חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם האירוע הצליח - מהם המדדים ?

מאת: רויטל ל להקות אירועים04/01/20147275 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל זאת, גם אם אתם עורכים אירוע קטן או גדול, חלק חשוב מיצירת השלד בבנייה ותכנון של האירוע הוא בחירת המקום בו ייערך. עליכם להתחשב במספר גורמים בבחירת המקום,                                                   

דבר ראשון- עונת השנה, כמובן שלאירוע שייערך בחורף עליכם לבחור מקום סגור ומכך נובע שהינכם מוגבלים ומספר המקומות שלרשותכם מצומצם יותר.דבר שני- נגישות - רצוי שהמקום שתבחרו יהיה ממוקם במקום אליו יוכלו המוזמנים להגיע בקלות.מספר האורחים גם הוא פרט חשוב שעליכם לקחת בחשבון ולמצוא מקום שיאכלס את כמות האורחים שלכם בצורה מתאימה. בבחירת המקום לאירוע עליכם לקחת בחשבון את טעמו של בעל האירוע אם זה לא אתם..בשלב שני ולאחר שלפניכם מספר מקומות אפשריים ורלבנטיים, בדקו מחירים, מחיר למנה, מחיר מערכת הגברה, ומצאו מקום שעומד בתקציב שלכם.לוח הזמניםאם בחרתם לערוך מסיבת הפתעה כלשהי, הזמינו את האורחים לכשעה לפני שתכניסו את בעל השימחה בהפתעה,בארצינו בדרך כלל לא מדייקים בזמנים ובמיוחד כשמוזמנים לאירוע כלשהו, דאגו להגיד לכל אחד ואחד מהמוזמנים שאתם עורכים מסיבת הפתעה וזאת על מנת שיגיעו בזמן ואפקט ההפתעה יצליח.לאחר כניסת בעל השימחה,במקביל ובנוסף יש לתכנן איך יתנהל הקהל עד אשר יכנס בעל השימחה, מה יעשה בנתיים, איזו מוסיקה להשמיע במקום ומה תהיה החוויה שלו.


אוכל וכיבוד
האוכל באירוע הוא חלק חשוב מאוד וגורם הנאה מספר אחד לרובינו,לכן חשוב לשים לב לכמויות המוגשות, לטיב ולאיכות האוכל שתגישו לאורחים. חשוב ומומלץ להוסיף חלק בידורי לאירוע, כגון: מופע סטנד-אפ, שירה בציבור,או הופעה של אמן כלשהו.

להזמנת מופע שירה בציבור תוכלו לפנות לחברה אשר מספקת אמנים או לחפש בכוחות עצמכם באינטרנט, או ובנוסף לנסות לקבל המלצה כלשהי..
כל אירוע וכל תכנון אירוע מורכב ממכלול דברים, גדולים וקטנים יותר, אך בסופו של דבר אירוע בא לשמח את בעל השימחה וכמובן גם את אורחיו, לכן יש להתחשב בשניהם.   בסופו של ערב האורחים התפזרו, נשארתם רק אתם עם סיפוק בלב ועם כל הבלאגן.. אך האם גם האורחים נהנו ?
המדדים להצלחתו של האירוע הם בדרך כלל
1. השעה- כאשר הקהל נשאר עד לשעה מאוחרת יותר ממה שתכננתם וציפיתם..

2. שיתוף הפעולה- אם היה שיתוף פעולה בין זמרת שירה בציבור לבין הקהל,

3. תגובות - כמובן שאם תקבלו טלפונים וסמסים של תודה בסוף הערב או למחרת.

תדעו שעשיתם מלאכתכם כמו שצריך ובהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רויטל - שירה בציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רויטל ל

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204797 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204593 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: רויטל ל בר ובת מצווה28/09/14989 צפיות
מארגנים אירוע ? אתם בטח שואלים את עצמכם, איזה הרכב או זמר או זמרת או צמד כדאי לי להזמין לאירוע שאני מתכנן לערוך לכבוד פרישת אחד העובדים בחברה? איך לפעול? ומה לעשות קודם? למצוא מקום? לקבוע תאריך,להזמין את האורחים? ובכן, בהמשך אסביר ואמליץ על השלבים הנכונים אחד אחד וכך לאט יתחילו הדברים להסתדר ויפוג הערפל..

מאת: רויטל ל מסיבות10/09/142608 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להפיק אירוע לוועד עובדים, היא להזמין תכנית של שירה בציבור, המושכת את הקהל לשירה ולפעולה, שרה בציבור תיתן מענה מושלם לאירוע חברה, או אירוע לוועד עובדים כלשהו ומומלצת ביותר..

מאת: רויטל ל להקות אירועים02/09/141936 צפיות
עולם האירועים בעולם האירועים מדברות התוצאות, חשוב להגדיר יעדים לפני האירוע, אם אירוע קטן ואם רב משתתפים. יחד עם זאת חשוב לא פחות לזכור מיהם אותם מוזמנים והאורחים שלנו, ומהי הדרך להשגת התוצאות הטובות ביותר ולהנאה הגדולה ביותר של בעל השמחה ושל אורחיו.

מאת: רויטל ל בר ובת מצווה10/05/142130 צפיות
שיריה של נעמי שמר נחשבים לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית, בערבי שירה בציבור אשר אני עורכת אני משלבת ושוזרת בתכנית באופן קבוע את שיריה היפים של נעמי שמר, שירים כמו :סרנדה לך, אהבת פועלי בנין,איילת אהבים,לילה בחוף אכזיב,אהבה בת עשרים,אני גיטרה,החגיגה נגמרת,הללויה,ירושלים של זהב,מחר,על כל אלה,עוד לא אהבתי די,על כנפי הכסף,שלג על עירי,שיר השוק,שלגיה,שיר סיום ועוד ועוד..

מאת: רויטל ל מסיבות20/03/141024 צפיות
זה לא מפתיע כי תכנית שירה בציבור והזמנת זמרי שירה בציבור אולטימטיבית ועושה את העבודה בכל אירוע שתארגנו, גם כתכנית העיקרית בערב וגם אם תבחרו שתהיה חלק ממנו. שימוש במוסיקה לאירועים וגם באמן/זמרת לאירוע ניתן לומר שיהיה די קריטי וחשוב להצלחתו של האירוע, של,הדבר חשוב במיוחד כאשר מדובר באירועים רב משתתפים בהם ייתכן מצב של חוסר היכרות בין האנשים ולכן גם חוסר תקשורת ויכול להיווצר מצב בו יהיה חלל ריק.

מאמרים נוספים בנושא להקות אירועים

מאת: שלומי ששתלהקות אירועים29/01/171574 צפיות
www.shshet.co.il חצוצרן שלומי ששת הטוב מכולם לאירוע מושלם!!! חתונה | בר מצוווה | אירועים | בריתה | ועדי עובדים טלפון להופעות: : 050-5748282



מאת: נינה כהןלהקות אירועים01/02/161897 צפיות
השיקולים שמביאים להחלטה חיובית

מאת: נינה כהןלהקות אירועים01/02/161690 צפיות
חגיגה חסרת פשרות לבני גילאים שונים

מאת: נינה כהןלהקות אירועים01/02/161772 צפיות
זה הזמן להחליף קידומת בסטייל

מאת: נינה כהןלהקות אירועים01/02/161727 צפיות
מזמינים את החברים למסיבה אחרת

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica