חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הטיפול בטחורים אפשרי גם בבית

מאת: ליאוררפואה משלימה02/02/20142829 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הטיפול בטחורים אפשרי גם בבית, דבר שמתאים מאוד לגברים ונשים שנבוכים ממפגש עם רופאים.

הערכות שונות קובעות שלפחות 50% מהגברים והנשים, שמעל לגיל חמישים, שחיים בעולם המערבי המתועש סובלת מבעיית טחורים.


מה גורם לבעיית טחורים?

הסיבות השונות לטחורים הן:

תקופת היריון ולידה יכולה להביא למצב של טחורים, פעילות גופנית שהיא מאומצת מאוד עלולה להביא לטחורים, שיעול או הקאה שיוצרים לחץ תוך בטני מסוגלים לגרום לבעיית טחורים, יתר לחץ דם יכול לגרום לבעיית טחורים, אי ספיקת לב שהיא משמעותית יכולה להביא לבעיית טחורים, מצב של דחק נפשי עשוי לגרום לבעיית טחורים, תורשה גם היא גורם שהוא בהחלט אפשרי לטחורים, עצירות ממושכת יכולה לגרום לבעיית לטחורים.


טיפול בבעיית טחורים ברפואה הרגילה

טיפול בטחורים ברפואה הרגילה נעשה על ידי רופאים, בשיטות מגוונות כמו לדוגמה: צריבת הטחורים בעזרת קרן לייזר, הזרקתו של חומר מנוון לטחורים, ניתוח כירורגי להסרתם של הטחורים, צריבתם של הטחורים בעזרת קרן אינפרה אדומה, קשירתם של הטחורים בגומיות במטרה לנוון אותם.


משחה מיוחדת בשביל טיפול בטחורים בבית

קיים פתרון של משחה מיוחדת, אשר מורכבת ממרקחת של צמחי מרפא שונים, שמצליחה לבצע טיפול בטחורים באחוזי הצלחה גבוהים עד מאוד.

היתרון של משחה אשר מורכבת ממרקחת של צמחי מרפא שונים, הוא שאתם לא נזקקים לקבלת טיפולים מרופא, דבר שמביך חלק מהגברים והנשים שסובלים מטחורים.

טיפול בטחורים בבית יכול להתבצע בעזרת המשחה הזו, דבר שגם חוסך את הנסיעה למרפאה, וגם חוסך את זמן ההמתנה במרפאת הרופאים.

כאשר השימוש במשחה הוא חיצוני, והיא מורכבת אך ורק מחומרים טבעיים, ולכן היא נחשבת לבטוחה לשימוש.


לסיכום הנושא, הערכות שונות מדברות על כך שכמחצית מן האוכלוסייה במדינות המערב המתועשות, שהיא מעל לגיל חמישים, סובלת מטחורים.

כלומר ישנם עשרות מליוני בני אדם ברחבי העולם אשר סובלים מבעיית טחורים, כאשר הנשים סובלות מטחורים יותר מהגברים, בגלל תקופת ההיריון והלידה, שהיא אחת מהסיבות לבעיית טחורים.

הטיפול המידי בטחורים, יחסוך לכם תחושות של כאב, והזנחה של בעיית הטחורים עלולה להביא לפיסורה (סדק בפי הטבעת), שגורמת לכאבים חזקים ביותר.

לכן, חשוב לטפל בטחורים ללא דיחוי, כאשר טיפול בטחורים בבית חוסך ממכם את ההגעה למרפאת רופאים, דבר שמביך חלק מהגברים והנשים אשר סובלים מטחורים.

טיפול בטחורים בבית גם חוסך את הנסיעות למרפאה, ואת זמן ההמתנה במרפאה.

על מנת להגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפולים בבעיית טחורים, חשוב מאוד לבצע את מילוי ההוראות שקבלתם, בצורה מדויקת.

 



תגיות המאמר: טיפול בטחורים בבית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181670 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182169 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: ליאורמוסדות לימוד13/09/182499 צפיות
הנדסאי מכונות עם ניסיון, מסוגל להשתלב היטב, בשוק העבודה הישראלי. הנדסאים לומדים בבתי ספר להנדסאים, שמפוזרים ברחבי הארץ.

מאת: ליאורמוסדות לימוד19/08/182694 צפיות
הנדסאי בניין במרכז, יכול לעבוד בתחום ההנדסה האזרחית. במרכז הארץ, מתקיימים כל העת, פרויקטים של בנייה ותשתיות. הנדסאי הבניין, לומד במכללה טכנולוגית. ישנן מכללות טכנולוגיות ללימודי הנדסאים, בכל מיני ערים ברחבי מדינת ישראל.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181781 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורתעשייה07/08/181818 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: ליאורמוסדות לימוד23/07/182729 צפיות
הנדסאי תעשייה וניהול, משתלב בתעשייה הישראלית. הוא לומד, במכללה טכנולוגית ללימודי הנדסאים. מומלץ ללמוד במכללה טכנולוגית, ללימודי הנדסאים, אשר קבלתם עליה המלצות.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213918 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201550 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201462 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201349 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191642 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181646 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica