חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכיבה על סוסים

מאת: שלומי שם טובתחביבים25/02/20121324 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אי פעם רכבתם על סוסים או אפילו ביליתם מעט זמן במחיצתם של סוסים, אתם בוודאי יודעים כמה רכיבה על סוסים יכולה להיות מהנה. אם התמזל מזלכם ואתם יכולים להרשות לעצמכם להחזיק סוס משלכם אז אתם בוודאי מודעים לעונג של טיפול בסוס וגם לעצם העובדה שהסוס שלכם. לסוסים כמו לכל אחד אחר, יש אישיות משלהם, דבר אשר יכול להקשות את הרכיבה עליהם לפעמים, הם באים בגדלים וצבעים שונים.

עברו חלקינו, רכיבה ראשונה על סוס יכולה להיות מעט מפחידה. ברגע שמתרגלים לא תוכלו להפסיק. ישנם סגנונות שונים של רכיבה וציוד רכיבה מגוון עבור רכיבה על סוסים. ישנם אוכפים עבור רכיבה בסגנון אנגלי ואוכפים עבור רכיבה בסגנון מערבי שהם לרוב האוכפים הנפוצים יותר. סביר להניח שאם אתם תבלו יום ברכיבה על סוסים אז תשתמשו באוסף מערבי.

כאשר אתם תרכבו על סוסים, תלמדו איך לשלוט בסוס שלכם עם פקודות בסיסיות ועל ידי שימוש במושכות. בין אם אתם בחוות סוסים או בחווה פרטית, סביר להניח שהסוסים כבר יידעו מה הם צריכים לעשות ולכן הם פשוט ילכו אחד אחרי השני ויספקו לכם חווית רכביה נעימה ורגועה.

עבור רוכבים מקצועיים ומנוסים יותר, רכיבה על סוסים יכולה להיות הרפתקה, אם הסוס שלכם מאומן היטב ויש לכם ניסיון רכיבה רב, אתם תוכלו ליהנות בהמון דרכים מרכיבה על סוסים. אם אי פעם ראיתם סוסים קופצים מעל מכשולים או מרוצי סוסים תדעו לכם שהסוסים והרוכבים שלהם עברו שעות רבות של אימונים כדי לבנות אמון והבנה ביניהם.

לסיכום, רכיבה על סוסים יכולה להיות חוויה מהנה ביותר, היא דורשת אמון וביטחון רב בין החיה ובין הרוכב שלה, שווה להכיר סוסים שכן הן חיות מדהימות שהרבה אנשים מתחברים אליהן בקלות רבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי שם טוב

מאת: שלומי שם טובאורטופדיה ופיזותרפיה26/02/121262 צפיות
מפרקים של הברכיים הם חלק בגוף אשר משומש רבות, זוהי הסיבה שגורמת לברכיים להיות איזור פגיע ושחוק. כאבי ברכיים נגרמים ממספר סיבות. למעשה, ישנם מספר גורמים שיכולים לגרום לכאבי ברכיים, כמו כן פעילות גופנית גם יכולה להביא לכאבים ברכיים, שחיקת סחוס בברך ועוד תופעות הקשורות לכאבי ברכיים.

מאת: שלומי שם טובראיון עבודה26/02/128433 צפיות
להתכונן לראיון עבודה יכול להיות דבר שהוא מאוד מורט עצבים, אי אפשר להתכחש לזה. 30 דקות של שאלות אינטנסיביות ייקבעו את המסלול אליו יפנה החיים שלכם.

מאת: שלומי שם טוביעוץ פנסיוני03/03/103476 צפיות
כולם דואגים שיהיה להם כסף כדי שיוכלו להינות מהחיים לאחר יציאה לפנסיה. הנה כמה עצות לגבי פרישה.

מאת: שלומי שם טובניקיון03/12/093758 צפיות
כיום בכל בית אפשר למצוא וילונות, ישנם מגוון סגנונות, עיצובים וצבעים של וילונות שאפשר למצוא כיום בשוק. בסופו של דבר, וילונות משחקים תפקיד חשוב בעיצוב הבית.

מאת: שלומי שם טובליסינג והשכרת רכב15/09/093549 צפיות
מחפשים רכב להשכרה לנסיעה הבאה שלכם? יש מספר דברים שצריך לקחת בחשבון בהשכרת רכב, החל מביטוח וכיסוי לאוטו ועד רשיון נהיגה בינלאומי חוקי ותקף......

מאת: שלומי שם טובאינטרנט - כללי13/09/093260 צפיות
האינטרנט כיום הינו חלק מחיי היומיום שלנו. כיום בעולם של אינטרנט מהיר כל אחד יכול לגשת לרשת, להתחבר ולמצוא אינפורמציה, חדשות, סרטים ועוד בקליק אחד בלבד.

מאת: שלומי שם טובעיצוב גינות10/09/0912094 צפיות
יש משהו בהחלט יפה ומרשים כאשר מסתכלים על דשא ירוק יפה, מכוסח, מסודר ומטופח. בין אם זה משחקי כדור, לשכב להירגע על הדשא ביום חם והירגע או פשוט לבלות את לילות הקיץ החמים בחוץ בגינה, דשא ירוק זה משהו שתמיד יפה לראות.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161860 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162891 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162288 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152458 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152476 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica