חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפעלות לימי הולדת

מאת: אורטלימי הולדת15/12/2013884 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ימי הולדת לילדים ולגדולים דורשים הכנות ותכנונים בין אם מדובר בהזמנת מקום, הכנת רשימת מוזמנים, עיצוב עוגה, קבלת החלטה בנוגע לכיבוד שיוגש וכמובן ההפעלות שיהיו בימי ההולדת. בדרך כלל כאשר מדובר בימי הולדת למבוגרים, אין הפעלות או אטרקציות ויש רק מפגש של כמה חברים ובני משפחה מסביב לשולחן בעבודה אלא אם כן מעוניינים לתכנן אירוע גדול ואז בדרך כלל יהיה זמר, מצגת או תקליטן.

בימי הולדת לילדים, המקרה קצת שונה. באירועים אלו יש להתחשב במוזמנים ובגילאי המוזמנים ולהתאים הפעלה בהתאם. רצוי לחשוב על הפעלה שתיערך כמה שעות על מנת להעסיק אותם כמה שיותר וכמובן לדאוג לכך שההפעלה תהיה מעניינת כיוון שכולנו כבר יודעים עד כמה מהר הילדים מאבדים את הסבלנות. על אותו מפעיל לשעשע ולרתק את הילדים ולהצליח להביא אותם למידת ריכוז והקשבה על מנת שלא יפריעו לו להמשיך בהפעלה וכמובן לגרום להם לחוויה מהנה.

דווקא מהבחינה הזאת, ליצן ליום הולדת יכול להוות פתרון נפלא לאירוע מסוג שכזה. ליצנים ממגנטים את הילדים ומצליחים להפעיל אותם ולגרום להם להיות קשובים לכל אורך האירוע. בנוסף, אותם ליצנים מפעילים, מעבירים את הזמן במשחקים שונים, מנפחים בלונים ומכינים מהם צורות שונות ומחלקים לילדים, מעלים מופע מצחיק, שמים מוזיקה ומרקידים את כולם.

עלות של ליצן אמורה לעלות כמה מאות שקלים ואין ספק שהסכום בהחלט מצדיק את ההפעלות אותן מעביר אותו בעל מקצוע. הליצן מעביר יום של כיף וחוויה לאותם ילדים, רוקד ושר איתם, מספר בדיחות ומחלק הפתעות.

כמובן שישנם מפעילים אחרים כגון קוסמים אשר מעלים מופע במשך שעה פחות או יותר, רקדנים, זמרים ועוד. הכל תלוי בתקציב ובנושא של האירוע.

פעילויות נוספות אותן ניתן לעשות היא השכרה של משחקי וידאו או מתנפחים וכדומה והפקת אירוע שהוא כולו משחקייה אחת גדולה ומתחם בו יעמדו משחקים, מתנפחים וכל טוב לשימוש הילדים.

הפעלות לימי הולדת ורעיונות ניתן למצוא בכל מקום, החל מחיפוש באתרי האינטרנט השונים וכלה בהמלצות מפי חברים ובני משפחה שארגנו אירוע שכזה בעבר והם ממליצים בחום על מפעיל זה או אחר.

 



תגיות המאמר: הפעלות לימי הולדת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורטל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורטל

מאת: אורטלימי הולדת15/12/13905 צפיות
אירועי יום הולדת, במיוחד לקטנטנים, הפכו להיות עסק לא זול. כל הילדים רוצים מסיבה ועושים תחרות למי מביניהם יש את מסיבת יום ההולדת הכי מגניבה והכי מושקעת

מאת: אורטלקייטרינג02/12/13747 צפיות
באירועים רבים, בין אם מדובר בחגיגות ימי הולדת, חתונה, אירועים פרטיים או אירועים עסקיים ועוד, יש לדאוג לדבר חשוב-אוכל! הרי בכל אירוע יש קהל מוזמנים, אשר הכמות משתנה בהתאם לאופי האירוע ולרצון המארגנים ויש פרטים רבים חשובים אשר להם יש לדאוג, אך הפרט העיקרי והכי חשוב הוא האוכל.

מאת: אורטלימי הולדת20/11/139382 צפיות
עוגות יום ההולדת- מאז ועד היום. העוגות שינו את צורתם במשך השנים והיום הן מציגות את האדם שמאחורי העוגה.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181779 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181428 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181762 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181709 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181456 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181500 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181390 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica