חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפשים תקליטן לחתונה? - לא כל הנוצץ זהב..!

מאת: eliranתקליטנים05/12/20137819 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפשים תקליטן לחתונה? - לא כל הנוצץ זהב..!

מרבית האולמות וגני האירועים מספקים כחלק מחבילת השירותים שלהם גם שירותי תקליטנות. הם פשוט הגיעו למסקנה שהלקוח אשר מעוניין לקיים אצלהם את האירוע שלו, ישמח לקבל שירותים משלימים, כמו תקליטן לחתונה, ובכך למנוע בזבוז זמן רב, לחסוך בהוצאה על ידי רכישת חבילת שירותים ולדעת כי מדובר בבעלי מקצוע איכותיים שכן האולם מציע את שירותיהם משום שהוא סומך עליהם במאה אחוז.

לצערינו, המציאות בפועל היא שונה לחלוטין. המלצה מצד בעל האולם או איש המכירות אינה נובעת מאינטרסים טהורים להעמיד לשירותכם את בעלי המקצוע האיכותיים ביותר, אלא בעיקר משיקולי רווחיות גרידא.

נותני שירותים רבים בתחום האירועים כמו למשל תקליטן לחתונה או מעצבי אירועים שמחים לסגור עסקאות שיתוף פעולה עם אולמות אירועים. זוהי למעשה עסקה אשר במרבית הפעמים משתלמת לשני הצדדים, הן לבעל האולם והן לנותן השירות עצמו. נותן השירות זוכה לכמות עבודה גדולה המגיעה אליו מאותו אולם שעימו הוא עובד ומאידך האולם עצמו  "מחזיק בקלף חזק " ועל כן יכול להתמקח על מחיר העסקה ולקבל את שירותיו של בעל המקצוע במחירים אטרקטיביים מאוד.

כאשר אתם מזמינים תקליטן לחתונה /לאירוע המגיע מטעם האולם כדאי להבין כמה דברים:

  • לרוב בעל האולם לא יציע לכם את ה תקליטנים הטובים ביותר, אלא פשוט את זה שעימו הצליח להגיע אל ההסדר הזול ביותר.
  • באם התשלום עבור שירותי התקליטנות מגיע אל האולם ולא ישירות אל התקליטן, אתם וודאי יכולים להניח בעצמכם כי בעל האולם "גוזר קופון" ולא כל התשלום מגיע באמת אל הדי ג'יי.
  • כפי שכבר ראיתם, בוודאי לא פעם - מה שמשלמים עליו בזול, עלול בסוף לעלות ביוקר. לא מדובר כאן באירוע שאתם מקיימים בכל יום אלא באירוע חשוב במיוחד. על כן אל תתנו למחיר להוות את השיקול היחיד בהזמנת תקליטן לחתונה /לאירוע שלכם. הרי וודאי הייתם יכולים למצוא נער שעוסק בתחום באופן חובבני שיתן לכם הצעת מחיר נמוכה עד כדי גיחוך. אך האם זה באמת מי שהייתם רוצים להפקיד בידיו את התוכנית המוסיקלית באירוע שלכם? כנראה שלא...

בואו להכיר את התקליטנים לאירועים, המובילים בישראל

שלום, נעים להכיר. אנו בחברת די ג'יי המטפסים, מובילים בגאווה, כבר שני עשורים, את תחום התקליטנות בישראל. ברשותינו ניסיון רב בהפקת אירועים פרטיים ועסקיים וניהו התוכנית האמנותית והמוסיקלית בהתאמה אישית לכל אירוע ולכל לקוח.

לחברת די ג'יי המטפסים, משרדים גדולים ומזמינים הממוקמים בראשון לציון. משרדי החברה ממוקמים במתחם אירועים ייחודי שבו מוצגים בעלי המקצוע המובילים בתחום -  והכול תחת קורת גג אחת.

אנו מזמינים גם אתכם להנות מהליך עבודה מקצועי ברוח אישית ונעימה, וביחד נתכנן את האירוע הגדול בצורה שאף אחד מהאורחים לא יוכל (וגם לא ירצה ) לשכוח.

 



תגיות המאמר: תקליטן לחתונה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eliran

מאת: eliranריהוט 27/01/14979 צפיות
חלום של ריהוט גן - תמיד רציתם ריהוט גן עם מראה יוקרתי ואיכותי והדבר שגרם לכם ועמד בדרכם לא לרכוש את הריהוט הוא המחיר? ריהוט גן יוקרתי, רכישה נכונה תניב מחירים הגיוניים ולא יקרים!

מאת: eliranאופנה10/12/137873 צפיות
ביגוד לקוסט - מותג לקוסט עם קולקציות בגדים והנעלה מעולות, איכות נהדרת ללא תחרות

מאת: eliranאופנה10/12/131471 צפיות
קולקציות חדשות של נייק, ביגוד נייק הכי איכותי וחדש נייק החברה האהובה והמוכרת לנו

מאת: eliranעיצוב פנים08/12/131239 צפיות
אקוסטיקה דלת כניסה - מעוניינים בשקט בתוך הבית? לבודד את הרעשים מבחוץ? אקוסטיקה של דלת כניסה תעזור לכם לבודד את הרעש מבעד הדלת ותעניק שקט.

מאת: eliranעיצוב פנים08/12/13827 צפיות
דלת כניסה עניין חשוב לכל בית. דלת כניסה בטיחותית מהווה שקט נפשי לבית ולנמצאים בו. היכנסו לקרוא וללמוד עוד על דלת כניסה לבית או למשרד

מאמרים נוספים בנושא תקליטנים

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204593 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: רוני הכהןתקליטנים10/01/171513 צפיות
רוצים שבאמת כולם ירגישו הכי מחוברים אל הערב ואל המוזיקה שבחרתם לשים במערכת הסאונד שלכם? עברו על הטיפים הבאים.

מאת: aviתקליטנים13/11/161622 צפיות
לאירוע טוב , צריך תקליטן טוב. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לעשות אירוע משמח, מזל טוב!! עכשיו אתם צריכים לבחור תקליטן שישמיע לכם את המוזיקה האהובה עליכם באירוע שלכם. כידוע תקליטן זה אחד המקצועות הכי מבוקשים בארץ ובכלל בעולם כולו בענף האולמות והאירועים. כיום כמעט בכול אולם אירועים בעל האולם שוכר לעצמו שירותי מוסיקה. ולא רק באירועים כמו חתונה או ברי מצווה אלא גם באירועים של חברה או אירוע ערב שונים. שגם להם יש צורך שירותי תקליטן ומוסיקה

מאת: יחי - מאיץ האתריםתקליטנים10/03/152372 צפיות
בשעה טובה החלטתם לערוך אירוע ולהתחתן, מזל טוב. בחירת אולם היא אמנם מהלך מורכב וקשה, להחליט על המיקום, צבע התפאורה והאוכל שיוגש, אולם לעומת תקליטן לחתונה המאזניים נוטות לכיוון התקליטן לחתונה מסיבה אחת פשוטה

מאת: אווה מוגילבסקיתקליטנים31/08/142634 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב, אתם בודאי שואלים את עצמכם איך תצליחו להשאיר רושם עז בקרב האורחים שלכם. אחד המאפיינים החשובים ביותר בחתונות הוא בחירת די ג'יי לחתונה שיהיה מתאים לקהל, מלהיב ואיכותי.

מאת: איציקתקליטנים11/05/145027 צפיות
הכלל הראשון והחשוב ביותר ברכישת אוזניות DJ הוא לבדוק את נוחות האוזניות. כאשר אתם מנגנים סט במסיבה או עורכים מוזיקה בבית חשוב לעבוד בנוחות ולכן יש לבחור היטב את האוזניות

מאת: tkidumתקליטנים09/12/137884 צפיות
כאשר מתכננים אירוע וחשוב לנו שהאירוע יהיה איכותי ובלתי נשכח. אחרי שבחרנו צלם טוב ואוכל משובח, מאוד חשוב למצוא תקליטן לחתונה. היום כאשר אירועים מסתיימים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica