חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

3 טיפים מדהימים לניקוי הספה שלכם

הרבה אנשים מחפשים מידע על איך אפשר לקבל 3 טיפים מדהימים לניקוי הספה שלהם בבית ובדרך כלל לא מוצאים שום פיתרון.

הנה 3 הטיפים החשובים ביותר בניקוי ספה :

1. חומרים מתאימים - הרבה אנשים שמנסים לנקות את הספה בבית שלהם במקרים רבים רק גורמים ליותר נזק בגלל שימוש לא נכון בחומרים. אם אתם רוצים לעשות זאת בצורה הטובה ביותר חשוב מאוד לבדוק איך אפשר לנקות את הלכלוך בעזרת חומרים קצת יותר עדינים שלא יגרמו נזק לספה שלכם.

תוכלו לקבל מידע בכתבה על איך לנקות את הספה שלכם ביעילות

2. שימוש במטלית עדינה - גם אם יש נזק גדול וגם אם נראה לכם שעדיף להשתמש במטליות מאוד גסות אל תעשו את זה כי אתם יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך לספה שלכם. אם החלטתם שאתם רוצים לנקות בעצמכם את הספות חשוב מאוד לבצע את כל הבדיקות כדי לוודא שאתם משתמשים בחומרים שהם טובים לספה שלכם ולא יגרמו נזק נוסף.

3. לא לשים הרבה מים - יש ספות בד שמאוד רגישות למים וכאשר מנקים אותם עם מטלית שמכילה הרבה מאוד מים הנוזלים מתחילים לחלחל אל הספה ונגרם נזק. מעבר למראה יש אפשרות גם שהמים שהגיעו לספה יכולים לגרום לעובש ולגרום לריח לא נעים שייצא מהספה. גם אם במקרה הרטבתם את הספה חשוב מאוד להוציא אותה לייבוש בשמש.

תוכלו לקבל טיפים נוספים על התחום באתר של חמישה כוכבים בקישור - http://5-stars.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמיר, בן 27 מת"א. עוסק בתחום של שיווק רשתי באינטרנט ויוצר הכנסה נוספת דרך מספר פרוייקטים נוספים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר פטיטו

מאת: אמיר פטיטועיצוב פנים22/09/141271 צפיות
החלטה חשובה שקיבלתי לשנה הקרובה היא להתחיל לעשות שימוש בנורות חיסכון כדי לשמור על הסביבה גם בחשמל שאפשר לחסוך וגם בכך שהנורות מחזיקות הרבה יותר מדי.

מאת: אמיר פטיטומוטוריקה22/09/143331 צפיות
אם אתה רוצה לדעת איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית בישראל אז הגעת למקום המושלם. הסיבה היא שהרבה אנשים שמחפשים איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית חושבים כבר בהתחלה על למצוא קורס כזה בגרמניה או במדינות אחרות באירופה.

מאת: אמיר פטיטורכב01/09/141306 צפיות
כדאי לך ללמוד עוד על התחום של קורס נהיגה מתקדמת כדי לשפר את התוצאות שלך וזאת בעיקר בעזרת שימוש במומחים

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143114 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: אמיר פטיטוריהוט 03/08/141022 צפיות
גופי תאורה חסכוניים יכולים לעזור לך גם לעצב את הבית וגם לחסוך כסף על חשמל. אם אתה רוצה אתה יכול להתקין נורות לד שיעזרו לך לשמור על הסביבה.

מאת: אמיר פטיטוריהוט 23/07/1417781 צפיות
היום אפשר לייצר הכנסה דרך עיצוב תאורה מהבית וגם לחסוך הרבה מאוד כסף בעזרת שימוש בנורות לד. כנסו לכתבה ותקבלו את כל המידע כדי להבין איך לעשות את זה בצורה נכונה.

מאת: אמיר פטיטותזונה14/07/143955 צפיות
במקרה שאתה מעונין לרכוש ידע מאנשים שמצליחים במהלך החיים ועושים תוצאות בתחום הספורט חשוב לך ללמוד מה מה לאכול לפני אימון וגם מה מה לאכול אחרי אימון כי תזונה זה חלק מאוד חשוב.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222800 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223111 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211371 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211588 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211563 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica