חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות לאילת או טיולים מאורגנים?

מאת: מיכאל רומנסקיטיולים בארץ17/12/20136151 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

החלטתם שאתם רוצים חופשה. עוד לפני שתתאמו את ימי ההיעדרות אל מול העבודה שלכם, עומדת בפניכם בחירה לא פשוטה כלל, והיא נוגעת למשך החופשה, למהותה וליעד שלה. אנחנו נתייחס כאן לשתיים מהאפשרויות הנפוצות ביותר עבור הישראלים כיום: הראשונה היא חופשה באילת, והשניה – טיול מאורגן במגוון יעדים בעולם.

למה לבחור בחופשה באילת?

אילת, בעיני רבים, היא פנינת התיירות הרשמית של מדינת ישראל. מדי שנה, יותר ויותר ישראלים עולים על טיסות לאילת, במטרה להשתכן באחד מכ-12,000 החדרים, העומדים לרשותם בבתי המלון השונים שבעיר. מכאן, עולה כבר היתרון המרכזי הראשון של חופשה באילת, והוא האיכות הגבוהה של הלינה, הארוחות העשירות ומגוון השירותים והפינוקים שקיים, במידה זו או אחרת, בכל בית מלון באילת.

גם לעיר עצמה, חשוב להדגיש, יש להציע אינספור דברים. מעבר לטיילת השוקקת ולחופים השקטים של הים האדום, ניתן לבקר באתרי תיירות מהשורה הראשונה, לרבות המצפה התת ימי, ריף הדולפינים או פארק הקרח. משפחות עם ילדים יכולות למצוא פתרון נפלא בדמותם של עיר המלאכים, פארק פנטזיה או קולנוע ה-IMAX. וכמובן שלא ניתן להוציא מהמשוואה גם את הספורט הימי לסוגיו, ואת הקניות, שמאופיינות במחירים זולים במיוחד.

לכל אלה, יש להוסיף את מזג האוויר הנוח באילת, האידיאלי למטרות נופש במרבית ימות השנה, את משך הטיסה הקצר ואת המחיר הזול של החוויה.

היתרונות של טיולים מאורגנים

מן העבר השני של המשוואה, עומדת אפשרות נפוצה אחרת: להיפרד מהארץ למספר ימים (או אפילו שבועות), ולחקור את כל הטוב שיש לעולם שלנו להציע. טיולים מאורגנים מאפשרים התגשמות חלומותיהם של רבים: בין אם המדובר הוא בטיול בין מספר ימים במדינה אירופאית מרכזית אחת או יותר, בטיול בין מספר שבועות החוקר את היופי של המזרח הרחוק או אפילו בטיול המשלב מספר מדינות בדרום אמריקה, אין ספק שבחירה בטיול מאורגן כוללת בתוכה אינספור יתרונות.

טיולים מאורגנים מאפשרים לראות את כל מה שחשוב לראות במדינות היעד שלהם, מבלי שנדרש מצד הנוסע להשקיע שעות ארוכות בתכנון המסלול, ומבלי שיש צורך לחשוב על פתרונות הגעה עצמאיים, לכל אתר ואתר, באמצעות התחבורה הציבורית. העובדה כי בחלק הארי של הטיולים המאורגנים לוקח חלק מדריך מקצועי דובר עברית, מסייעת להתרשמות של הנוסעים מכל מקום ומקום: פעמים רבות, פריטי המידע הקטנים האלה הם שעושים את ההבדל.

נכון, טיולים מאורגנים יהיו יקרים יותר מאשר נופש בין מספר ימים באילת, אך רבים יציינו שהחוויה החד פעמית שווה הכול. כשבוחרים מסלול המתאים לצרכים של הנוסעים, נהנים מטיול עמוס ומעשיר, ובמחיר נוח פי כמה מאשר נסיעה עצמאית למדינות האמורות.

אז איך יודעים?

 

כשמעמידים את הטיסות לאילת אל מול הטיולים המאורגנים, ברור שלכל אחת מהאפשרויות האלה יתרונות רבים, כך שלא ניתן לתת תשובה חד משמעית שתכריע ביניהם. ההמלצה הברורה עבורכם היא לחשוב מה מתאים לכם בפרק הזמן הנוכחי, מבחינת ימי החופשה, התקציב, הרכב הנוסעי, מזג האוויר וכן הלאה. בכל מקרה, סביר שתצאו לטיולים מאורגנים ברחבי העולם, ועל כל שכן שתבקרו באילת, יותר מפעם אחת בחיים שלכם. השאלה היא מה מתאים לכם כרגע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144850 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144839 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147844 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144887 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144889 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144979 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148393 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בארץ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192495 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ04/12/182450 צפיות
מחפשים אטרקציה מסוג אחר עם המשפחה, לחברים או לעצמכם - אך מוצאים את עצמכם מתלבטים במה כבר אפשר לחדש הפעם? הרשו לנו לסבר את אזניכם עם אפשרות חדשה שאולי לא חשבתם עליה, או לכל הפחות לא ברצינות - והקדישו כמה דקות כדי לחשוב על כך באופן אמיתי לגבי עצמכם, ולהבין לבד מדוע כל כך הרבה אנשים ונשים בארץ ובעולם מתאהבים בכך, וחוזרים על כך שוב ושוב. כן, גם אתם תופתעו לגלות עד כמה טיולי ג'יפים יכולים לדבר אליכם, ולא משנה אם אלה טיולי ג'יפים בצפון, בדרום במרכז או בכלל בחו"ל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ18/09/181815 צפיות
העובדים שלכם צמאים לזמן איכות אחד עם השני? ברור לכם שהם זקוקים לגיבוש כדי להכיר אחד את השני קצת יותר לעומק? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם, בתור בעלי העסק, תוהים מה תוכלו לעשות בנידון. יש אינספור אפשרויות בכל מה שקשור לגיבוש העובדים ואם כבר ניסיתם הכול, מדוע שלא תיקחו אותם היום לחוויה כמו טיולי ג'יפים בגלבוע? טיולי ג'יפים בגלבוע מוציאים אותנו מהמרחב הרגיל שלנו, מפגישים אותנו עם נופים נהדרים ונותנים לנו את ההזדמנות לעשות משהו אחר. לכן כדאי גם לכם לחשוב על האפשרות הזאת כי אין ספק שהעובדים שלכ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ13/07/181400 צפיות
כיום ניתן למצוא דילים לאילת אשר יציעו לכם לישון במלונות חמישה כוכבים או אוהלים מפוארים, מלונות רגילים או אכסניות מיוחדות. בסופו של דבר כל אחד מכם יוכל להיות בטוח כי הדרך שלו לחופשה חד פעמית בעיר המיוחדת תהיה קצרה מאי פעם וזאת אם באמת ירצה בכך. רק תצטרכו לוודא כי אתם בוחנים בהקדם האפשרי את האופציות השונות שקיימות וזאת כל עוד מדובר על דילים לאילת וזאת אם תרצו ליהנות כפי שלא היה מזה זמן רב.

מאת: טל בן דודטיולים בארץ16/04/181442 צפיות
למצוא מקום שאפשר לשכור אופניים לקבוצות, ולרכוב על רקע נופים קדומים, מוריקים, בשילוב שחיה בבריכה טבעית אינו עניין של מה בכך. אם תוסיפו ארוחה ומדריך מעולה שייתן הסבר ככה על הדרך, זו אחת החוויות החזקות שלכם בקיץ הקרוב.

מאת: tiloniטיולים בארץ01/02/181527 צפיות
קיץ ישראלי הוא עונה חמה מכל בחינה שהיא. הורים וילדים מטפסים על קירות במאמץ נואש, בציפורניים כסוסות, במאמץ למצוא עוד אטרקציה, עוד בילוי, עוד מופע ובעיקר – מה לעשות עם ילדים ובלעדיהם.

מאת: רוני הכהןטיולים בארץ10/12/171440 צפיות
הבחירה בחופשה אשר מתרחשת בקיץ היא גם הרבה יותר חכמה מלפחות שלושה היבטים שונים, בייחוד כאשר רוצים לצאת אל עיר הנופש האהובה על הישראלים, הלוא היא אילת, וגם כאשר רוצים לצאת אל הפלגה באילת בתקופה שהיא אינה הקיץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica