חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוק, מוסר וגוף האישה

מאת: רוני הכהןהריון ולידה03/08/201611126 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל היום מדברים על איך שאישה אחת מנסה בכל כוחה להביא ילדים אל העולם ועל איך שאחרת מנסה להביא ילד בכוחות עצמה מכיוון שעד כה לא מצאה את בחיר ליבה והרצון לילד גובר על הרצון לחכות לאותו האחד שיגיע רכוב על גבי סוס לבן.

אך, בין כל אלה ישנן המוני נשים אשר נתקלות במצב מסובך שבו הן מבקשות לסיים את ההיריון ולא מעוניינות להיות אימהות, לפחות לא בשלב זה של החיים או לחילופין, שהן נתקלות בסיטואציה קשה בה ההיריון לא מתקדם ויש לסיימו בצורה מלאכותית לאחר שזה לא נפל בצורה הטבעית. העולם מורכב מבחירות שונות ומגוונות שאותן נשים רשאיות לבצע עבור עצמן בתור נשים חופשיות ועצמאיות, אז למה רק היום אנו שומעים יותר בחופשיות על הפלה בכדורים שקיימת כבר תקופה ארוכה?


שאלות של מוסר וחוקיות

זה לא פשוט לחשוב כי יכולים למנוע מאישה לבצע הפלה של עובר שהיא ממש לא רוצה ללדת, מכל סיבה שבעולם וכי המדינה יכולה להחליט עבור אישה מה ייעשה עם הגוף שלה. נכון להיום הוועדות הרפואיות שדנות בנושא של הפסקת היריון עדיין קיימות, וכל אישה שמעוניינת לבצע הפלה בכדורים בצורה מלאכותית צריכה לעבור את הוועדה הזו כדי להתקדם הלאה בצורה חוקית.

אומנם החוק הישראלי מכיר אך ורק במעמדה של האישה בכל הנוגע להחלטה לגבי הפסקה של היריון קיים ולא מתחשב במעמד של העובר א במעמד של האב של העובר הזה, אולם עדיין ישנה תחושה כי אנשים שיש להם אינטרס שונה מנווטים את המפה אל עבר זמנים חשוכים עם מתן של תירוצים שאולי יכולים להיראות סבירים לאדם בעל היגיון בריא. מה יביא לנו העתיד? נקווה שלרפואה יהיה מענה שיחסוך את כל תהליכים הללו מבעוד מועד.

 



תגיות המאמר: הפלה בכדורים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213579 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213821 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213953 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204675 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: vodplaceהריון ולידה15/08/1610944 צפיות
אפשר ללכת לבד לצילומי הריון, ואפשר ללכת עם אלו שאנחנו אוהבים.

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/1611505 צפיות
זהו זה- ההיריון הארוך ומורט העצבים הגיע לסיומו הטוב ותינוק או תינוקת חמודים הגיחו לאוויר העולם. מכאן, מתחילות אינספור שאלות: איך מאכילים אותם? מתי צריך להחליף להם? איך מטפלים להם בבעיות של גזים בבטן?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167496 צפיות
היום בו מגיח לאוויר העולם תינוק או תינוקת חדשים הם מהימים המרגשים ביותר- לא רק עבור המשפחה הקרובה שלו, אלא גם עבור שאר קרובי המשפחה וכן עבור חברי המשפחה. זהו יום מרגש, אשר כולל בתוכו את תחילתה של דרך מיוחדת במינה.

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167479 צפיות
הכניסה של ילד או ילדה חדשים למשפחה מהווה סיבה למסיבה (שלעיתים אף יכולה להיות כפולה או משולשת). כמו בכל מאורע משמח, כמו יום הולדת או יום נישואין, אנחנו נרצה להעניק מתנות מיוחדות ליולדת ולמשפחתה. למרות הרצון הטוב,

מאת: אבי דוידיהריון ולידה28/12/155947 צפיות
מידע שימושי על תרופה להפלה לנשים המתלבטות כיצד לבצע את ההליך.

מאת: נינה כהןהריון ולידה16/12/154255 צפיות
אנשים שונים מקוטלגים בקבוצות סיכון שונות עפ"י החשש שיחלו במחלה מסוימת או יסבלו מתסמונת רפואית כלשהי. גם לגבי נשים בהיריון אנו בהחלט יכולים לזהות את הקטלוג הנ"ל בכל הקשור לקבוצות סיכון הקשורות לעובר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica