חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת תפריט לאירוע

מאת: אורטלקייטרינג02/12/2013747 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


באירועים רבים, בין אם מדובר בחגיגות ימי הולדת, חתונה, אירועים פרטיים או אירועים עסקיים ועוד, יש לדאוג לדבר חשוב-אוכל! הרי בכל אירוע יש קהל מוזמנים, אשר הכמות משתנה בהתאם לאופי האירוע ולרצון המארגנים ויש פרטים רבים חשובים אשר להם יש לדאוג, אך הפרט העיקרי והכי חשוב הוא האוכל.

כל מי שמארגן אירוע, גדול או קטן, נחבט עם השאלה- איזה אוכל לבחור?

רבים הולכים על פי הקהל שלהם ורצונם ובדרך כלל יבחרו מאכלים סטנדרטים שכולם אוהבים ואוכלים. אך אחרים דווקא יחליטו לרענן ולחדש ויבחרו במאכלים מיוחדים ואקזוטיים שלא מוכרים לכולם ולאו דווקא גם ימצאו חן בעיני האורחים.

חשוב באירועים מכל סוג, לדעת את הקהל ולדעת לעשות את הבחירות הנכונות על מנת לתרום להצלחת האירוע ולהנאת האורחים. חשוב לזכור כי למרות שהאירוע הוא שלכם, חשוב לדאוג ולהתחשב גם לאורחים שטרחו והגיעו מכל קצוות הארץ על מנת לחגוג את שמחתכם.

כאשר מדובר בכנסים ואירועים עסקיים, חשוב לבחור במאכלים אשר ישביעו ויהיו לטעמם של המוזמנים על מנת להעלות חיוך על פניהם ולשמור אותם לצידכם לטובת האירועים הבאים שתערכו.

אולמות רבים מציעים תפריטים שונים לאלו המזמינים מקום ועוזרים להם להחליט על תפריט שיכלול כמה מנות אותן כולם אוהבים, בר סלטים, משקאות חמים וקרים, בר קינוחים ועוד. אחרים דווקא יעדיפו לפנות לבעלי מקצוע אחרים לטובת בניית תפריט מתאים או אפילו להשתמש ולשים דוכני מזון במתחם או באולם אשר יגישו אוכל לאורחים. ניתן להזמין כמה דוכני מזון של כמה חברות שונות ולגוון מבחינת סוגי המזון ואופיים לדוגמה: דוכן של אוכל מקסיקני לצד דוכן של אוכל איטלקי, דוכן גלידות איטלקיות לצד דוכן של מתוקים תוצרת יד. דרך זו היא בהחלט מקורית ומשעשעת ותיתן מענה לצרכים רבים של אנשים עם בעלי טעם שונה באוכל וכמובן תהווה אטרקציה משל עצמה. תוכלו לצפות באורחים שלכם עוברים מדוכן לדוכן ומנסים מאכלים וקינוחים מסוגים שונים.

ניתן לבחור גם בדרך בה יוגש האוכל למוזמנים. ניתן לבחור באופציה של הגשה עצמית או הגשה לשולחנות של האורחים על ידי מלצרים. הכל בהתאם לשיקול המארגנים, תקציב ואופי האירוע.









 



תגיות המאמר: דוכני מזון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורטל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורטל

מאת: אורטלימי הולדת15/12/13885 צפיות
ימי הולדת לילדים ולגדולים דורשים הכנות ותכנונים בין אם מדובר בהזמנת מקום, הכנת רשימת מוזמנים, עיצוב עוגה, קבלת החלטה בנוגע לכיבוד שיוגש וכמובן ההפעלות שיהיו בימי ההולדת.

מאת: אורטלימי הולדת15/12/13905 צפיות
אירועי יום הולדת, במיוחד לקטנטנים, הפכו להיות עסק לא זול. כל הילדים רוצים מסיבה ועושים תחרות למי מביניהם יש את מסיבת יום ההולדת הכי מגניבה והכי מושקעת

מאת: אורטלימי הולדת20/11/139386 צפיות
עוגות יום ההולדת- מאז ועד היום. העוגות שינו את צורתם במשך השנים והיום הן מציגות את האדם שמאחורי העוגה.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192888 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182300 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181454 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181511 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica