חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהוא ייעוץ עסקי, וכיצד הוא יכול לעזור לעסק שלך?

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/2014964 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעלי עסקים פרטיים רבים נתקלים לרוב בחומה מטפורית, לאחר הקמת העסק אין יכולת לייצר עבודה או לקוחות. קשה בדרך כלל לשים אצבע על הגורם לבעיה ולכן קשה מאוד לבצע שינוי שיגרום לצמיחה. בשלב זה רבים מבעלי העסקים משקיעים כסף רב בשיווק, יחסי פרסום או מבצעים שגורמים להם להפסיד כסף, הדבר פוגע בעסק בטווח הרחוק, יכול לייצר תנועה לא בריאה של לקוחות שמחפשים אך ורק מחיר זול ואף יכול לפגוע בשמו של העסק בעקבות פרסום שגוי או מחירים נמוכים מדי הגורמים לשכורה להראות לא איכותית. אבל אל ייאוש, יש פתרון, במאמר הקרוב נסביר על ייעוץ עסקי, בנוסף נעבור על כיצד לבחור יעוץ שכזה ואיך הוא מתאים לעסק שלך.

ייעוץ עסקי.

בשנים האחרונות בעלי עסקים רבים הבינו שעל מנת להצליח בעולם העסקים של היום נדרשת הבנה מעמיקה של העסק שלך ולא פחות חשוב להבין גם את העסק של היריבים שלך. עלייה והורדה של מחירים לא יכולה לעשות בקלות ראש, נדרש להבין לפני כן את השוק. המוצר יראה זול, יקר, או לא איכותי בהבדל של שקלים בודדים, וכמובן שחשוב מאוד לשמור על קו רציף לכלל המוצרים בעסק. במיוחד בגלל הסיבות הללו קיימים עסקים המתמחים בתחום ייעוץ עסקי. לרוב הם יכולו לבצע בדיקה כללית של העסק ולהסביר בדיוק איכן קיימת הבעיה, איפה צריך לשפר, מה אפשר להוסיף ואיפה צריך לקצץ.  כמובן שכל זה נענשה בשילוב עם בעלי העסק על מנת להבטיח כי הקו הכללי או הרצונות שלו נשמרים עד כמה שאפשר.

כיצד לבחור בייעוץ עסקי.

אם כן ניתן להבין שחברה המספקת שירותי ייעוץ עסקי הופכת להיות חלק בלתי נפרד מהעסק שלך, רוב השינויים הגדולים והקטנים כאחד יעשו בשיתוף איתם. בנוסף מכיוון שהם צריכים להכיר את העסק על כל מרכיביו, ייתכן שתאלצו לחשוף סודות מקצוע (במידה וקיימים כאלה) שלא נדבר על ספרי חשבונות , הוצאות והכנסות. לכן מובן לחלוטין שאת המשימה צריך להטיל אך ורק על חברה מקצועית, שהוכיחה את עצמה בעסקים דומים אחרים בזירה, או בזירות תחרותיות יותר. כמובן שבנוסף חשוב לבחור בחברה שבה תוכלו לבטוח במאת האחוזים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141152 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14959 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144968 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141024 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141443 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144793 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאת: אליאב יעקבניקיון12/05/14943 צפיות
אם אתם בעלים של חנות גדולה, או שאתם מנהלים מרכז מסחרי או קניון, אתם בוודאי נדרשים להבטיח את ניקיון האזור הנמצא בתחום אחריותכם. הדרך הטובה ביותר להבטיח כי השטח יהיה נקי ואטרקטיבי ללקוחות ולבעלי העסקים במתחם, הוא על ידי הפעלת מכונות שטיפה. כיצד ניתן לבחור ביעילות מכונות שטיפה? מהם הקריטריונים החשובים לשם כך? על כל אלו, במאמר שלפניכם.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222231 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221486 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22898 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211216 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21950 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211034 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201512 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica