חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קונה מכונית משומשת? דברים שאפשר לבדוק לבד

מאת: צורי עטיהרכב22/01/2014678 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה עצות ובדיקות קצרות לרכב שתוכלו לבצע בעצמכם, לפני שאתם לוקחים את הרכב לבדיקה מקצועית במכון. כמה בדיקות מהירות לרכב שיגרמו לכם לא ללכת או להפך כן ללכת לבדוק את המכונית במכון מקצועי, לפני הקניה.

קודם, הייתי רוצה להגיד מספר מילים על דעות הקדומות כגון: עדיף לקנות רכב "מרופא" או "מנכה", או עדיף מאדם פרטי מאשר מחברה – שטויות! לא צריך להתייחס לזה ברצינות! אילה סתם דעות קדומות. בכלל לא בטוח, בלשון המעטה, שרופא ונכה מטפלים ברכב יותר מאדם אחר. בכלל לא בטוח שרופא ונכה נוסעים לאט או נוסעים רק בעיר או בכפר ... זה סתם שטויות! יש דברים אחרים שכדאי לחשוב עליהם לפני שקונים מכונית משומשת.

אחרי כמה בדיקות שאתם תעשו קחו את המכונית למכון טוב שאתם תבחרו ולא המוכר.

גוף המכונית- באור יום בדקו את צבע המכונית. בדקו אם הצבע מקורי, בדקו אם יש תיקוני צבע בחלקים מסוימים ברכב שנעשים כמעט תמיד בעקבות תאונה, בדקו אם יש חלודה. אפשר לקחת את הרכב למוסך טוב שיבדוק, לא בטוח שיחייבו אתכם כסף על הבדיקה הזו. אני מכיר מוסך ברחובות שיעשה את הבדיקה הזו עבורכם.

צבע המכונית: האם ישנם חלקי פח ברכב עם גוון שונה? גוון שונה עלול להיות בשל תיקון פגיעה עם חומר פלסטי.

חלודה: כדאי מאוד להתרחק מרכב עם חלודה, חלודה מתפשטת עם הזמן. חלודה בודקים במסגרות של החלונות, בידיות של הדלתות, ברצפת הרכב, בתושבות בולמי הזעזועים, בכנפיים ליד הגלגלים, הרימו שטיחים בדקו ביסודיות, אין צורך להתבייש.

צבע מקורי: צבע מקורי של הרכב בודקים בצבע של תא המנוע מבפנים או בפתחי האוורור של הרכב, יש הבדל בין צבע דהוי בגלל ש"עמד" בשמש לבין צבע שונה, צבע דהוי זה בסדר, אם הצבע שונה הרכב עבר צביעה מחדש ואתם צריכים לברר את הסיבה, בדרך כלל וכמעט תמיד ברור ומובן מאליו שזה בעקבות תאונה.

ריצפת המכונית: ריצפת המכונית חייבת לעבור בדיקה! אם שילדת המכונית פגועה יהיו בעיות של איזון והיגוי שיכולים לעלות הרבה כסף לתקנם. ומזה אתם רוצים להימנע. חלודה רצינית יכולה להסתיים בתאונה, כדי לבדוק שלדה של רכב צריך לזחול מתחת למכונית או הכי טוב לשלם סכום קטן למוסך שירים את הרכב על הליפט ויבצע את הבדיקה הזו עבורכם, אם החלטתם לזחול מתחת למכונית קחו פנס. אם מצאתם חלודה, תנו עליה מכות עם כלי מתכתי ובדקו עד כמה היא מתפוררת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוסך צורי ברחובות חי צורי מרכז שירותי רכב מקיפים ומקצועיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צורי עטיה

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213860 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213989 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214170 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204639 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195604 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196299 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193514 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica