חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה הם הזמנים המסוגלים ללימוד בזוהר הקדוש?

מאת: בתיה כץקבלה29/12/20133005 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

את ספר הזוהר הקדוש כמעט ואין אדם שלא מכיר או שמע עליו, הזוהר הקדוש חובר ע"י רבי שמעון בר יוחאי התנא האלוקי לפני יותר מ 1800 שנים, ומאז שיצא לאור, התקבל בכל הקהילות בארץ ובעולם כספר היסודי והעיקרי של תורת הקבלה.

ספר הזוהר נותן פירושים על התורה , הוא מסודר על פי סדר פרשיות השבוע, ספר הזוהר מכיל את אותם מכמני היקום בתחומים מגוונים כמו: מדע, אסטרונומיה, חכמת הקבלה, רפואה וכן הלאה. רובו של הספר כתוב בארמית אך רבי דניאל פריש, כתב פירושים לכל הספר הנקרא בשם זוהר מתוק מדבש. ספר הזוהר מתוק מדבש מבאר ומתרגם את כל הכתוב הפשוטים עד לעניינים הקשים ולא מובנים, ביאור הספר עם פרוש מתוק מדבש הוא למעשה מתאים לכולם וכל אדם יצליח ללמוד מתוכו.

הכוח העצום של ספר הזוהר הקדוש

עצם ההימצאות של ספר הזוהר מביאה אור וברכה והיא אף נחשבת כיוצרת מעטה של שמירה וביטחון, ללימוד בזוהר הקדוש יש מעלה אדירה והלימוד מביא ליצירת הסתכלות חיובית שמסייעת בבעיות כמו למשל משברים ומתח, כאשר קוראים בספר הזוהר הקדוש אפילו שהלימוד בו הינו ללא הבנה ישנה חשיבות רבה ועצומה, חכמינו זכרונם לברכה הביאו הרבה ספרים ומאמרים המדברים על מעלת הקריאה בזוהר גם בימות החול וגם בשבת קודש, אדם שקורא בזוהר הקדוש שעה ביום שבת, זה שקול לו כנגד לימוד תורה במשך שבעים וחמש שנים ביום חול.

אותה מסורת של קריאה בזוהר קיימת מלפני מאות רבות של שנים ועד ימינו, קהילות שונות ברחבי העולם לומדים ספר הזוהר הקדוש באופן פרטי או כשיעור בקבוצות המטרה של הלימוד בזוהר היא קירוב הגאולה השלימה במהרה, הבאה של שפע וברכה ושיפור ההצלחה בחיים.

זמנים ללימוד בזוהר

את ספר הזוהר הקדוש אפשר לקרוא בכל היום גם ביום והן בלילה מכיוון שהזוהר וחלקי התורה הינם נחשבים לגדר של תורה שבעל פה, בנוסף יש חשיבות עצומה ללמוד את ספר ביום שבת קודש מפני שיום השבת הינו ליום קדוש וספר הזוהר הינו קדוש הלימוד והקריאה בזוהר הקדוש ביום שבת קודש הינה למעשה זכות גדולה אשר גורמת יצירת ניצוצות לנשמה היהודית

לרכישת ספר הזוהר מתוק מדבש משלוח עד הבית חינם צלצלו: 053-3118666

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לקבלת קורסים חינם במייל בנושאים: חינוך ילדים, זוגיות ומודעות עצמית

כנסו לקורסים מעניינים

מעונייינים בזוהר מתוק מדבש

כנסו לקישור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בתיה כץ

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196067 צפיות
תיאורית האבולוציה סוברת שבעלי חיים מתפתחים מבעלי חיים פרימיטיביים מהם, בתהליכים איטיים ובמשך מיליוני שנים. למשל, שדג מסוגל להפוך לזוחל וזוחל לציפור או יונק וקוף פרימיטיבי לאדם החושב. אנו נבחון את התיאוריה לפי סעיפים, ונענה על כל ראיה שהללו מציעים לתיאורית ההתפתחות ההדרגתית.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196034 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים? יהיו אנשים אשר ינסו לבטל את הסימביוזה שבין התנין לתנינן בטענה שעדיין מדובר במקרה נדיר. אך אין זה אומר ששיתוף פעולה קיצוני בין בעלי חיים בטבע הוא נדיר. למעשה, מקרים רבים של שיתוף פעולה קיצוני בין טורף לנטרף מתועדים בטבע.

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195933 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196057 צפיות
מתוך מיקרוסקופ או אפילו באמצעות עין בוחנת, יתגלו טביעות האצבע כבקעים בתוך העור, רכסים ועמקים מסוטטים, קוים עמוקים המקבילים אלה לאלה. הן גורמות לכך שהידיים שלנו מחוספסות קמעה. הסיבה לכך היא גאונית.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/196018 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/1991804 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים. זו היתה תיאוריית האבולוציה של פעם, אך עד היום הזה יש אנשים החושבים שזה מה שהאבולוציה טוענת.

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/195792 צפיות
חלק מהתומכים בתיאורית האבולוציה, מנסים לטעון שהסיכוי שהחיים נוצרו בעצמם הוא יותר טוב מהגרלה בלוטו,

מאמרים נוספים בנושא קבלה

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1937457 צפיות
מעשה בזוג, בעל ואישה שחיו להם באושר ובשלום, גם פרנסה היתה להם ברווח אך דבר אחד העיב על אושרם, הם לא זכו להיפקד בילדים

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1936320 צפיות
ביום ל"ג בעומר מציינים את יום הילולת רבי שמעון בר יוחאי כאשר הספר המזוהה איתו ביותר הוא ספר הזוהר הקדוש, ספר יסודי בתורת הקבלה.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1927996 צפיות
"רבי שמעון הצדיק, באתי לציון במיוחד לכבודך על מנת לספר את שערות בני יחיד אשר נתן לי האלוקים בזכותך, קיימתי את נדרי, אתמול הבאתי אותו חי וגזזתי את שיער ראשו בשירה ובזמרה, איך עתה אוכל לסוע מכאן בלעדי בני יחידי.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1929639 צפיות
ידוע ומפורסם שלהחזיק את ספר הזוהר בבית זה מעין כלי מחזיק ברכה, כמו קמע שמסוגל לישועות רבות ולכן אנשים רבים מכל המגזרים מחזיקים בביתם את ספר הזוהר הקדוש, יתרה מכך ישנם גם הלומדים בספר הזוהר כיוון שהלימוד ב...

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191667 צפיות
כל אחד חשוף לעין הרע בפרט תינוקות יפים, אנשים בעלי כישרונות, עושר, מעמד מיוחד ועוד. הדברים הטובים האלה מושכים איתם עין הרע כיוון שהם גורמים לקנאה ולצרות עין, ובמקום שיש צרות עין וקנאה בא עין הרע על האדם.

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191294 צפיות
שתשעים ותשעה אחוז מהמתים מתו מחמת עין הרע, ורק אחוז אחד מת בדרך ארץ, דהיינו משום שהגיע זמנו. הנה יוצא מדברי הגמרא, שיש מציאות של עין הרע בעולם.

מאת: בתיה כץקבלה07/01/191609 צפיות
גם לאחר פטירה של אדם קרוב ניתן להועיל לו ולשמח אותו על ידי שנעשה לו תיקון לנפטר, אותו תיקון שמביא לנשמתו נחת רוח גדולה, גורם למירוק עוונות של הנפטר ועושה עילוי נשמה גדול בעולמות עליונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica