חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תואר ראשון במדעי ההתנהגות

אם חשוב לכם להוציא תואר ראשון ואתם מתלבטים באיזה תחום לימודי לבחור, מה דעתכם על תואר ראשון במדעי ההתנהגות? לימודי מדעי ההתנהגות לתואר ראשון מוצעים במכללות ובאוניברסיטאות הפזורות בארץ ומהווים הזדמנות לקחת חלק בתחום לימודי מרתק. פעמים רבות משולבים לימודים אלה לצד תחום לימודי נוסף ובמקרים מסוימים ישנה גם אפשרות ללמוד אותם לתואר שני. אם אתם מתלבטים באיזה מסלול לתואר ראשון לבחור ותוהים האם לימודי מדעי ההתנהגות לתואר ראשון מתאימים לכם, כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

מה מציע מסלול לימודי זה

במסגרת לימודי מדעי ההתנהגות נחשפים הסטודנטים לתחומים מרתקים במיוחד, כמו סוציולוגיה, פסיכולוגיה, קרימינולוגיה, אנתרופולוגיה וגם ניהול. לימודים אלה משלבים קורסים בנושאים שונים ומקנים לסטודנטים הלוקחים בהם חלק את כל הידע הנדרש עבור אלה המעוניינים לעסוק בתחום באופן מקצועי בתום הלימודים. במהלך הקורס הם רוכשים כלים חשובים ולומדים על תיאוריות הקשורות במדעי ההתנהגות. לימודי מדעי ההתנהגות לתואר ראשון הם הזדמנות עבור הסטודנטים להתמקצע בתחום ולהמשיך אחר כך ללימודים לתואר שני. בנוסף, הם הזדמנות מצוינת להשתלב בתום הלימודים במבחר של מקצועות שונים, כמו כאלה הקשורים לטיפול ואף כאלה הקשורים להדרכה. בוגרי מסלול לימודי זה יכולים לעבוד כפסיכולוגים במסגרות השונות, הם יכולים להשתלב בתחום משאבי אנוש, במוסדות החינוכיים שבארץ ועוד. אפשר גם לעבוד בתחום באופן פרטי בקליניקה או בחברות גדולות. כך או כך, ישנן לא מעט אפשרויות והזדמנויות מעניינות במיוחד העומדות בפני בוגרי לימודים אלה, הרוצים לקחת חלק בתחום מדעי ההתנהגות.

כיצד לבחור את המסלול והמסגרת המתאימים

במידה והחלטתם שלימודי מדעי ההתנהגות לתואר ראשון מתאימים לכם ואתם מחפשים מסגרת שמציעה לימודים אלה, לרבות מסלולים נוספים כמו תואר ראשון בתקשורת או במנהל עסקים, חשוב שתבחנו היטב את המכללה שבה אתם מתכננים ללמוד. אם תחום מדעי ההתנהגות מושך אתכם, פנו אל המכללה ובקשו להגיע לפגישת ייעוץ. במהלך הפגישה בקשו לקבל מידע באשר לקורסים הנלמדים במהלך שנת הלימודים, באשר לצוות המרצים וגם מידע לגבי המכללה. כדי שתקבלו את הכלים המתאימים ותרכשו את הידע הרלוונטי בתחום, חשוב שתפנו אל מסגרת מוכרת ומתקדמת, הנחשבת למובילה בארץ. אם התחום פחות מוכר לכם, כדאי לכם גם לפנות אל בוגרי המסלול שהשתלבו בתחום מדעי ההתנהגות ויכולים לתת לכם טיפים ומידע שיעזור לכם בקבלת ההחלטות. חשוב שתבדקו היטב האם ועד כמה מסלול לימודי זה מתאים לכם והאם אתם רואים את עצמכם עוסקים בתחום בעתיד ומשתלבים במסגרות השונות, בהן יש צורך באנשי מקצוע מתחום מדעי ההתנהגות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144853 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144842 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148399 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182595 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182441 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181894 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181713 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171481 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172271 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171946 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica