חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חישוקי מגנזיום – מה הם בכלל?

מאת: איציקרכב12/12/2013987 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום לרבים מהאנשים הבוגרים בישראל ובעולם כולו ישנו רכב פרטי, רכב אשר מצריך תחזוק שלו אחת לתקופה במידה ואין תקלות והכל עובר בשלום, או אחת לתקופה קצרה יותר במידה וישנן תקלות פתאומיות. תחזוקת הרכב השוטפת אומנם חשובה, אך חשובה יותר תחזוקה של המרכיבים הבטיחותיים ובתוכם צמיג הרכב. הצמיג הוא זה שנושא את הרכב ממקום למקום והבטיחות שלו והתקינות שלו הם מהמעלה הראשונה ואף אחד לא היה רוצה מן הסתם שבאמצע הנסיעה יתפוצץ צמיג או יעוף...

חישוקי מגנזיום – לא רק יופי.

בעבר היו רק חישוקי מתכת לרכבים אך בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר חישוקי מגנזיום, אשר קודם כל הם תופסים את העין במראה המיוחד שלהם ביחס לחישוקים הפשוטים. אך לא רק יופי הוא מה שחשוב בהחלטה איזה צמיג לרכוש אלא בראש ובראשונה כמובן הבטיחות ולכן חישוקי מגנזיום נושאים עימם יתרונות בטיחותיים לא מבוטלים ומקנים לנוהג ברכב תחושה שהוא נוסע ברכב טוב יותר, חזק יותר וכאמור גם בטיחותי יותר.

יתרונות:

אוורור הבלמים – חישוקי מגנזיום כחלק מאותו צמיג משודרג אותו אנו רוכשים מסייעים באוורור הבלמים ומעלים את הרמה הבטיחותית של הרכב. מכיוון שהחומר הינו חזק וקל יש צורך לתמוך פחות במרכז החישוק מה שמאפשר אוורור טוב יותר של צמיג הרכב ובעיקר של הבלמים.

המשקל הלא מוקפץ – המונח "משקל מוקפץ" מתייחס לכל מה שמעל הבלמים וכל מה שהם צריכים לשאת עליהם, ולכן צמיג הרכב אינו חלק מאותו משקל מוקפץ וישנה חשיבות רבה להוריד את המשקל הלא מוקפץ ולכן חישוקי מגנזיום שהינם קלים יותר יהיו בטיחותיים יותר ובנוסף יסייעו לביצועים טובים יותר וגבוהים יותר של הרכב שבו אנו נוסעים.

 



תגיות המאמר: צמיג, חישוקי מגנזיום


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/153046 צפיות
כשמדובר בנושא של אטרקציות בנגב, לכל אחד יהיו את העדפות שלו. זוגות המגיעים לאזור לצורך חופשה רומנטית יעדיפו קרוב לוודאי את הפעילויות היותר סולידיות כגון – טיול רגלי, בילוי במסעדות איכותיות ואולי גם פעילות תרבותית כזאת או אחרת

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/152833 צפיות
אם אתם נמצאים לפני יציאה לחופשה באילת ומעוניינים לתכנן את ימי החופשה מבעוד מועד - חשוב שבשלב הראשון תכירו לעומק את האפשרויות המוצעות לכם – הרשימה של האופציות היא כידוע ארוכה במיוחד.

מאת: איציקתעשייה07/04/151198 צפיות
בכדי לספק פתרונות קירור איכותיים יש צורך לשים דגש על כל הנושא של תכנון. שלב התכנון של חדר קירור מצריך לקיחה בחשבון של כל דרישות המזמינים

מאת: איציקתעשייה07/04/151076 צפיות
ישנן חברות שונות המציעות שירותי ייצור או שירותי ייבוא של פתרונות קרור והקפאה מסוגים שונים. כל חברה מתהדרת באותם הפרמטרים אשר הופכים אותה למובילה בתחום – אבל בסופו של דבר, בחירת החברה תהיה תלויה בקריטריונים השונים של הלקוחות.

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157293 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/153125 צפיות
כל מי שמחפש ציוד למעבדות מכל סוג ובין היתר גם מכשירי וורטקס, חייב לשים דגש על בחירת החברה ממנו הוא ירכוש את אותו הציוד

מאת: איציקפיננסים וכספים - כללי 30/11/141257 צפיות
בגלל שיש חוקים בישראל, ובגלל שיש סיבות מקלות שבגינן ניתן לקבל חלק מהכסף ששילמנו למס הכנסה בחזרה. לדוגמא מי שעובד בשני מקומות עבודה ולא עשה תיאום מס, אחוזי המס שלו יכולים להיות גבוהים מאוד.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213829 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213960 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214141 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204609 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195574 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196267 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193506 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica