חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקיון ריפודי הרכב

ניקוי המושבים ברכב הינו קליל, ותלוי בסוג הריפוד שקיים ברכב . חשוב לזכור שאוטו נקי נשמר יותר והניקיון מעלה את ערכו של הרכב.

ברכבנו יש מגוון של אביזרים שנועדו למנוע בלאי לאוטו כמו כיסויי מושבים, שטיחי רצפה וכיסויי הגה. חשוב לנקות אותם בכדי למנוע עליהם הצטברות של לכלוך ואבק.

ניקוי מושבי רכב מבד

נשאב את כל המושבים עם שואב אבק בכדי להוציא לכלוך ופסולת מיותרים, ישנם חלקים קטנים בשואב שבעזרתם ניתן לשאוב אזורים שאליהם קשה להגיע. כמו כן, באזורים שבהם הבד נחלש יש לנקות בעדינות בכדי למנוע גרימת נזק נוסף.

ניקח מברשת נקייה ודלי מים עם מסיר כתמים. לפני שתתחילו לנקות רצוי  שתבדקו  את השפעת החומר  על הבד במקום נסתר .

כעת נתחיל לנקות את המושבים. נקרצף היטב את פני המושב וננגב בסמרטוט יבש בכדי למנוע כניסת מים אל המושב, מכיוון שקשה נורא לייבש אותם לאחר מכן. אם יש ברשותכם מכשיר קיטור בדקו את עמידות המושב לקיטור בפינה קטנה ברכב ונקו עימו היטב את המושבים- מועיל נורא להסרת כתמים קשים. כעת נפתח את החלונות ברכב, ונאפשר למושבים להתייבש לחלוטין. ייבוש המושבים מונע עובש וטחב ברכב.

מומלץ לחזור על הפעולה אחת לשלושה חודשים. מכיוון שריפודי בד סופגים לכלוך. כמובן שברכב שבו נצבר יותר לכלוך ניתן לחזור על הפעולה אחת לחודש וחצי או בהתאם לצרכי הרכב.

ניקוי מושבי רכב מעור

ישנם שני גורמים עיקריים שיכולים לגרום לריפודי העור לבלאי בטרם עת. הראשון הוא לכלוך שנוצר ברכב משתייה, אוכל ועוד. והשני הוא השמן שמופרש מהעור שלנו. תחילה נשאב היטב את פני המושבים ומתחת למושבים בכדי להוציא את הלכלוך והפסולת.חשוב לבחור בחומר איכותי לניקוי מושבי העור בכדי למנוע נזק למושבים.  כעת ניקח את החומר שבחרנו וסמרטוט נקי, ונבדוק את החומר בפינה נסתרת ברכב בכדי לוודא שאין תופעות לוואי על העור. ננקה היטב את מושבי העור עם החומר ונייבש. במושבי עור בהירים מומלץ לחזור על הפעולה אחת לשלושה חודשים- תלוי בכמות הלכלוך הנצברת בריפוד. במושבי עור כהים מומלץ לחזור על הפעולה פעמיים בשנה- תלוי בכמות הלכלוך שנצברת בריפוד. רצוי לנקות מדי פעם את מושבי העור בעזרת מטלית לחה עם מים, פעולה זו תסיר את האבק והלכלוך החיצוני ולא תאפשר להם לחדור אל תוך מושבי העור

אנו ממליצים על ציפוי של מושבי הרכב בציפויים קרמיים שיוצרים שכבת הגנה נאנו קרמית. ציפויים אלו  מעכבים ספיגת נוזלים בריפוד ומעכבים את דהיית הצבע שלהם

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תמיר קינן - חובב רכב וטבע

מרבה לכתוב ולפרסם במדור גינון ומדור רכב, הפוסטים נכתבים בכדי לשתף את כולם בידע שלי אז כנסו ותיצפו:)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמיר קינן

מאת: תמיר קינןריהוט 08/01/14960 צפיות
נגרות זהו עיצוב בעץ שכולל בתוכו הרבה מרכיבים כאשר אנו בוחרים נגר לביתנו חשוב לבחור נגר שיתאים לצרכינו

מאת: תמיר קינןבריאות העין08/01/147815 צפיות
טיפול הסרת משקפיים בלייזר עושים שימוש בקרן לייזר מתקדמת במיוחד, כיום הניתוחים הללו כמעט ואינם כואבים, וזמן ההחלמה הוא מהיר . ולכן, רבים בוחרים לעבור ניתוח להסרת משקפיים בכדי להיראות יפים יותר, טבעיים יותר ובכדי להשתחרר מהתלות התמידית במשקפיים.

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138751 צפיות
קורס להשטת יאכטות מיועד לכל חובבי הים, למי שאוהב ריגושים ומחפש תחביב חדש או למי שרוצה להתקדם בתחום השייט ומחוייב להתחיל בקורס 30 כבסיס .

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138625 צפיות
הפלגות דייג הן הפלגות מלאות באדרנלין ומתאימות לאנשים שמחפשים מעט ריגוש, ההפלגות מאפשרות ליהנות מזמן איכות בים ובו בזמן להכיר את תחום הדייג על בוריו.

מאת: תמיר קינןרכב25/11/13989 צפיות
התקנת מערכת שמע מתקדמת לאוטו תשפר את איכות השמיעה באוטו, ותעניק לכם נסיעה נינוחה עם הסאונד שאתם אוהבים

מאת: תמיר קינןרכב24/11/13886 צפיות
פוליש לרכב שגורם לרכב להיראות כמו חדש, יעניק ברק וניצוץ לרכבם אצל מי כדאי לבצע ומה המטרה?

מאת: תמיר קינןרכב24/11/131057 צפיות
פוליש לרכב שגורם לרכב להיראות כמו חדש, יעניק ברק וניצוץ לרכבם אצל מי כדאי לבצע ומה המטרה?

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213561 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204153 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205072 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica