חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי וילונות

מאת: שלומי שם טובניקיון03/12/20093757 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום בכל בית אפשר למצוא וילונות, ישנם במגוון סגנונות, עיצובים וצבעים של וילונות שאפשר למצוא כיום

בשוק. בסופו של דבר, וילונות משחקים תפקיד חשוב בעיצוב הבית.

אולם, לעתים קרובות נוטים לשכוח לתחזק ולטפל בוילונות. וילונות צריכים ניקיון טוב בצורה שוטפת משום שהם נוטים לצבור הרבה אבק.מאמר זה יספק מספר טיפים שימושיים לניקוי וילונות.

לא ניתן לכבס וילונות כל יום אבל צריך לנקות אותם כל פרק זמן מסויים. כאשר אתם רואים שהוילון שלכם מלוכלך אן כאשר אתם נוגעים בוילון ומבחינים שיוצא ממנו הרבה אבק, זה הזמן לנקות אותו.

כדי לכבס ולנקות את הוילונות, אתם קודם כל תצטרכו לפרק את המוט שמחזיק אותם ולאחר מכן להסיר את הוילון עצמו. בנוסף לכך, תבדקו את התווית של הוילון לראות אם יש הוראות והערות מיוחדות לגבי ניקוי הוילון. וזאת משום שישנם הרבה בדים רגישים שדורשים טיפול וניקוי מיוחד. בכל מקרה, מומלץ לכבס את הוילונות לפי ההוראות שיש על התווית כדי לא לגרום נזק כלשהו.

ניקוי יבש של וילונות הוא גם פתרון מוצלח בשביל וילונות יקרים (אופציה זו היא אידיאלית במקרה ואתם לא רוצים להסתכן בגרימת נזק כלשהו לוילונות שלכם).

אמנם לכבס את הוילון שלכםפ במכונת כביסה הוא פתרון טוב, מומלץ לכבס וילונות גדולים ועדינים יותר באופן ידני באמבטיה בבית. ניתן להוסיף מרכך כביסה בזמן שאתם שוטפים.

אם אתם רוצים לכבס בצורה ידנית את הוילונות שלכם, אז מומלץ קודם כל להבריש ולהוריד את השכבה הראשונה של אבק שנמצאת על הבד ולוודא שיש מספיק מים זורמים כדי לנקות את בד הוילון.

כדי לייבש את הוילונות לאחר השטיפה, אתם יכולים להכניס אוותם למייבש כביסה ולאחר מכן להניח אותם במקום פתוח עם אוויר, אבל חשוב לוודא שהוילונות שלכם לא יישארו יותר מדי זמן בשמש משום שחשיפה ארוכה מדי לשמש יכולה להחליש את בד הוילון או אפילו לגרום לצבע שלו לדהות לאט לאט.

אם תשתמשו בעצות הללו, הוילונות שלכם יישאור נקיים ובלי אבר לתקופה ממושכת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי שם טוב

מאת: שלומי שם טובאורטופדיה ופיזותרפיה26/02/121261 צפיות
מפרקים של הברכיים הם חלק בגוף אשר משומש רבות, זוהי הסיבה שגורמת לברכיים להיות איזור פגיע ושחוק. כאבי ברכיים נגרמים ממספר סיבות. למעשה, ישנם מספר גורמים שיכולים לגרום לכאבי ברכיים, כמו כן פעילות גופנית גם יכולה להביא לכאבים ברכיים, שחיקת סחוס בברך ועוד תופעות הקשורות לכאבי ברכיים.

מאת: שלומי שם טובראיון עבודה26/02/128433 צפיות
להתכונן לראיון עבודה יכול להיות דבר שהוא מאוד מורט עצבים, אי אפשר להתכחש לזה. 30 דקות של שאלות אינטנסיביות ייקבעו את המסלול אליו יפנה החיים שלכם.

מאת: שלומי שם טובתחביבים25/02/121323 צפיות
אם אי פעם רכבתם על סוסים או אפילו ביליתם מעט זמן במחיצתם של סוסים, אתם בוודאי יודעים כמה רכיבה על סוסים יכולה להיות מהנה.

מאת: שלומי שם טוביעוץ פנסיוני03/03/103476 צפיות
כולם דואגים שיהיה להם כסף כדי שיוכלו להינות מהחיים לאחר יציאה לפנסיה. הנה כמה עצות לגבי פרישה.

מאת: שלומי שם טובליסינג והשכרת רכב15/09/093549 צפיות
מחפשים רכב להשכרה לנסיעה הבאה שלכם? יש מספר דברים שצריך לקחת בחשבון בהשכרת רכב, החל מביטוח וכיסוי לאוטו ועד רשיון נהיגה בינלאומי חוקי ותקף......

מאת: שלומי שם טובאינטרנט - כללי13/09/093260 צפיות
האינטרנט כיום הינו חלק מחיי היומיום שלנו. כיום בעולם של אינטרנט מהיר כל אחד יכול לגשת לרשת, להתחבר ולמצוא אינפורמציה, חדשות, סרטים ועוד בקליק אחד בלבד.

מאת: שלומי שם טובעיצוב גינות10/09/0912093 צפיות
יש משהו בהחלט יפה ומרשים כאשר מסתכלים על דשא ירוק יפה, מכוסח, מסודר ומטופח. בין אם זה משחקי כדור, לשכב להירגע על הדשא ביום חם והירגע או פשוט לבלות את לילות הקיץ החמים בחוץ בגינה, דשא ירוק זה משהו שתמיד יפה לראות.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181260 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181313 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171802 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171956 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171648 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161608 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica