חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפשים מתנה ליולדת? קבלו כמה רעיונות שימושיים

מאת: carousellaהריון ולידה25/03/20146500 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזל טוב לאימא הטרייה. אין זה משנה אם מדובר בילד ראשון או שני, המתנות ליולדת היא חלק מהעניין והשאלה היא: איזו? נוכל להמליץ על מגוון של אביזרים מפנקים, אבל מה באמת יכול להיות גם שימושי וגם מפנק? קבלו את מצעד המתנות השימושיות ליולדת, כאלו שבאמת מומלצות.

ילד ראשון?

אחת האפשרויות השימושיות היא מנוי למגזין הורות. כל אימא טרייה תשמח לקבל לביתה אחת לחודש מגזין העוסק בנושאים החמים ביותר המעסיקים גם אותה עכשיו, יותר מכל. מתנה ליולדת כגון זו מפרגנת במיוחד. אם מדובר באימא בעלת ותק, תמיד אפשר להמיר את המגזין לתחום בו היא מתעניינת ללא קשר, למרות שאם לא רכשה בעבר מנוי למגזין הורות, ייתכן שהיא דווקא תשמח. טיפים חדשים בתחום היו ויהיו רלוונטיים תמיד עבור כל הורה.

מתנה ליולדת בעלת ניסיון

אימא שכבר מטופלת בילדים רכים בשנים תשמח למתנה השימושית הבאה: בייביסיטר לתקופה הראשונה לאחר הלידה. אם מדובר במישהי שבמכלול שירותיה נמצאות גם מטלות הבית, הרי מדובר במתנה מושלמת. כמה שעות בהן האם יכולה לישון בשקט במשך היום הן באמת שעות ששוות זהב. מתנה ליולדת כגון זו מפתיעה, שימושית ובאמת מומלצת.

מתנות שמלוות כמה שנים

מתנה ליולדת שתלווה את האם והרך הנולד לאורך זמן הינה משמעותית בהחלט. תחת רשימה זו ניתן להכניס את התיק האישי שמלווה כל אימא, טרייה או מנוסה. מומלץ לרכוש תיק אותו תוכל היולדת להחליף אם אינו לטעמה. מתנה נוספת ליולדת היא כורסת ההנקה מתנדנדת. הכורסה נוחה מאוד להנקה גם אם אין מדובר בהנקה טבעית אלא בהזנה מבקבוק. הרי הנוחות מחייבת בכל מקרה.

הגוף עובר שינויים שיש לכבדם

מתנה העושה חסד עם היולדת היא שובר מתנה לעיסוי מכל סוג שהוא. על פי רוב היולדת לא תפרגן לעצמה בעיסוי. אין לה זמן, לפעמים התקציב אינו מאפשר והעייפות מכריעה במרבית המקרים. המסג' מרגיע את השרירים הכואבים בשל נשיאת העולל ובשל המאמץ הגופני שהלידה דרשה. הגב לבטח יודה לכל טיפול. מומלץ בחום.


ואם כבר במסג' עסקינן, אז אין כמו סדנת עיסוי לתינוקות עבור האם והתינוק. החוויה מאפשרת היכרות עם כלים המסייעים להתמודדות עם גזים בתקופה הראשונה לחיי התינוק ומקנה כלים נוספים. סדנאות נוספות כגון שחיית תינוקות וכדומה מאפשרות פיתוח כישורים מוטוריים של הרך הנולד כולל חיזוק הקשר בין האם לתינוק. אם מדובר במתנה לטווח ארוך, הרי שזוהי המתנה המתאימה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קרוסלה מתנות ליולדת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת carousella

מאת: carousellaבר ובת מצווה07/09/141154 צפיות
מזכרות לבר מצווה הפכו כבר מזמן לחלק אינטגרלי מהאירוע. כל אורח המגיע לחגוג עם בעלי השמחה מקבל מתנה אישית המשמשת כמזכרת ולעתים גם משמשת כחלק מהעיצוב הכולל של האירוע. במאמר שלהלן הבאנו 6 רעיונות למזכרות לבר מצווה.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204679 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: vodplaceהריון ולידה15/08/1610951 צפיות
אפשר ללכת לבד לצילומי הריון, ואפשר ללכת עם אלו שאנחנו אוהבים.

מאת: רוני הכהןהריון ולידה03/08/1611133 צפיות
העולם מורכב מבחירות שונות ומגוונות שאותן נשים רשאיות לבצע עבור עצמן בתור נשים חופשיות ועצמאיות, אז למה רק היום אנו שומעים יותר בחופשיות על הפלה בכדורים שקיימת כבר תקופה ארוכה?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/1611509 צפיות
זהו זה- ההיריון הארוך ומורט העצבים הגיע לסיומו הטוב ותינוק או תינוקת חמודים הגיחו לאוויר העולם. מכאן, מתחילות אינספור שאלות: איך מאכילים אותם? מתי צריך להחליף להם? איך מטפלים להם בבעיות של גזים בבטן?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167496 צפיות
היום בו מגיח לאוויר העולם תינוק או תינוקת חדשים הם מהימים המרגשים ביותר- לא רק עבור המשפחה הקרובה שלו, אלא גם עבור שאר קרובי המשפחה וכן עבור חברי המשפחה. זהו יום מרגש, אשר כולל בתוכו את תחילתה של דרך מיוחדת במינה.

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167479 צפיות
הכניסה של ילד או ילדה חדשים למשפחה מהווה סיבה למסיבה (שלעיתים אף יכולה להיות כפולה או משולשת). כמו בכל מאורע משמח, כמו יום הולדת או יום נישואין, אנחנו נרצה להעניק מתנות מיוחדות ליולדת ולמשפחתה. למרות הרצון הטוב,

מאת: אבי דוידיהריון ולידה28/12/155947 צפיות
מידע שימושי על תרופה להפלה לנשים המתלבטות כיצד לבצע את ההליך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica