חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מראות מקלחונים - חדר האמבטיה

מאת: לירון אדניהאדריכלות21/11/2013861 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אחד המתחמים החשובים בבית הוא חדר האמבטיה ולו רק בשל העובדה שהוא נתפס כמתחם אישי, אינטימי, שבו אנשים מתייחדים עם עצמם. במקלחת הם נרגעים. שם, תחת זרם המים החמים, מתרפים השרירים. שם מפיגים לחצים.

טבעי אפוא לרצות להשקיע זמן, מאמץ ומשאבים בעיצוב מתחם האמבטיה כמקום שבו ניתן יהיה לשהות ואף לבלות בנוחות וברווחה.

כיורים מונחים, מסותתים, מסוגננים, מרובעים, מלבניים או אובאליים עם ברזים תואמים אף הם מהווים חלק בלתי נפרד משדרוג חדרה האמבטיה.

בחנויות יד שנייה ובחנויות המציעות ריהוט אתני ניתן למצוא פריטי ריהוט ופריטים דקורטיביים המעשירים את מראה חדר האמבטיה ונוסכים עליו אווירה רגועה. להעצמת החוויה יש המוסיפים מקלוני ריח או עשן ריחני ממקור אחר.

חרף חשיבותם של פריטים שונים, אחד מהפריטים החשובים והמרכזיים בחדרי אמבטיה הם מקלחונים. מקלחונים מרווחים, עשויים זכוכית עבה, משרים יוקרה ופינוק. לא בכדי מושקעים מאמצים לתכנון ולעיצוב מקלחונים כדי שיהיו לא רק פונקציונאליים אלא גם דקורטיביים.

מקלחונים שונים מוצעים ללקוחות ובהם: חזיתיים וקטומים, עם דלתות סגירה בטכניקות ובטכנולוגיות שונות ובהן: שתי דלתות כנף, דלת הזזה, דלתות הנפתחות בקיפול וסוגים נוספים.

גווני הזכוכית

לקוחות יכולים לבחור מקלחונים מסוגי זכוכית שונים ובעיצובים שונים: ציורים על זכוכית, התזת חול, זכוכית בגוונים צבעוניים שונים ובזכוכית עם אלמנטים גרפיים מגוונים בעיצוב אישי, ייחודי, על פי מתווה של המזמין.

ניתן להעשיר את חדר האמבטיה באמצעות מראות מסוגננות, פסלים, תאורה אינטימית ואף טלוויזיה. על מנת לתכנן את חדרה האמבטיה באופן שייתן מענה לשימוש העיקרי והמרכזי בו מזה ובה במידה יהיה מתחם של נוחות ופינוק, רצוי ומומלץ  להסתייע בשירותיו של אדריכל לתכנון יסודי ומוקפד של חבר האמבטיה וכמו כן להסתייע בשירותיו של מעצב פנים מקצועי על מנת לשוות לו את המראה הרצוי וליצור בו את האווירה הרצויה. חלק בלתי נפרד מעיצוב חדרי אמבטיה הם ארונות ושאר אמצעי אחסון, נגישים וזמינים, המאפשרים להשתמש בכל הפריטים והאביזרים השימושיים ואלה שנועדו להנאה בקלות וללא מכשול.

יש המייחדים לחדר האמבטיה שלהם משמעות שונה מזו של שאר מתחמי הבית. הם מתירים לעצמם לממש שם פנטזיות הבאות לידי ביטוי גם בבחירת הפריטים, גם בעיצוב וגם בפרטים הקטנים שיוצרים אווירה. בשל היות המתחם הזה חסוי בדרך כלל מעינם של האורחים הפוקדים את הבית, ניתן להפוך אותו למקום שלא נועד להרשים איש מלבד דיירי הבית אלא לאפשר להם לחוות בו חוויה אינטימית.

ניתן לעצב חדריה אמבטיה צבעוניים, לשלב בו חומרים שונים כגון עץ, ברזל, שיש, זכוכית, ניקל ועוד, ולבחור פריטים בעיצובים מקוריים וחדשניים.

עבור רבים המקלחת ( ה"דוש") שהם עושים מדי יום או פעמים אחדות ביום, הוא טקס פולחני, שבו הם מתייחדים עם עצמם, עם מחשבותיהם ותחושותיהם, באין מפריע. בחלקת האלוהים הקטנה של פרטיותם חשוב להם להירגע, לפנק את עצמם, ליהנות מההנאות הקטנות והחמימות של עמידה דמומה תחת מים זורמים, בעודם נהנים ממגוון פריטים מעוצבים, שימושיים ודקורטיביים, המשלימים את חדר האמבטיה כמתחם הפרטי והאינטימי שלהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לירון אדניה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירון אדניה

מאת: לירון אדניהאימון למערכות יחסים01/05/144653 צפיות
אני רווקה בת 38, מרגישה שכבר פספסתי את הרכבת. בצעירותי היו לי הרבה מאוד מחזרים והיום במבט לאחור אני יכולה להתוודות שנהניתי לשחק בהם

מאת: לירון אדניהטיפול בעור12/03/14951 צפיות
בטיפולי נשירת השיער אנו חווים תוך מספר חודשים ירידה משמעותית בנשירת השיער ואף רואים צמיחה מחודשת. עור הקרקפת השמנוני מאוד הופך למאוזן בריא, השיער עצמו מקבל חיזוק וברק, ריבוי הקשקשים מתמתן, זאת עד להפסקה מוחלטת של הנשירה

מאת: לירון אדניהעיצוב13/11/131193 צפיות
לאחרונה אנו נתקלים בלקוחות ששואלים מה יחודו של חיפוי הזכוכית ומדוע עוד ועוד משפצים מתכננים ומעצבים מתעקשים להשתמש בחיפויי זכוכית לקירות המטבח , המקלחות ואפילו המשרד.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222220 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222729 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222702 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222827 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213598 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213844 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212183 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica