חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור שמלה שחורה קטנה

מאת: תניה אסארףאופנה25/03/20145343 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך לבחור את השמלה השחורה הקטנה שלך

אין כמו שמלה שחורה וקטנה כדי לגרום לאשה לחוש סקסית ונחשקת. לא פלא אם כך שכל אשה (כמעט) מחזיקה שמלה כזו, שבה היא היא מקבלת תחושות אלה ומרגישה בתוכה נוח, כפריט חובה בארון הבגדים שלה. שמלה כזו, העונה על הדרישות ה"פשוטות" הללו צריכה להיות תמיד נגישה וניתנת שליפה בכל רגע נתון ובהתראה קצרה.

אבל, כמו בכל דבר (כמעט) בחיים, קל להגיד וקשה הרבה יותר ליישם את האמת הפשוטה הזו. הסיבה לכך היא פרוזאית למדי, לא כולנו נולדנו במידות זהות – לא הנשים ולא השמלות. הבעיה המרכזית, אם כך, היא למצוא את הדרך להתאים שמלה שתהיה בעלת גיזרה, מידה ועיצוב ושתענה על הרצונות שהבענו קודם, עבור נשים במידות וצורות גוף שונות.

הרעיון הוא שאין "יופי" אבסולוטי, הגם שכמובן יש עדיין להשאר בתוך גבולות ההגדרות ההרמוניות של הטבע והפרופורציות שהטבע הכתיב. המרחב הענקי שבתוך גבולות ההרמוניה הטבעיים מאפשר לכל אחת לבטא את יופיה הפנימי בדרך האישית שלה, כולל כאשר בוחרים את פריט-החובה, השמלה השחורה.

כדי לעשות את הבחירה הנכונה שתתאים בדיוק לך ולביטוי האישי שלך בעולם, הכנתי עבורך מדריך שיקל עלייך למצוא את השמלה שתחניף לך בצורה הטובה ביותר, בהתחשב בגוף הפרטי שלך, שהוא במובן רחב לוח המודעות של הנפש והפנימיות שלך.

כללי הזהב לבחירת השמלה השחורה:

סוג הבד. יש משקל חשוב לסוג הבד שהשמלה עשויה ממנו. יש לראות שמלה כזו כהשקעה לטווח ארוך ולכן על הבד צריך להיות מאיכות גבוהה, כך שיחזיק מעמד לאורך שנים. עליו להיות מחומר יוקרתי כמו משי, צמר, אריג, או קשמיר. לעומת זאת, יש להמנע מסריגים, או אריגים המכילים חומרים לא טבעיים כמו לייקרה שלא יצלחו להשאר במלוא הדרם אחרי מספר מוגבל מאד של שימוש.

קו הסיום. הקו המחמיא ביותר והקלאסי ביותר, שיכול להשאר רלוונטי ועדכני לאורך שנים רבות, הוא קו הסיום קצת מעל לברך או ממש מתחתיה. עדיף לכן להמנע מהסחפות אחרי טרנדים אופנתיים חולפים, של שמלות קצרצרות, או ארוכות מדי.

התאמה. כלל אצבעבבחירת שמלה הוא היחס של 3:1 כלומר כיסוי הגוף צריך להיות בהיקף של 3 חלקים לעומת חשיפה של חלק אחד. האתגר האמיתי כאן הוא למצוא את המידה המתאימה, אבל אם הצלחת ופגעת "בול" בבחירתך, קיבלת את הידידה המושלמת שלך להרבה מאד אירועים ולמשך שנים רבות. הטיפים הבאים יכוונו אותך לבחירה עבור מבני גוף שונים.

חזה גדול ייראה הכי טוב כאשר לשמלה יהיה קו צוואר מרובע, צורת וי או שהקשירה תהיה בצורת ליפוף סביב הצוואר. חשוב להמנע במקרה זה משרוולים מתנופפים וגורמים נוספים שמוסיפים נפח לגוף.

חזה קטן נראה טוב במרבית סגנונות השמלות, הגם שבמקרה שאת מנסה לאזן בינו לבין פלג-גוף עליון גדול את יכולה להוסיף נפח ע"י תוספות שונות לחלק העליון של השמלה, כמו קפלים, רקמה או עיטורים אחרים שמושכים את המבט.

כתפיים רחבות ניתן לצמצם בעזרת קו צוואר א-סימטרי כמו בעיצוב של שמלה עם כתף אחת. המלצה נוספת בהקשר זה, היא שיש להמנע מלבחור בשמלה עם חלק עליון מלא, משום שסיגנון כזה יבליט את הכתפיים.

מתניים עבות אפשר להסתיר בקלות באמצעות הזזה של קו המתניים, אם למעלה, אם למטה ואם על ידי העלמת הקו לחלוטין.

מבנה גוף תחתון כבד יכול להראות טוב ע"י בחירת חצאית בעל קו מותניים מובחן הנופלת באופן רפוי על עצמות האגן, בעיקר כאשר היא משולבת עם חלק עליון שמדגיש את קו החזה. זרועות לא מושכות יכולות להיות מוסתרות ע"י שרוולים באורך מלא, או באורך של שלושה רבעים, בעוד שניתן להסיט את המבט של הצופה בעזרת עיצוב סקסי של השמלה, או שסע נועז בחצאית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Tania's Style

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תניה אסארף

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה22/04/146272 צפיות
אנו נולדים כעולם כפני עצמו וממשיכים להתנהג כך כל חיינו. מצד שני, המצב הטבעי האמיתי הוא הצורך שלנו ל"איחוד כוחות" עם אדם אחר ושונה מבחינה גנטית, נפשית, חברתית, כלכלית וריגשית... ואיתו אנו רוצים למזג את החיים שלנו. אבל זהו סוד הבריאה: לכך בדיוק נבראנו, כדי ליצור המשכיות באמצעות האיחוד. איך אנו מוצאים את ה"חצי השני" שלנו? האם הוא באמת החלק המשלים, או דווקא ההיפך?

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146365 צפיות
בשלב כזה או אחר של חייו כל אדם נדרש להכרעה גורלית: מהי הקריירה הנכונה עבורו וזאת כמובן החלטה הנוגעת כמעט לכל האספקטים המרכזיים של החיים, הן כמובן מבחינה כלכלית והן רגשית ואינטלקטואלית. זוהי אכן אחת ההחלטות הגורליות ביותר.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146192 צפיות
הניתוח הנומרולוגי מאפשר לבחון את העבר והשפעותיו, עד לרגע הזה ממש ולהצביע על ההחלטות שקבעו את מהלך חיינו עד כה. נכון, מהלך החיים קבוע ומתוכנן מראש ע"י הכוחות העליונים,. אבל "הכל צפוי והרשות נתונה" ולכן ניתן לשנות את המסלול שנקבע עבורנו. משום כך, חשוב לדעת מה "כתוב" לנו כדי שנוכל לקבל את ההחלטות הנכונות לנו ביחס לעתיד.

מאת: תניה אסארףאופנה12/04/146213 צפיות
רגע לפני שהקיץ נכנס ומשתקע כאן להרבה חודשים חמים ומיוזעים, קצת געגועים ימים החורפיים והנעימים שהחורף הישראלי פינק אותנו בהם וללבוש הגברי החורפי, שהחורף האחרון לקח אותו למקומות מעניינים עם הקריצה החזקה לכיוון הג'נטלמן האירופי של ימים רומנטיים נשכחים(?) ובעיקר מעיל ה"בארבור".

מאת: תניה אסארףאופנה25/03/144836 צפיות
אין כמו שמלה שחורה וקטנה כדי לגרום לאשה לחוש סקסית ונחשקת. לא פלא אם כך שכל אשה (כמעט) מחזיקה שמלה כזו, שבה היא היא מקבלת תחושות אלה ומרגישה בתוכה נוח, כפריט חובה בארון הבגדים שלה. הבעיה היא איך להתאים את השמלה הנכונה לך, מאחר שלא כולנו נולדנו במידות זהות – לא הנשים ולא השמלות.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162143 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162105 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162056 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152428 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151890 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151907 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152983 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica