חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קפה למשרד של קפה עלית מחוץ לבית

מאת: שלום כהןצרכנות וקניות20/02/20147895 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניהול עסק דורש כמה וכמה החלטות חשובות שצריך לקבל. ניהול עסק דורש מבעליו להכשיר עובדים, להאציל סמכויות, לקחת החלטות עסקיות ובכלל דורש המון החלטות חשובות. לעתים מגלה בעל העסק ששגה בהבנת השטח ובניתוח הנתונים שמולו ולעתים יגלה שדווקא דייק וצדק ובהבנת התמונה הכוללת. כך או כך עולם העסקים מזמן למנהלים ולבעלי חברות לא מעט אתגרים והמפתח הוא קודם כל בניתוח פני השטח. ניתוח נכון מגביר את הסיכויים להצלחות ולקבלת החלטות נכונה ומשום כך הוא כה חשוב.

מטבח בעסק- החלטה אסטרטגית

כאשר אנחנו חושבים על החלטות עולות במוחנו בוודאי החלטות עסקיות הרות גורל שקשורות בכספים ובהוצאות גבוהות. האמת היא שחלק לא מבוטל מההחלטות שלקוח בעל עסק קשורות דווקא להוצאות קטנות. ניקח למשל החלטה על שדרוג המטבח לעובדים. בלא מעט מטבחים בחברות ובבתי עסק פועל כיום מטבח שבו יכולים העובדים לאכול בנחת וללא הסחות דעת. מיקרוגל, טוסטר ומקרר הם כבר מזמן חלק בלתי נפרד מהאביזרים שנראה במטבחים במקום העבודה ולאחרונה הצטרף שחקן חדש: מכונות קפה.

על מכונות הקפה והאווירה בעסק

מכונות קפה למטבחי עובדים הן אמצעי מעולה לשדרוג האווירה במקום העבודה. עובדים שמקבלים מכונת קפה למשרד מרגישים שמשקיעים בהם ומשום כך מוגברת הזיקה שלהם למקום העבודה. זה יוצר באופן אוטומטי תחושה טובה יותר במקום העבודה שגם מגבירה את היעילות במקום. לרווחת בעלי החברות מפעילה "עלית" מערך שירות טכני שכולל לא רק אספקה אלא גם הדרכה לעובדים במטרה לאפשר להם לקבל קפה איכותי.

מה זה אומר?

זו החלטה שמשקפת חשיבה על הטווח הארוך והקצר, חשיבה על העובדים ועל טובת העסק ורצון אמתי להתקדם. לרשות בעלי עסקים וחברות מגוון מסלולי רכישה למכונות שמבוססות על טכנולוגית הקפסולות שהיא קלה לתפעול וגם מקטינה את כמות הלכלוך בסביבת המכונה. התאמת המכונה תיעשה על פי כמות המשתמשים בה ועל פי אופי הפעילות במקום העבודה.

סוגים שונים של מכונות

מכונות קפה Full Automatic בשירות עצמי למשל הן מכונות  שיתאימו למקומות עבודה ומשרדים שמאכלסים מעל 50 עובדים. מכונות קפה פילטר בשיטת קפיטס יתאימו לצריכה גבוהה של קפה בזמן קצר ואילו מכונות אספרסו מקצועיות ייצרו חוויה של בית קפה איכותי במשרד שלכם. עלית תספק לכם לא רק את המכונה עצמה אלא גם את כל חומרי הגלם הדרושים לטובת הכנת קפה איכותי ומפנק.

מה כלול?

במכונות של עלית נעשה שימוש באבקת חלב איכותית במיוחד, מה שמשפר משמעותית את איכות הקפה לעומת מכונות קפה אחרות. במכונות של עלית נעשה שימוש בטכנולוגיות חדשות שמונעות תקלות ומאריכות משמעותית את אורך חי המכונה. בבי עסק ניתן להתקין מערכת חכמה שבה בעזרת כרטיס עובד ניתן לחייב כל עובד עבור השתייה, בסכום שסוכם עליו מראש.

 



תגיות המאמר: מכונות קפה, קפה למשרד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20924 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20995 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191086 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191382 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191124 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191430 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195840 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

מאת: אמורצרכנות וקניות26/07/231887 צפיות
גן עדן למחפשי רוח : החנות שלנו ( אונליין) היא גן עדן לאלו המבקשים להתחבר לאמונתם ולאמץ את היופי שבמסורות הדתיות. אנו מבינים את החשיבות של מציאת פריט דתי מושלם או מוצר יודאיקה כדי להשלים את השיטות הרוחניות שלך

מאת: חיים נויצרכנות וקניות24/09/20843 צפיות
Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום שהמשחק לסלולר Match-3 הקסום שלה Harry Potter: Puzzles & Spells הושק רשמית והחלה ההפצה שלו ברחבי העולם. עם רישיון רשמי מ-Warner Bros. Games ומוציא לאור בלייבל Portkey Games, המשחק זמין להורדה חינם במכשירי iOS ואנדרואיד, וגם באמזון קינדל ופייסבוק.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות16/02/201125 צפיות
Mary Kay Inc., חברת קוסמטיקה גלובלית ומובילה בחידושים בטיפוח העור, ממשיכה בתמיכה בת עשרות שנים שלה בקהילת הקוסמטיקה והקהילה המדעית על ידי תמיכה לאחרונה בכנס פאלם ספרינג לדרמטולוגיה דורית 2020 מ-14 עד 16 בפברואר.

מאת: דודישצרכנות וקניות30/04/184430 צפיות
עכשיו שיש לנו מדיניות של "שמים פתוחים" כל העולם נפתח בפנינו. תמורת כמה מאות שקלים אנחנו יכולים להגיע לפריס, אמסטרדם, ברלין או רומא ואכן אנחנו הישראלים מנצלים היטב את השמיים שנפתחו בפנינו.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות17/03/165849 צפיות
מייקל קורס נכנס עכשיו לשוק הלבישים. בסתיו הזה החברה תציג קו אקססוריז חדש של טכנולוגיה לבישה, והפריט הראשון הוא שעון התצוגה החכם MICHAEL KORS ACCESS. ההשקה מכוונת לצרכן שמתמקד באופנה וכוללת שעון חכם שמתמקד בסגנון זוהר ועיצוב חדשני ממוביל באופנת מותרות.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות02/03/164610 צפיות
פאפא ג'ונס פיצה ממשיכה את הצמיחה הגלובלית שלה כחברת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בעולם בפתיחת הסניף הראשון שלה בישראל.

מאת: orya peryצרכנות וקניות17/09/154331 צפיות
לידה היא דבר מרגש מאוד. כאשר מדובר בלידה של קרובת משפחה, קרובה או רחוקה, חברה טובה, חברה לעבודה ועוד, הדבר מרגש אף יותר. אין דבר משמח יותר מלשמוע בשורה על תינוק חדש שנולד וכל אדם שקרוב ליולדת, מעוניין לבוא, לבקר, להתעניין בשלומה וכמובן להעניק לה מתנת לידה, שתסמל באופן הטוב ביותר, את ההתרגשות והשמחה שהוא חש יחד עם היולדת, על הולדתו של התינוק החדש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica