חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום אירועים בימינו איבד את היוקרה

מאת: אלכסנדרצילום29/12/2013868 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צילום אירועים בעשור האחרון
לאחר ההתפתחות הטכנולוגית והתפתחות כל המכשירים הניידים כמו הסמרטפון ושאר הטבלטים התפתחה לה טכנולוגיות של מצלמות אשר הוכנסו לכל המכשירים הניידים וכך מלמעשה החליפו את כל המצלמות הדיגיטליות שהיו נמכרות בשפע בכל חנויות הצילום השונות, כל אותם מצלמות שמותקנות בכל אותם מכשירים ניידים גורמות לכך שבכל האירועים הקטנים כמו ימי ההולדת והאירועים הקטנים האחרים כבר אין צורך בצלם מקצועי שיתעד ויצלם את האירוע ולפיכך ובהתאם לזאת אנשים מצלמים בעצמם את האירוע מאחר ויש להם מצלמות ביתיות ואפילו מצלמות מקצועיות, בעבר לא היה ביקוש לקניית מצלמות אבל כיום יותר ויותר אנשים רוכשים מצלמות ולכן כל אחד הופך לצלם ללא שום בעיה.
התפתחות נוספת מפתיעה אשר פוגעת בצלמי המקצועיים ולפרנסתם היא כל אותם צלמי מגנטים ליום הולדת או לקטנים אחרים שבהם עושים שימוש כל אותם בעלי האירועים הקטנים שנעזרים בהם לקבלת דיסק התמונות של המגנטים ועל ידי כך לא נדרשים להזמין צלם מקצועי לאירוע וחוסכים מאות שקלים עבור השירות הזה.
דבר נוסף שיש לציין הוא הורדת המחירים שהתפתחה כתוצאה מהמעבר בין העולם הצילום שהיה קיים אז לבין עולם הצילום שקיים היום שהוא עולם הולך ונעלם שנראה אחרת לגמרי ושונה מאוד.
קשה מאוד היום לצלמים רבים להתפרנס מאחר ויש שינויים משמעותיים בקשר לכל אותם האירועים שבהם כבר אין הזמנות עבור שירות הצילום שהיה קיים בעבר ולכן אנחנו יכולים לראות הרבה מתוך כל אותם הצלמים עוזבים את תחום הצילום ועוברים למקצועות אחרים לגמרי.
מגנטים לבר מצווה הוא שירות שנמצא כמעט בכל אירוע ולכן ניתן לראות המון צלמי מגנטים כאלו ואחרים מגיעים לאירועים כאלו על חשבון צלמים מקצועיים שבעבר היו מגיעים לאירוע שכזה בלבד ללא כל צלם נוסף אחר וכיום הרבה צלמי מגנטים תפשו את מקומם של כל אותם הצלמים המקצועיים האחרים ולפיכך ישנה ירידה מאוד גדולה במקצוע הזה של צילום האירועים שהיה מוכר כאן בעבר.
לסיכום אמרנו שני דברים עקריים במאמר הזה שהם: מגנטים הם חלק חשוב כמעט מכל אירוע כיום ובנוסף נאמר שיש שינוי בעולם הצילום ובביקוש לצלמים מקצועיים וזה ממש לא כמו פעם וישנה ירידה גדולה מאוד של ביקוש לצילום אירועים והרבה צלמים מוצאים את עצמם בירידה מתמדת בעבודה ובפחות אירועים כמובן.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מגנטים לאירועים

0506733621

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלכסנדר

מאת: אלכסנדרימי הולדת25/05/141342 צפיות
חוגגים אירוע קרוב? כנראה שהמאמר הבא בדיוק בשבילכם, תבינו בדיוק כיצד לארגן נכון את האירוע שלכם בין אם מדובר על יום הולדת, בין אם מדובר על אירוע חתונה גדול. יתרון גדול הוא לתכנן את האירוע כך שיצא מושלם ובמחירים אטרקטיבים ולא של הרגע האחרון

מאת: אלכסנדרצילום05/03/141131 צפיות
ישנם המון ספקי שירות תמונות מגנטים לאירועים שמפתחים את תמונותיהם באיכות ירודה ולא באיכות גבוה לכן במאמר הבא נפרט כיצד יש לבחור חברת מגנטים לאירועים שמספקת איכות טובה.

מאת: אלכסנדרצילום28/02/141103 צפיות
שירות תמונות מגנטים לאירועים היא אטרקציה מצליחה מאוד לאירועים קטנים וגדולים.

מאת: אלכסנדרצילום20/02/141077 צפיות
הרבה שואלים מה יעלה בגורל תמונות המגנטים לאירועים, יש כאלו שאומרים שנמאס מהשירות הזה ויש כאלו האומרים שזה השירות הטוב ביותר שיש כיום להציע לאורחים המשתתפים האירוע

מאת: אלכסנדרצילום18/02/141106 צפיות
בחירת צלם מגנטים נעשה בהזמנת הלקוחות שמעוניינים בשירות של צילום תמונות המגנטים לאירועים

מאת: אלכסנדרצילום12/02/141067 צפיות
בחירת צלם מגנטים איכותי ומקצועי שיעניק לכם שירות מצוין וכך תקבלו מגנטים עמידים שנשמרים לאורך שנים

מאת: אלכסנדרצילום11/02/14927 צפיות
מגנטים לאירועים הם חלק מכל אירוע היא למעשה האטרקציה הטובה ביותר והמומלצת ביותר לאירועים קטנים וגדולים, במאמר הזה נריב הודות האטרקציה הגדולה ביותר

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182953 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172909 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172212 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172077 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173794 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174045 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171776 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica