חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הום סטיילינג ועיצוב דירות יוקרה

מאת: מיכאל רומנסקיסטיילינג12/02/20148267 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב הבית אינו משימה פשוטה, בכך אין ספק. אלא שקיימות גם בו דרכים באמצעותן ניתן לחולל שינוי משמעותי בחלל הבית מבלי לשבור ולו קיר אחד, ובעלויות נמוכות במיוחד. בין הנגזרות הרבות של התחום, שתיים מקבלות חשיבות מכרעת במקרים רבים: הראשונה היא הום סטיילינג, והשני - עיצובן של דירות יוקרה. מה עומד בבסיס כל אחת מהן?

המאפיינים העיקריים של הום סטיילינג

אם אפשר לתאר בשתי מילים את התחום של הום סטיילינג, יהיו אלה בוודאי "הלבשת הבית". תורה זו עוסקת בעיקרה בשילובם המיטבי של חפצים ופריטים בחלל הבית, באופן שייצור את המראה ההרמוני והאסתטי ביותר. לצורך זה, נדרש לתת את הדעת על צורת הארגון של המרחב, הגוונים, חומרי הגלם וכן הלאה. לתוך המשוואה נכנסות סוגיות הנוגעות להעמדת הרהיטים בחלל, התאמת שטיחים או וילונות, בחירת גופי תאורה, הוספת פריטי נוי - והרשימה עוד ארוכה.

עקב כך, ברור מדוע עבודת ההום סטיילינג מצריכה ידע תיאורטי נרחב, וכישורים הכרחיים דוגמת יצירתיות או מחשבה מחוץ לקופסה. כך, למשל, תפיסה מקורית במיוחד מבססת את ההום סטיילינג על ניצולם המיטבי של החללים הבלתי מנוצלים בבית, באופן שנחשב למעשי ולאסתטי גם יחד.

כך נכנס עיצוב דירות יוקרה לתמונה

היבט חשוב במיוחד של תחום העיצוב נוגע לדירות היוקרה, בהן הרושם המתקבל על ידי כל מי שנכנס אליהן חייב להיות עז. דירות יוקרה צריכות לקחת את העיצוב שלהן מספר פעמים קדימה, ובהן החשיבה חייבת להיות עד לפרטים הקטנים ביותר, תוך הכרת הדרכים ליצור את הרושם הזה. מסיבה זו בדיוק, עיצוב דירות יוקרה נחשב למלאכה מורכבת עוד יותר, כך שלא כל מעצב פנים או אדריכל יוכל לבצע אותה על הצד הטוב ביותר.

בשנים האחרונות, עם התפתחות הטכנולוגיה, הלך והתחזק הקשר שבין עיצוב דירת יוקרה לבין שימוש במערכות מתקדמות בכל קנה מידה. מערכות בית חכם, המאפשרות, בין השאר, שליטה מרחוק על מוצרי החשמל בבית, לוקחות חלק בעיצובן של דירות יוקרתיות רבות. את התמונה משלימים היבטים הנוגעים למיגון הבית, שחייב להיות מוקפד, כמו גם לאותם חללים אשר אינם נמצאים בהכרח בדירה "רגילה": גרמי המדרגות, עליית הגג, החצר, המרפסת הרחבה וכן הלאה.

כך עושים זאת נכון

מעוניינים "להלביש" את הבית מחדש? רוצים לעצב אותו בצורה המרשימה ביותר? ברור שאת המשימה הזו אתם חייבים להשאיר למקצוענים. גורמים שונים בתחום האדריכלות והעיצוב יציעו את השירותים החשובים האלה, פועל יוצא של הכשרה אקדמית מקיפה, וניסיון רב שנים בתחום.

בעת בחירת הגורם המקצועי, מומלץ לסקור דוגמאות לחללים שונים שהיה אחראי לעיצובם, ללמוד על שיטות העבודה שלו ולנסות לראות מה השינוי שניתן לעשות בבית על פי התפיסה המקצועית שלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144853 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144841 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148399 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא סטיילינג

מאת: SEOMANסטיילינג16/05/161700 צפיות
עולם העיצוב השתכלל בשנים האחרונות אך דווקא לאחרונה החלו לשים דגש על המראה הטבעי שיחליף את האווירה היוקרתית שאנשים כל כך אהבו. הטרנד החדש שמשתלב עם עולם העיצוב והסטיילינג עשוי להפתיע אתכם לחלוטין.

מאת: אודי ביגסטיילינג21/03/152943 צפיות
ילדים זקוקים לביטחון. הם משוועים לו. אחד הדברים המקנים ביטחון הוא קביעות. הידיעה והתחושה כי דברים מוכרים ואהובים נמצאים תמיד במקום. אלמנט נוסף החשוב להקניית הביטחון הוא תחושת הילד כי יש לו חופש בחירה ובתוך כך שליטה על דברים. מכאן נובעת החשיבות לאפשר לילד לבחור, בין השאר, את השטיח המועדף אליו לחדר. מגוון עשיר של שטיחים לחדרי ילדים מעמיד את הילדים בפני שפע אפשרויות. שטיח לחדר ילדים הוא חלק בלתי נפרד מהפיכתו למתחם מוגן ושקט.

מאת: אודי ביגסטיילינג21/03/152385 צפיות
אין ספק כי שטיחים לסלון הם פריט עיצובי בולט ומרכזי בכל בית. הסלון מהווה את מתחם הכינוס והאירוח העיקרי והמרכזי בבית. טבעי שמושקע בו מאמץ עיצובי ובחירה מוקפדת של כל אחד מהפריטים בו. היצע מגוון ועשיר של סוגים, דגמים, צורות, גדלים, טקסטורות, צבעים ושילוביהם, אופני אריגות שונים הופכים את הבחירה לקלה מצד אחד וקשה מצד שני: העושר לא תמיד שמור לטובה, לא אחת הוא מערים קושי על הבוחרים הניצבים מול מבחר איכותי ומשובח של שטיחים.

מאת: לירןסטיילינג31/12/141748 צפיות
מחפשים אחר מוצרי זכוכית מרשימים לבית? מוצרי הזכוכית המרשימים בעיצובו של עופר שבירו ישדרגו את הבית- על כך במאמר הבא.

מאת: אודי ביגסטיילינג06/12/141893 צפיות
אם אתם אנשים שאוהבים סדר, אתם בוודאי יודעים כמה אי סדר עלול להשפיע לרעה על מצב הרוח והאווירה הכללית בבית. בית חייב להיות מקום מסודר יחסית, בו יש מקומות קבועים לכל החפצים ואנו יודעים איפה נמצא כל דבר אשר אנחנו מחפשים. סדר בבית הוא דבר חשוב מאוד ויכול לשנות את האווירה בבית לגמרי. למשל בבית מבולגן בו מצוי אי סדר, עלולים בני הבית להגיע למצב של חוסר שקט, חוסר ריכוז, עצבנות, חוסר יכולת ללמוד וכן הלאה. ולהפך- כאשר הבית מסודר נוכל למצוא שלוות נפש ורוגע וכן יכולת לימודית יותר טובה.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142548 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142513 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica