חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

10 היתרונות העיקריים של סינון ביתי למי ברז

מאת: אריקבניין ואחזקה - כללי25/12/2013963 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעיקרון אין לכם שום תירוץ מדוע אין לכם מסנן מים ביתי. שתייה ורחצה במי ברז יכולים לגרום למגוון בעיות בריאותיות שבקלות ניתן להפחיתם עם שימוש במסנן מים ביתי. נציג כאן את עשרת היתרונות המובילים של שימוש במסנני מים ביתיים ומדוע כדאי לכם לשקול את השינוי הזה.

1. סינון ביתי של מי ברז עם שימוש במסנן בלוק פחם או טכנולוגיית סינון גרגירי הופך את מי הברז שלכם לבטוחים יותר לשתייה. אתם מוגנים ממזהמים כמו למשל עופרת, חיידקים וכלור המקושרים למחלות קשות רבות.

2. אם אתם משתמשים במסנן מים לראש המקלחת שלכם השיער שלכם והעור שלכם יהיו הרבה יותר רכים. תהיה לכם גם הקלה מגירויים בעור או אלרגיות אם יש להם השפעה עליכם.

3. סינון ביתי של מי ברז יגרום לטעם המים שלכם להיות הרבה יותר טוב. מסנני פחם הם הכי יעילים בשיפור טעם המים. כימיקלים כמו למשל כלור גורמים לטעם לא טוב למים שלכם וכן יכולים לפגוע גם בטעם הבישולים והמשקאות שלכם, כמו למשל קפה בין היתר.

4. כאשר תשתמשו במסנן מים דירתי, תוכלו להבחין שיש הרבה פחות מלחי סידן ומשקעים אחרים על הכלים שלכם, במטבח ובאמבטיה. התוצאה הסופית היא הרבה פחות ניקיונות.

5. איכות האויר בביתכם תשתפר אם אתם משתמשים במסנן בלוק פחם או מסנן גרגירי לבית. סינון ביתי של מי ברז מונע מהכימיקלים להשתחרר לאוויר דרך אדים העולים במקלחת או בכיור. אדים אלה יכולים לגרום למחלות בדרכי הנשימה כמו אסטמה וברונכית.

6. מסננים ביתיים למי ברז זולים מאוד. הם הרבה יותר זולים משתיית מים מבקבוקים. אתם יכולים לקבל בערך 7.8 ליטרים של מים מרעננים ונקיים עם מסנן פחם בפחות מעשר אגורות לליטר מים. מטהרי מים אחרים כמו אוסמוזה הפוכה וזיקוק הרבה יותר יקרים, כדאי לבדוק ולבצע רכישה בחכמה.

7. סינון ביתי של מי ברז הוא קל ונוח. כשזה נוגע למסנני פחם, גם אין שום קושי בתהליך ההתקנה ואתם יכולים לעשות זאת בכמה דקות. אתם יכולים אפילו להשתמש במערכת סינון כוללת לבית או מערכת סינון מתחת לכיור כך שהמסנן לא 'יעמיס' על הבית והמערכת תישאר מחוץ לטווח הראיה.

8. אם אתם מכבסים עם מים מסוננים מתוך מערכת סינון כוללת לבית, הכימיקלים שבמי הברז לא יטמעו בתוך הבגדים שלכם.

9. שימוש במסנן ביתי למי ברז יפחית בצורה משמעותית את הסיכון לחלות בסרטן. בליעה של כלור בפני עצמו יכולה לגרום להרבה סוגים של סרטן כולל סרטן בשלפוחית השתן, פי הטבעת וסרטן השד.

10.  כאשר אתם שותים מים מסוננים, אתם מוגנים מכל הסכנות של כימיקלים לא ידועים במי הברז. לגבי הרבה מהמזהמים הנמצאים במי הברז כמו למשל תרופות מרשם, לא נעשו מספיק מחקרים על מנת להבין את ההשפעות ארוכות הטווח שלהם, אך תוצאות המחקרים הראשוניים לבדם כבר מדאיגות, בלשון המעטה. חשוב במיוחד שילדים ישתו מים נקיים מאחר ולגוף שלהם יש יכולת נמוכה יותר להיפטר מרעלים.

לסיכום, יתרונותיו של מסנן מים ביתי הם אינסופיים וזהו באמת רק קצה הקרחון. מסנני בלוק פחם ומסנן מים גרגירי נוחים, יעילים ואפשריים לכל נפש מבחינה כלכלית כך שאין תירוץ לכך שלא יהיה לכם אחד כזה בבית. שתיית מי ברז היא פשוט סיכון בריאותי גדול מידי אז אם אתם רוצים להישאר בריאים ונמרצים למשך שנים רבות, השקעה במסנן פחם לסינון מים ביתי הוא הדרך הנכונה.


 



תגיות המאמר: מסנן מים, סינון מים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב המאמר אינו איש מקצוע וכל הכתוב הינו דעתו האישית בלבד, כמו כן פרט לתחביבים הכותב מספק מידע לגבי סרטי תדמית וסיגרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק

מאת: אריקתעשייה04/07/131049 צפיות
תהליך טיהור מים על ידי אוסמוזה הפוכה מיושם במספר תעשיות שונות כדי לשפר את איכות המים. מים המטוהרים דרך אוסמוזה הפוכה הם באיכות גבוהה יותר, מה שמאפשר למשתמשים בה להגדיל את יעילות התהליכים התעשייתיים.

מאת: אריקטלוויזיה16/06/111139 צפיות
מאז המצאת הקולנוע בתחילת המאה על ידי האחים הצרפתים לומייאר השתכללה הטכנולוגיה בצורה שקשה לתאר במילים. בתחום עריכת הסרטים השיפור המהיר יחסית בטכנולוגיה היווה קפיצת מדרגה רצינית שכוללת אפקטים מיוחדים שלא היו אפשריים באמצעי העריכה הישנים ואפילו עד הדמיות תלת מימד מדהימות. הטכנולוגיה הדיגיטלית החדשה, שפותחה בשנות השמונים ויצאה לשוק לקראת סופן, פתחה שוק חדש ומדהים של עריכה “חובבנית”, כזאת שאפשר לעשות מהמחשב האישי בבית.

מאת: אריקספורט ימי 07/12/092860 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על גלשני רוח, איך הוא בנוי - ממה הוא מורכב, מי המציא ובאיזה שנה פותח ענף גלישת הרוח? כנסו!

מאת: אריקתחביבים06/12/092187 צפיות
פוקר טקסס הולדם הוא אחד ממשחקי הקזינו הנפוצים ביותר בעולם בפרט במערב ארצות הברית. כמו כן, משתייך לקבוצת משחקי הפוקר ומצריך מהשחקנים אסטרטגיה מחושבת.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222785 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223092 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica