חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטות שונות הצרת היקפים

מאת: careיופי וטיפוח - כללי01/12/2009931 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הצרת היקפים הוא מושג המתייחס לצמצום ההיקף של חלקים שונים בגוף. החלקים הפופולאריים יותר לצמצום היקפים הם אזור האגן, הזרועות, הירכיים והשוקיים.

ניתן לבצע הצרת היקפים בצורות שונות. השיטה הטבעית ביותר הינה כמובן שינוי הרגלי האכילה, או במילים אחרות דיאטה להרזיה. דיאטה, אם מתבצעת כמו שצריך, משיגה בדרך כלל תוצאות טובות ומספקות ואין צורך בעזרים נוספים בכדי להגיע להיקפים הרצויים. ואולם, לעיתים דיאטה לא פותרת את הבעיה. ישנם אנשים רבים שהגיעו למשקל המומלץ ביותר עבורם ואולם עדיין לא מרוצים מריכוזי שומן שונים בגוף שלא ניתן להסיר על ידי שימוש בדיאטה, במקרים כאלו נדרשת התערבות נוספת. אלו הן השיטות המקובלות ביותר היום להצרת היקפים:

שאיבת שומן – ניתוח שאיבת שומן הינו אחת השיטות הקלאסיות להצרת היקפים. הניתוח מתבצע על ידי ביצוע חתכים קטנים בני כשני סנטימטרים בחלקים מהם מעוניינים לשאוב, החדרת צינוריות וביצוע שאיבת של רקמת השומן.

שימוש בקרני לייזר – שלא כמו בניתוחים פלסטיים אחרים, כמו למשל ניתוח הגדלת חזה או ניתוח מתיחת בטן, לניתוח שאיבת שומן ישנן אלטרנטיבות כמו שימוש במכשיר בלה קונטור שלא כוללות התערבות כירורגית. אחת מאותן אלטרנטיבות היא שימוש בקרני לייזר. קרני הלייזר נכנסו לעולם האסתטיקה כפתרון להסרת שיער לצמיתות, אך מאז הלייזר ככלי לטיפוח התפתח וממשיך להתפתח גם היום. היום ישנן מכונות המיועדות להמסת תאי שומן על ידי שימוש בקרני לייזר. המכונות בעיקר משתנות ביניהן באורכי הגל שבהם משתמשים.

שימוש בגלי אולטרא סאונד – גלי האולטרא סאונד יוצרים קריסה של תאי השומן ובעצם 'עוזרים' לחילוף החומרים הטבעי שבגוף להפטר מהשומן באזורים המטופלים.

שימוש בחום – שיטה נוספת שמציעה 'סיוע' למערכת חילוף החומרים הטבעית שבגוף על ידי שימוש בחום של בין 40-45 מעלות צלזיוס. טיפול זה בדרך כלל משולב עם עיסוי מיוחד שמסייע גם הוא לחילוף החומרים באזורים המטופלים.

בכל השיטות ממליצים לשלב תזונה נכונה ופעילות גופנית יחד עם הטיפול.

חשוב לזכור שכל השיטות הללו אינן מהוות פתרון לבעיות אכילה שונות המביאות למצב של השמנה. בעיות אכילה צריכות להיות מטופלות על ידי מומחים. הטיפולים שצוינו לעיל הם טיפול שמאפשרים חיטוב ולא הורדה של קילוגרמים רבים מהמשקל. ולסיום אציין שבכל שיטות הצרת הקפים קיימת אפשרות של חזרה למשקל עודף במידה והמטופל לא שומר תזונה נכונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Care - הסרת שיער בלייזר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת care

מאת: careבריאות העין01/12/09861 צפיות
מידי כמה שנים, ולאחרונה אף כמעט כל שנה, מתפרסמת שיטה חדישה להסרת משקפיים. השיטה היא תמיד, חדישה יותר, בטוחה יותר, ללא החסרונות של השיטות הקיימות, בשלבי מחקר מתקדמים, אמריקאית, ללא כאבים, מיידית, ייחודית לפרופסור X, יעילה יותר מאחרות.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185563 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183982 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184131 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184254 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173014 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172312 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172305 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica