חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דשא סינתטי – האם כדאי?

מאת: שלומי שם טובעיצוב גינות10/09/200912050 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

יש משהו בהחלט יפה ומרשים כאשר מסתכלים על דשא ירוק יפה, מכוסח, מסודר ומטופח. בין אם זה משחקי כדור, לשכב להירגע על הדשא ביום חם והירגע או פשוט לבלות את לילות הקיץ החמים בחוץ בגינה, דשא ירוק זה משהו שתמיד יפה לראות.

כמו כן, מדשאות למיניהן הן בעייתיות ביותר לתחזוקה, במיוחד בסביבה המודרנית של היום הכוללת זיהום אוויר, אקלים חם ובעיקר זמן ההשקעה אשר צריך להכניס לתוך התחזוקה עצמה של הדשא הכוללת השקייה וכיסוח הדשא. כמובן שישנה האפשרות של לא לטפח את הדשא, להפסיק להשקות אותו, אבל התוצאות של מעשה זה ידברו בעד עצמן.

פתרון פשוט ביותר לבעיה הזאת הינו השימוש בדשא סינתטי.

דשא מלאכותי אולי אינו דבר זול אך בסופו של דבר הוא משתלם. בהתחשב במשבר המים הקיים במדינתינו הקטנה, דשא מוכן הינו חסכוני ומשלם בעד עצמו משום שההשקעה בו לטווח ארוך תחסוך כסף רב, תמנע בזבוז מים וכמובן עבודה מפרכת. שווה את ההשקעה לא?

כמובן ליתרונות שבדשא סינטטי ישנם כמה חסרונות וביניהם:

  1. דשא מלאכותי הוא בכל זאת לא טבעי וכן הוא לא נעים למגע, להתרפס עליו לא יהיה דברמומלץ במיוחד.
  1. למקרהשיש לכם ילדים, הם לא יאהבו את לשחק על הדשא שכן כמו שהזכרנו, הוא אינו נעיםלמגע.
  1. בקיץ,דשא מסינטטי נוטה להתחמם.
  1. הקניהוההתקנה של דשא סינטטי אינו דבר זול.

לאחר שסיקרנו חלק מהיתרונות והחסרונות של דשא סינתטי, תשקלו את האופציה לקנות בכל זאת, בין היתר, השיקול הגדול ביותר שיש הוא חיסכון במים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי שם טוב

מאת: שלומי שם טובאורטופדיה ופיזותרפיה26/02/121260 צפיות
מפרקים של הברכיים הם חלק בגוף אשר משומש רבות, זוהי הסיבה שגורמת לברכיים להיות איזור פגיע ושחוק. כאבי ברכיים נגרמים ממספר סיבות. למעשה, ישנם מספר גורמים שיכולים לגרום לכאבי ברכיים, כמו כן פעילות גופנית גם יכולה להביא לכאבים ברכיים, שחיקת סחוס בברך ועוד תופעות הקשורות לכאבי ברכיים.

מאת: שלומי שם טובראיון עבודה26/02/128433 צפיות
להתכונן לראיון עבודה יכול להיות דבר שהוא מאוד מורט עצבים, אי אפשר להתכחש לזה. 30 דקות של שאלות אינטנסיביות ייקבעו את המסלול אליו יפנה החיים שלכם.

מאת: שלומי שם טובתחביבים25/02/121323 צפיות
אם אי פעם רכבתם על סוסים או אפילו ביליתם מעט זמן במחיצתם של סוסים, אתם בוודאי יודעים כמה רכיבה על סוסים יכולה להיות מהנה.

מאת: שלומי שם טוביעוץ פנסיוני03/03/103474 צפיות
כולם דואגים שיהיה להם כסף כדי שיוכלו להינות מהחיים לאחר יציאה לפנסיה. הנה כמה עצות לגבי פרישה.

מאת: שלומי שם טובניקיון03/12/093755 צפיות
כיום בכל בית אפשר למצוא וילונות, ישנם מגוון סגנונות, עיצובים וצבעים של וילונות שאפשר למצוא כיום בשוק. בסופו של דבר, וילונות משחקים תפקיד חשוב בעיצוב הבית.

מאת: שלומי שם טובליסינג והשכרת רכב15/09/093546 צפיות
מחפשים רכב להשכרה לנסיעה הבאה שלכם? יש מספר דברים שצריך לקחת בחשבון בהשכרת רכב, החל מביטוח וכיסוי לאוטו ועד רשיון נהיגה בינלאומי חוקי ותקף......

מאת: שלומי שם טובאינטרנט - כללי13/09/093258 צפיות
האינטרנט כיום הינו חלק מחיי היומיום שלנו. כיום בעולם של אינטרנט מהיר כל אחד יכול לגשת לרשת, להתחבר ולמצוא אינפורמציה, חדשות, סרטים ועוד בקליק אחד בלבד.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גינות

מאת: עידן אברהמיעיצוב גינות21/10/183321 צפיות
קירוי של בריכה ניתן לבצע בקלות רבה על ידי שימוש בפתרונות מקוריים ומתקדמים שאפשר להשיג בקלות . ישנם סוגים שונים של קירוי על ידי הקמה של סככה אך הדרך הקלה והמהירה ביותר לביצוע היא קירוי בריכה. כאשר אנו מעוניינים להכשיר את הבריכה הפרטית או הציבורית שלנו לשימוש ישנם כמה דברים שיש לדאוג להם. על רב הדברים יש לנו שליטה אך מה לעשות כאשר מזג האוויר לא משתף פעולה והורס לנו את התכניות.

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171902 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/162001 צפיות
פינת ישיבה לגינה אפשר לתכנן בסגנונות שונים, בהתאם לשטח הגינה ולטעם האישי, לבנות מחומרי גלם שונים ולעצב באמצעות אלמנטים דקורטיביים

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/161917 צפיות
מסלעת גינה היא אלמנט דקורטיבי המשלב סלעים טבעיים וסוגי צמחייה מגוונים. לעיצוב המסלעה אפשר להוסיף תאורת לילה המעניקה אפקט מרשים

מאת: ניב אבןעיצוב גינות27/05/161740 צפיות
עבדו לפי הכללים הבאים כדי לשמר את רצפת דק אורן שנמצאת אצלכם

מאת: יובל ברעיצוב גינות14/12/152054 צפיות
המרפסת הינה אחד הדברים המכריעים ביותר כאשר אנחנו רוכשים בית, לא אחת המרפסת משמשת אותנו לפנאי, לאירוח ועוד מגוון שימושים

מאת: desheozmcעיצוב גינות06/10/152097 צפיות
כדי שהדשא הסינטטי יאריך ימים חשוב שיהיה באיכות ברמה גבוהה. נכון, דשא סינטטי איכותי יקר יותר, אך מה עשינו בזה אם התקנו דשא סינטטי זול ואחרי שנה צריך להחליף ולחדש אותו? לא חבל? אם כך, מהו דשא סינטטי איכותי ואיך יודעים שאכן הוא כזה? כל התשובות במאמר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica