חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדרך לשיפוץ בניינים משותפים

מאת: אליאב יעקבבתים משותפים23/02/20143786 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמו שיפוץ בתים, גם שיפוץ בניינים הוא פעולה שצריך לבצע מעת לעת כדי לשמר את המראה שלהם והתחושה של כל הדיירים, ולשמור על בניינים יציבים ותקינים. רוצים לשפץ בניין משותף? הנה דברים שכדאי לדעת.

בניינים הם כמו כל מבנה אחר, והם אינם חסינים לבלאי של הזמן. לכן, בדיוק כמו בתים ומשרדים, שיפוץ בניינים הוא פעולה שצריך לבצע מעת לעת על מנת לשמר את המראה החיצוני שלהם, התחושההמחודשת שמקבלים כל דיירי הבניין ושמירה על יציבות ותקינות שלהם ושל התשתיות שלהם. אם אתם גרים בבניין משותף ואתם חושבים שהגיע הזמן שהבניין יעבור שיפוץ, הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת.

דבר ראשון, שיפוץ בניינים כרוך בהסכמה של כל דיירי המבנה, שהרי כל אחד צריך להשתתף בהוצאות. הרבה אנשים אינם מבינים את החשיבות של שיפוץ בניין ואת התועלות שיש לו, וסביר להניח שתצטרכו לצאת בקמפיין אגרסיבי למדי כדי לשכנע את כל הדיירים להסכים כדי שאפשר יהיה להתחיל בפגישת ייעוץ עם קבלני שיפוץ. כדאי להסביר לכל הדיירים שהשיפוץ יכול לשפר משמעותית את המראה של הבניין וליצור תחושה אסתטית ונעימה יותר, והוא גם יעזור לשפר ולשמור על התשתיות שלו. והכי חשוב, ערך הדירות בבניין יעלה בכמה אחוזים טובים בעקבות השדרוג.

אחרי שהצלחתם לשכנע את כל הדיירים, הגיע הזמן לבחון כמה דברים לפני שמתחילים לעשות את העבודות. דבר ראשון, עליכם להחליט האם אתם ודיירי המבנה מעוניינים לבצע שיפוץ חלקי או מלא? שיפוץ בניינים חלקי כולל נגיעות אסתטיות קלות כמו צביעה של חדר המדרגות והמעקות, גינון וכדומה. השיפוץ המלא כולל עבודות מורכבות ויקרות יותר כמו ריצוף חדש לחדר המדרגות והכניסה לבניין, איטום, חידוש הטיח, חידוש עמודים ועוד.

דבר שני, צריך לבחור קבלן שיפוצים, וזו יכולה להיות בחירה לא פשוטה בעליל. כדאי לבדוק הצעות מחיר מול כמה קבלנים במקביל, ולנסות להשיג חוות דעת מקרובים או לקוחות קודמים. חשוב לציין שכל קבלן גובה מחיר אחר בהתאם לאיכות העבודה ולחומרים שבהם הוא משתמש. לכן, כדי להגיע להחלטה הנכונה, יש לבדוק לא רק את המחיר אלא לקבל הצעה מפורטת ולבחון את התמורה שאפשר לקבל בעד המחיר שכל קבלן דורש. ככלל, כדאי להשקיע יותר כדי לקבל את הטוב ביותר.

לפני שהקבלן שבחרתם מתחיל את העבודה, כדאי לבדוק אם הוא קבלן רשום, אם יש לו את ההסמכה המתאימה וביטוח המכסה נזקים ותאונות. כדאי גם ליצור חוזה עבודה מולו, שיכלול את העבודות שיתבצעו, החומרים, המחירים ומסגרת הזמן לביצוע השיפוצים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141156 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14963 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14968 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144971 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141029 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141447 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144797 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222363 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222974 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223135 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222965 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222998 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211281 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201732 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica