חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עוגות ימי ההולדת

מאת: אורטלימי הולדת20/11/20139387 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמעט בכל אירוע ובטח שבימי הולדת, העניין המרכזי סובב סביב העוגה. כל שאר הדברים שמסביב, בין אם מדובר במקום בו תיערך יום ההולדת, הכיבוד, נושא המסיבה ועוד, השתנה לאורך השנים ונבחר בהתאם לאישיות החוגג, אך העוגה עודנה נשארה כמוטיב המרכזי במסיבה ואי אפשר לוותר עליה. זוהי מסורת להביא או לקבל עוגה ואף לנשוף על הנרות הדלוקים שמונחים על העוגה כמספר השנים אותם חוגגים.


עוגות יום הולדת שינו את צורתם לאורך השנים. אם בעבר העוגות היו פשוטות בצורת עיגול, ריבוע או מלבן ועם ציפוי מסוים, הרי שהיום השמיים הם הגבול וכמעט ואין דבר שהוא בלתי אפשרי בכל הנוגע לעוגה הן מבחינת הצורה, צבעים, גודל, עיצוב ועוד. איו יותר עוגת שוקולד עגולה מסורתית, כי אם העוגות הפכו גם הן להצהרה אפנתית. כל מי שבעל דמיון מפותח או אוהב לחשוב מחוץ לקופסה, יכול להכין או להזמין עוגה ממאפיות יוקרתיות או בעלי מקצוע מהתחום אשר יפסלו ויבנו עוגה בדיוק על פי רצונו.


את העוגה ניתן לפסל, לבנות, ליצור עוגות בגדלים, כמויות, חיתוכים שונים, צורות וצבעים בהתאם לבקשות לרצונות הלקוחות. ניתן ליצור עודה בצורת תיק או נעל של מותג אהוב, או ללכת לכיוון העוגות הגדולות שנראות כמו יצירת אומנות שפיסלו במיוחד כגון עץ גדול ופרחים מסביב, תיבת אוצר ופנינים ועוד. כמובן שגם מוטיבים מסרטים אהובים או דמויות מוכרות מסרטי ילדים גם כן מבוקשים.


ישנם חומרים רבים אכילים אשר איתם ניתן לפסל את הדמויות והפרטים הקטנים אשר משמשים לקישוט העוגה כגון בצק סוכר, צבעי מאכל וכדומה. נוכל למצוא עוגות מבצק סוכר במבחר רב של עיצובים ודוגמאות. מעבר לכך, העזרים והטכניקות ליצירת אותן עוגות ובנייתם בהתאם התפתחו מאוד ומשמשים לבניית אותן עוגות אשר דורשות תכנון ושרטוט לפני שיוצרים אותן.


עוגת יום ההולדת תמיד הייתה ותמיד תהיה חלק בלתי נפרד מאותה חגיגה. העוגה השתנתה רבות לאורך השנים ומגיעה בצורות שונות, גדלים או טעמים שונים בהתאם לרצון של אותו חוגג. המבחר הינו עצום ולא חייב להסתפק במה שמוצע לנו בחלון ראווה אלא לתכנן ולעצב עוגה על פי טעמנו האישי ולהזמין אצל אותו בעל מקצוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורטל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורטל

מאת: אורטלימי הולדת15/12/13885 צפיות
ימי הולדת לילדים ולגדולים דורשים הכנות ותכנונים בין אם מדובר בהזמנת מקום, הכנת רשימת מוזמנים, עיצוב עוגה, קבלת החלטה בנוגע לכיבוד שיוגש וכמובן ההפעלות שיהיו בימי ההולדת.

מאת: אורטלימי הולדת15/12/13905 צפיות
אירועי יום הולדת, במיוחד לקטנטנים, הפכו להיות עסק לא זול. כל הילדים רוצים מסיבה ועושים תחרות למי מביניהם יש את מסיבת יום ההולדת הכי מגניבה והכי מושקעת

מאת: אורטלקייטרינג02/12/13748 צפיות
באירועים רבים, בין אם מדובר בחגיגות ימי הולדת, חתונה, אירועים פרטיים או אירועים עסקיים ועוד, יש לדאוג לדבר חשוב-אוכל! הרי בכל אירוע יש קהל מוזמנים, אשר הכמות משתנה בהתאם לאופי האירוע ולרצון המארגנים ויש פרטים רבים חשובים אשר להם יש לדאוג, אך הפרט העיקרי והכי חשוב הוא האוכל.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181781 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181428 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181762 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181710 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181457 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181501 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181391 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica