חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שליחויות של חומרים משפטיים

שליחויות של חומרים משפטיים

חברות שליחויות רבות שמות דגש בכל הקשור למשלוחים של חומרים משפטיים אלו הם בדרך כלל חומרים סודיים שחל איסור על חשיפתם בפני גורמים חיצוניים. חברת משלוחים מקצועית תראה במשלוחים אלו משלוחים לא רגילים אלה משלוחים מיוחדים הדורשים תנאי הובלה מיוחדים, ישנן אף חברות שליחויות שמספקות ללקוחותיהן רק שירותי שליחויות של חומרים משפטיים בלבד, הן אינן מתעסקות במשלוחים רגילים אלא רק במשלוחים משפטיים.

דרישות הלקוח במקרה של משלוח משפטי הן ברמה גבוהה מאד במיוחד כאשר מדובר ברמת השירות המצופה, המקצועיות של השליחים והמהירות של הגעת המשלוח המשפטי ליעדו. החברות מודעות לעובדה כי מדובר בחומרים רגישים העלולים להשפיע על חייהם של הלקוחות הזקוקים לשירות זה, עיכובים במשלוחים אלו עלולים לגרום לעיכובים בהליכים משפטיים קריטיים, יש לפעול במקרים הללו במידה של רגישות יתר לעומת משלוחים רגילים.

ישנן דוגמאות רבות למשלוחים של חומרים משפטיים החל מהגשות לבתי משפט, לבתי-דין, למיסוי מקרקעין, למנהל מקרקעי ישראל, הגשות בנושא טאבו, הגשות למשרד הפנים, לרשם חברות, למס שבח, הזמנות לדין וכן הלאה. משלוח משפטי לא מסתכם רק בקבלת החומר המסווג והעברתו למקום המתאים ישנם מקרים בהם על השליח לחתום על מסמכי סודיות או לחתום על טפסים הדורשים ידע מוקדם של השליח, בעיקר סביב דרך המילוי הנכונה של מסמכים אלו. חברות שליחויות רבות מעבירות את שליחיהן קורס ייעודי מיוחד העוסק כולו במשלוחים משפטיים. גורמים רבים בשוק משתמשים בשירות שילוח חומרים משפטיים החל מחברות ציבוריות כדוגמת משרדי ממשלה, דרך משרדי ההוצאה לפועל, וכלה בבתי דין רבניים, בחברות פרטיות לעריכת דין ולקוחות פרטיים הזקוקים לשירותים משפטיים שונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: