם נפתח בפנינו. תמורת כמה מאות שקלים אנחנו יכולים להגיע לפריס, אמסטרדם, ברלין או רומא ואכן אנחנו הישראלים מנצלים היטב את השמיים שנפתחו בפנינו.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות17/03/165844 צפיות
מייקל קורס נכנס עכשיו לשוק הלבישים. בסתיו הזה החברה תציג קו אקססוריז חדש של טכנולוגיה לבישה, והפריט הראשון הוא שעון התצוגה החכם MICHAEL KORS ACCESS. ההשקה מכוונת לצרכן שמתמקד באופנה וכוללת שעון חכם שמתמקד בסגנון זוהר ועיצוב חדשני ממוביל באופנת מותרות.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות02/03/164606 צפיות
פאפא ג'ונס פיצה ממשיכה את הצמיחה הגלובלית שלה כחברת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בעולם בפתיחת הסניף הראשון שלה בישראל.

מאת: orya peryצרכנות וקניות17/09/154327 צפיות
לידה היא דבר מרגש מאוד. כאשר מדובר בלידה של קרובת משפחה, קרובה או רחוקה, חברה טובה, חברה לעבודה ועוד, הדבר מרגש אף יותר. אין דבר משמח יותר מלשמוע בשורה על תינוק חדש שנולד וכל אדם שקרוב ליולדת, מעוניין לבוא, לבקר, להתעניין בשלומה וכמובן להעניק לה מתנת לידה, שתסמל באופן הטוב ביותר, את ההתרגשות והשמחה שהוא חש יחד עם היולדת, על הולדתו של התינוק החדש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica