חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי מסיבת רווקות

מאת: אליאב יעקבהפקת אירועים14/12/20136644 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם את מתחתנת בקרוב, קודם כל מגיע לך מזל טוב! שנית, האם חשבת לערוך מסיבת רווקות? על מה מדובר וכיצד ניתן להפיק מסיבה כזו? על כך במאמר שלפניך.

מהי מסיבת רווקות

כמו שיש מסיבות רווקים, שהוא מושג ידוע, גם נשים העומדות להתחתן נוהגות לערוך מסיבת רווקות. מסיבה כזו היא אירוע, בדרך כלל לא גדול, המונה כ-20 חברות, קרובות משפחה או מכרות של הנערה העתידה להינשא. האירוע נערך בדרך כלל בבתים פרטיים, או באולמות קטנים יחסית, בחדרים פרטיים במסעדות וכדומה. המטרה כאן לא להרשים את הנוכחים, אלא פשוט לשמח את לב הכלה העתידית וחברותיה הקרובות.

חשיבות מסיבת רווקות

גם אם את לחוצה בתקציב, אל תוותרי על מסיבת רווקות. זוהי מסיבה חשובה מכמה טעמים. ראשית, את משמחת מאוד את לב חברותיך הטובות והמכרות שלך. שנית, את נותנת להן הזדמנות להראות כמה הן אוהבות אותך. שלישית, מסיבת רווקות חשובה מאוד לחיזוק הקשר בין כל החברות, לפני שאת נכנסת לחיי הנישואין. במסגרת הנישואין, ואין זה חדש, עלול הקשר עם החברות הקרובות להיות פחות חזק, ולכן כדאי מאוד לחזק אותו באירוע כזה לפני שמתחתנים. לבסוף- גם לך מגיע לשמוח, לא רק לחתן ולמסיבת הרווקים שהוא עורך עם חבריו.

איך לערוך מסיבה כזו בזול?

כאמור, לא צריך תקציב גדול כדי לעשות מסיבת רווקות יפה. מה שחשוב הוא המקוריות, ולא הרושם. מה שכן, ראוי להקצות זמן ראוי לתכנון המסיבה, לרכישת הפריטים ולסידורם לפני שהאירוע מתחיל. אם את עובדת בעבודה לחוצה ואין לך זמן או כוח להתעסק על תכנון וארגון המסיבה, הפקידי את המלאכה בידי אנשי מקצוע. יש חברות המתכננות ומבצעות מסיבת רווקות נהדרת ובלתי נשכחת, בעלות שווה לכל נפש. אם את זוכרת חברה כזו ממסיבה שבה השתתפת בעצמך, פני אל נציגת החברה ובקשי הצעת מחיר. אם אינך מכירה חברה המציעה מסיבת רווקות, חפשי כזו בעצמך בגוגל. באתרים של חברות כאלו ניתן לראות שפע של תמונות וסרטונים אודות מסיבות רווקות נהדרות, עם שפע של אטרקציות מקוריות (ולא יקרות), שיהפכו את האירוע שלך למהנה במיוחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141153 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14960 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14965 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144969 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141026 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141443 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144794 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211611 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202353 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195892 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191782 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191678 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181679 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica