חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הורדת שירים מיוטיוב

האינטרנט כבר זמן רב הוא חלק בלתי נפרד מחיינו. אם בעבר היינו צריכים לקנות מידע שהיה מגיע בצורת ספרים, עיתונים, קלטות דיוידי, דיסקים להאזנה ועוד הרי שכיום אנו יכולים למצוא כמעט כל מה שאנו צריכים וכל מידע שאנו מחפשים ברשת האינטרנט ולהוריד אותו למחשב שלנו. בעקבות השינויים הללו אנו רואים פחות ופחות מוצרים פיזיים והעסקים ששיווקו את המוצרים הללו משווקים היום הרבה פחות ממה שפעם. אחד מה"מוצרים" שאנו צורכים יותר היא המוזיקה, ובעקבות התפתחות האינטרנט הורדת שירים מיוטיוב הפכה פופולארית.

פעם והיום.

בעבר, אם היינו רוצים להאזין למוזיקה ספציפית של אמן מסוים או להקה מסוימת היינו רוכשים את הדיסק שלהם, או עד לפני תקופה קצרה מעבירים שירים ל מכיר MP3 והיום כשיש לכל אחד כמעט מחשב וסמארטפון הורדת שירים מיוטיוב היא הפתרון הזול ביותר והנגיש ביותר. הורדה מיוטיוב לא מסתכמת רק במוזיקה אלא גם בסדרות טלוויזיה, סרטים שונים, מצגות ומידע נוסף ואין כמעט מי שהיום יש לו גישה למחשב וידע בסיסי שלא יידע לעשות הורדת שירים מיוטיוב.

איך עושים את זה בפועל?

הורדת שירים מיוטיוב אינה מתבצעת באופן ישיר מכיוון שאתר יוטיוב הוא לצפייה בלבד בסרטונים, מוזיקה, סדרות טלוויזיה ועוד, אך הורדה מיוטיוב בכל זאת אפשרית: בשביל לבצע הורדת שירים מיוטיוב צריך להתקין את אחת התוכנות שממירות את השירים לפורמטים מוכרים כמו MP3 וכדומה, ולאחר שהשירים הומרו לפורמט אחר ניתן להוריד אותם ישירות למחשב, אייפון, אייפד או כל מכשיר אחר תומך. הורדת שירים מיוטיוב אם כן הינה פעולה פשוטה יחסית וניתן לקבל מידע והסברים על הפעולה הזו במגוון אתרי אינטרנט שכל עיסוקם הוא המרת שירים לפורמטים רלוונטיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/153040 צפיות
כשמדובר בנושא של אטרקציות בנגב, לכל אחד יהיו את העדפות שלו. זוגות המגיעים לאזור לצורך חופשה רומנטית יעדיפו קרוב לוודאי את הפעילויות היותר סולידיות כגון – טיול רגלי, בילוי במסעדות איכותיות ואולי גם פעילות תרבותית כזאת או אחרת

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/152827 צפיות
אם אתם נמצאים לפני יציאה לחופשה באילת ומעוניינים לתכנן את ימי החופשה מבעוד מועד - חשוב שבשלב הראשון תכירו לעומק את האפשרויות המוצעות לכם – הרשימה של האופציות היא כידוע ארוכה במיוחד.

מאת: איציקתעשייה07/04/151191 צפיות
בכדי לספק פתרונות קירור איכותיים יש צורך לשים דגש על כל הנושא של תכנון. שלב התכנון של חדר קירור מצריך לקיחה בחשבון של כל דרישות המזמינים

מאת: איציקתעשייה07/04/151069 צפיות
ישנן חברות שונות המציעות שירותי ייצור או שירותי ייבוא של פתרונות קרור והקפאה מסוגים שונים. כל חברה מתהדרת באותם הפרמטרים אשר הופכים אותה למובילה בתחום – אבל בסופו של דבר, בחירת החברה תהיה תלויה בקריטריונים השונים של הלקוחות.

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157289 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/153118 צפיות
כל מי שמחפש ציוד למעבדות מכל סוג ובין היתר גם מכשירי וורטקס, חייב לשים דגש על בחירת החברה ממנו הוא ירכוש את אותו הציוד

מאת: איציקפיננסים וכספים - כללי 30/11/141249 צפיות
בגלל שיש חוקים בישראל, ובגלל שיש סיבות מקלות שבגינן ניתן לקבל חלק מהכסף ששילמנו למס הכנסה בחזרה. לדוגמא מי שעובד בשני מקומות עבודה ולא עשה תיאום מס, אחוזי המס שלו יכולים להיות גבוהים מאוד.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195885 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189090 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183053 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181953 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171656 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171763 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171773 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica