חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה עולה קורס מסחר בבורסה?

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/20144968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.


סילבוס הקורס


אחד השיקולים החשובים ביותר בקביעת מחירו של קורס מסחר בבורסה, הוא סילבוס הקורס, כלומר- נושאי הלימוד שלו. ישנם קורסים הכוללים מספר מצומצם של נושאים, כמו למשל הכרת אופן פעולתה של הבורסה, מניות ואג'ח (סקירה כללית בלבד), מבוא לניתוח טכני, ועוד. קורס מסחר בבורסה בסגנון זה כולל בדרך כלל כחמש עשרה שעות לימוד, ומחירו לא יעלה על אלף שקלים חדשים. מאידך, קיים גם קורס  שכולל הרבה יותר: שוק המעוף, טכניקות מסחר לטווח קצר (מסחר יומי) וארוך (השקעות ערך), ניתוח טכני ברמה גבוהה, לימודי מסחר אוטומטי, ועוד. קורס מסחר בבורסה בסגנון כזה יארך בדרך כלל כ-50 שעות לימוד או יותר, ומחירו יכול להגיע לכמה אלפי שקלים.


מוניטין המכללה


גם שמה של המכללה שבה אתם לומדים, והמוניטין שצברה, הנו פקטור חשוב לצורך קביעת מחירו של קורס מסחר בבורסה. ככל שמדובר במכללה וותיקה ומוערכת יותר, תשלמו יותר עבור הקורסים, מאשר מכלה חדשה או אלמונית יחסית. עם זאת, סוחרים מקצועיים רבים רואים חשיבות רבה ללמוד קורס מסחר בבורסה במכללה מובילה, למרות תוספת המחיר.


קורס פרטי


דעו כי ניתן גם ללמוד קורס מסחר בבורסה במסגרת פרטית. ישנם סוחרים אשר מציעים קורס כזה במתכונת של פגישות אישיות, פנים אל פנים. למרות שקורס כזה לא יהיה זול, יש לו ערך רב, במיוחד אם לא מתאים לכם ללמוד בכיתה עם עוד תלמידים, ואתם רוצים לקבל יחס אישי מוקפד. ככל שהסוחר יהיה ידוע ומוערך יותר בקהילת המסחר, המחירים שיגבה תמורת קורס המועבר באופן פרטי, יהיו, כמובן, גבוהים יותר.


קורס און ליין

דרך נוספת ללמוד מסחר בבורסה היא באמצעות קורס מסחר בבורסה המועבר און ליין, באמצעות סרטונים ומצגות. המדריך גם יעניק לכם תמיכה אישית במייל ובטלפון, ויהיה גם פורום בו תוכלו לשאול שאלות ולקבל תשובות משאר המשתתפים. קורס כזה מתאים לאלו שרוצים ללמוד את הנושא בנוחות, בזמנם הפנוי, ומבלי לקום מהכיסא בביתם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141153 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14960 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14965 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141025 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141443 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144794 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאת: אליאב יעקבניקיון12/05/14943 צפיות
אם אתם בעלים של חנות גדולה, או שאתם מנהלים מרכז מסחרי או קניון, אתם בוודאי נדרשים להבטיח את ניקיון האזור הנמצא בתחום אחריותכם. הדרך הטובה ביותר להבטיח כי השטח יהיה נקי ואטרקטיבי ללקוחות ולבעלי העסקים במתחם, הוא על ידי הפעלת מכונות שטיפה. כיצד ניתן לבחור ביעילות מכונות שטיפה? מהם הקריטריונים החשובים לשם כך? על כל אלו, במאמר שלפניכם.

מאמרים נוספים בנושא בורסת ת"א

מאת: כתיבת מומחיםבורסת ת"א26/05/161955 צפיות
מחפשים מערכת מסחר בשביל לסחור בבורסה? חושבים לבצע מסחר במניות ולא יודעים באמצעות איזו חברה לבצע את המסחר? איך בוחרים את הברוקר הטוב ביותר, כזה שמציע לכם אפשרות מסחר בבורסה העולמית בעמלות משתלמות במיוחד? קראו להלן את המידע על חברת אינטראקטיב ברוקרס, ואולי גם אתם תמצאו את החברה הזו כמתאימה עבורכם. כמו סוחרי מניות רבים בעולם כולו.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/03/148153 צפיות
אין זה סוד, כי ישראלים רבים סוחרים בשוק באופן פעיל, לפחות כמה פעמים בחודש. חלק מהם עושים זאת אפילו על בסיס סדיר וקבוע, מספר פעמים בכל יום (סוחרים יומיים). נישאלת השאלה, האם בכלל ניתן לסחור בשוק ההון בלי ללמוד את הנושא באופן מסודר? במילים אחרות, האם לימודי שוק ההון הם בכלל דבר הכרחי? המאמר הבא ינסה לענות על שאלה זו.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148289 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131785 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131778 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131782 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

מאת: zivבורסת ת"א17/03/131715 צפיות
מה תהיה כשתהיה גדול? הערכות אומרות שחצי מהישראלים מוציאים תואר אחד לפחות, ולכן זה לא מפתיע שאיך שאנחנו מגיחים אל העולם מעלים הורינו ציפיות לגבי עתיד שלנו בעולם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica