חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילו סוגים של רול אפ קיימים ולמה מיועד כל סוג?

מאת: אלעד גריןפרסום04/12/20135392 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעולם הפרסום של ימינו, לתפוס את עינו של הצופה בפרסום ואת תשומת הלב שלו זוהי משימה לא פשוטה כלל וכלל. שלטי החוצות הענקיים ניבטים אלינו מרחוק מן הבניינים הענקיים, הפרסומות בטלוויזיה נראות נוצצות ומנותקות מן המציאות השוררת בחוץ ובכלל נדמה שהציבור (שאיבד קצת מתמימותו לאורך השנים) מתקשה להתחבר למסרים פרסומיים כמו בעבר. כיום, נדמה שהדרך כמפרסם להתחבר לציבור או לצרכן היא באמצעות פרסום בגישה מעט שונה. גישה המתקשרת עמו באופן ישיר ובגובה העיניים ומעבירה לו באופן בולט אך מדויק ולא רהבתני יתר על המידה בדיוק את האינפורמציה לה הוא זקוק. אלמנט פרסומי התואם בדיוק את אופי הגישה הפרסומית הזו, הוא רול אפ.

מהו אם כן רול אפ? למעשה מדובר במתקן פרסום נייד המאפשר לנייד שלטי פרסום לכל מקום בהם יש צורך. המתקן עשוי מכמה רכיבי מתכת מסוג כזה או אחר המורכבים במקום ועליהם מוצב הדפס או פוסטר העוסק בפרסום הרצוי. לרוב, שימוש במתקני רול אפ נפוץ בכנסים שונים, באירועים חברתיים, אירועי קידום מכירות או נקודות מכירה שונות ולבסוף – בפתחן של חנויות רבות המעוניינות לפרסם מחוץ לחנות את מרכולתן בסגנון הייחודי להן.

לשימוש במתקן רול אפ יתרונות רבים. סקירת היתרונות תוך השוואתם לאמצעי פרסום אחרים תהיה מיותרת ותחטא למטרה כיוון שלכל אמצעי פרסום וקידום מכירות ישנם היתרונות והחסרונות שלו וכל אמצעי פרסום מתמודד במגרש אחר למעשה. אך יחד עם זאת ניתן בהחלט למנות כמה יתרונות מובהקים, להם זוכים מי שבוחרים להשתמש במתקני רול אפ על סוגיהם. ראשית, מתקני רול אפ הם כאמור ניידים וניתנים לנשיאה ממקום למקום, כך שהשטח בו אתם בוחרים לפרסם את המוצר שלכם הוא דינמי ובר שינוי בכל עת. שערו בנפשכם את גודל היתרון – במקום לבחור שטח פרסום מסוים, להציב בו את הפרסום שלכם ולאחר זמן מה לגלות למרבה האכזבה שמדובר במיקום לא אפקטיבי הפוגע באיכות הפרסום וזאת מבלי יכולת להעביר את הפרסום למיקום אחר (לאחר שכבר הקמתם שלט חוצות, שילמתם על מיקום מסוים וכדומה), תוכלו על ידי בחירה במתקני רול אפ ניידים להעביר את קמפיין הפרסום שלכם ממקום למקום בכל עת בהתאם לצורך ולרצון שלכם. יתרה מזאת העברת מתקני רול אפ איננה מסורבלת ובעייתית אלא דווקא קלה ונוחה שכן לרוב ניתן לקפל את המתקנים ולפרוש אותם מחדש בקלות יתרה ולשאת אותם בתוך תיק נשיאה מהודר עד למיקום הרצוי. יתרון אחר של המתקנים הנהדרים הללו הוא מגוון הסוגים מהם ניתן לבחור את המתקן הדרוש לכם.

כך למשל, ישנם מתקני רול אפ העשויים ממתכת כבדה וישנם כאלו העשויים מאלומיניום. אלו העשויים מתכת כבדה יתאימו בעיקר לשימוש חיצוני בו יסייע הגוף המתכתי הכבד לשמירה על הפרסום ועל הרול אפ אל מול תנאי מזג אוויר קשים שעלולים להזיז את המתקן. יתרון אחר שלהם הוא הנוכחות המאסיבית והמרשימה שלהם שיש מי שיעדיפו. לעומת מתקנים אלו, מתקני האלומיניום נחשבים לקלים יותר ויש מי שיעדיף אותם בזכות העדינות שלהם וקלות הנשיאה שלהם ממקום למקום. סוג אחר של מתקני הרול אפ הוא מתקנים דו צדדיים. במתקנים אלו ההתקן מאפשר הצבה של הדפס כפול שיבלוט כאמור באופן דו צדדי לשני הכיוונים. כך תתאפשר חשיפה גדולה יותר של הפרסום וההדפס. כמובן שמתקן זה יתאים במיוחד להצבה בחוץ שם יש צורך בחשיפה מרבית. כמו כן, ישנם הדפסי רול אפ עמידים בשמש ובדהייה והם מיועדים במיוחד להצבה בחוץ.

סוגי רול אפ אם כן ישנם בשפע ולכל אחד מהם ייעוד אחר. כל שנותר לכם הוא לבחור את סוג הרול אפ שמתאים לכם ולאופי הפרסום שלכם ושישרת את המטרות שלכם על הצד הטוב ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד גרין

מאת: אלעד גריןקייטרינג18/12/131462 צפיות
במקום להתרוצץ בלי סוף לקראת האירוע הגדול, כדאי שתבחרו חברה המספקת שירותי קייטרינג לאירועים קטנים וחסכו את הזמן, המאמץ והאנרגיות המושקעים בהרמת אירוע מפואר שכזה באופן עצמאי.

מאת: אלעד גריןקורסים וסדנאות11/12/13964 צפיות
כיום, בזכות סדנאות שונות הפועלות על שיפור הזיכרון לצד שיפור היכולות הקוגנטיביות ניתן להפוך את הקערה על פיה, ולהביא לידי חידוד היכולות הקוגנטיביות כמו גם לידי שיפור הזיכרון.

מאת: אלעד גריןגיל הזהב04/12/136762 צפיות
בטרם ההכרעה בין דיור מוגן לבין בית אבות חשוב ורצוי שכל אחד יסקור את הקריטריונים ואת המאפיינים של כל אחת מן האפשרויות הללו ויבדוק איזו מהן אכן הכי מתאימה לו.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222837 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213683 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192466 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175878 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162438 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161962 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica