חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות ליולדת

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/20167494 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתנות ליולדת

היום בו מגיח לאוויר העולם תינוק או תינוקת חדשים הם מהימים המרגשים ביותר- לא רק עבור המשפחה הקרובה שלו, אלא גם עבור שאר קרובי המשפחה וכן עבור חברי המשפחה. זהו יום מרגש, אשר כולל בתוכו את תחילתה של דרך מיוחדת במינה. הדרך שלנו, המביטים מן הצד, להיות שותפים למהלך הזה היא, בין היתר, בהענקת מתנות ליולדת מסוגים שונים. מתנות אלו, בייחוד כאשר הן עשויות באיכות גבוהה, ילוו את האם ואת הרך הנולד בחודשים הראשונים לחייו ואף מעבר לכך.

טווח עצום של מתנות

מתנות ליולדת יכולות להגיע באופנים רבים ומגוונים, כך שכל אחד יוכל למצוא לעצמו מתנה שאותה הוא ירצה להעניק ליולדת. מתנות כאלו יכולות להיות, למשל, להיות מתנות שמוגשות ליולדת עוד כשהיא נמצאת בבית החולים בסלסלות שונות. לצד מתנות אלו, ניתן להקדיש מתנות גדולות יותר וניתן אף לקנות חדר שלם לתינוק בתור מתנה ליולדת- חדר הכולל שידת החתלה, עריסה לתינוק ופריטים נוספים. אנחנו גם יכולים לבחור האם להעניק מתנות המיועדות יותר ליולדת (למשל, קרם גוף בניחוח מיוחד) או מתנות המיועדות לתינוקות (ביגוד מיוחד לתינוקות, למשל).

מתנות לתאומים או לשלישיה

כאשר מדובר על תאומים או שלישיה, מדובר, כמובן, בשמחה גדולה פי כמה, אך גם בכאב ראש לא קטן- לא קל לגדל שניים או שלושה תינוקות, שבוכים בו זמנית בגלל רעב, חיתול לא יבש או גזים בבטן. הדרך שלנו להקל ולו במעט על ההורים שלהם היא בקניית מתנות ליולדת שמיועדות לתאומים או לשלישיות. מתנות אלו יהיו בדרך כלל מארזים, אשר יכילו מוצרים שונים לתינוקות, פי שתיים או פי שלושה מהכמות הרגילה- יותר בובות, יותר מגבות, יותר מגבונים וכן הלאה. המארזים הללו נבדלים גם בעיצוב החיצוני שלהם, כך שמארזים אשר מיועדים לתאומים המורכבים משני בנים שונים ממארזים המיועדים לתאומות או לתאומים של בן ובת.

מאמיל'ה- בדיוק בשבילך

כאשר אנחנו קונים מתנות ליולדת ולתינוק, חשוב לנו לדעת שאנחנו מעניקים להם את הטוב ביותר. כשאתם מגיעים למאמיל'ה, אתם יכולים להיות בטוחים, כי בקנייתכם, אתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר, אותה תוכלו להעניק לאם ולתינוק הנולד. ברשותנו מתנות במבחר עיצובים, גדלים ומחירים, המותאמות לכל אחד ואחת המגיעים אלינו. אנו מקיימים מערך משלוחים רחב ואנו גם מפעילים מועדון לקוחות- כך, כל מי שמצטרף למועדון שלנו, זוכה לקבל הנחה בכל רכישה החל מהקנייה הבאה שלו במאמיל'ה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת orya pery

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181342 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181613 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: orya peryתחבורה ורכב - כללי06/08/181472 צפיות
קשה לחוות את הסיטואציה שבה אתם נמצאים מחוץ לדלת המשרד או הבית, או שאתם נעולים ואינכם יכולים לפתוח את הדלת בשל צילינדר תקוע. במקרים אלה, כדאי לא להיכנס ללחץ ולהזמין את מי שמתמחה עם פריצת מנעולים. יש למצוא מנעולן זמין ומקצועי, שיש לו שם ומוניטין וכזה שידוע שהוא אמין. כולנו מעוניינים לחזור לשגרת סדר היום שלנו מהר ככל שניתן ולכן, מנעולן שיפגין זמינות גבוהה ומקצוענות, הוא זה שיוכל לספק לנו שירות יעיל.

מאת: orya peryבניין ואחזקה - כללי09/07/181461 צפיות
אפילו אם אתם עומדים לרכוש דירה מקבלן ואתם סבורים כי בגלל שהדירה היא חדשה, אין בה פגמים, אז כנראה שיש טעות גדולה בידכם. כבר היו מקרים רבים שבהם רוכשי דירות תבעו קבלנים בגלל שמאוחר יותר שכבר נכנסו לגור בדירה, גילו בה פגמים רבים, אם רטיבויות ממקומות שונים, כשלי איטום, חריגות ועוד.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

מאת: orya peryנדל"ן ומקרקעין22/01/181241 צפיות
תל אביב הינה העיר המבוקשת ביותר בארץ לרכישת או שכירות נדל"ן. אם הסטודנטים שמעוניינים ללמוד ולעבוד בעיר המרכזית ביותר בארץ, או זוגות צעירים שמעוניינים לגור בעיר בגלל הקרבה למקום עבודתם. גם משקיעים בנדל"ן מעוניינים למצוא דירות ישנות שתכנית תמ"א 38 חלה עליהן. מי שמוצא עסקה מסוג זה, יצא מורווח, היות ומדובר על עסקה שתהיה שווה בעשרות אחוזים יותר, כאשר מדובר על פינוי בינוי והערך של הדירה יהיה שווה הרבה יותר, כשהיא חדשה לחלוטין וגדולה הרבה ממה שהייתה בעת רכישתה לפני הבנייה.

מאת: orya peryחוק ומשפט - כללי17/01/181232 צפיות
נפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל או אפילו מס' תיקים, אסור לכם לוותר. זהו תהליך, אשר מצריך איזון והמטרה החשובה בתיקים מסוג אלה היא להגיע לפירעון חובות. יש לדעת, כי קיימות הגנות רבות אשר עומדות לרשות החייב בכדי לא לפגוע בו בפגיעה כלכלית מוגזמת אם נגדו או אם נגד בני משפחתו. חשוב לנהל את התיק בדרך יעילה באמצעות עורך דין הוצאה לפועל.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204656 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: vodplaceהריון ולידה15/08/1610926 צפיות
אפשר ללכת לבד לצילומי הריון, ואפשר ללכת עם אלו שאנחנו אוהבים.

מאת: רוני הכהןהריון ולידה03/08/1611108 צפיות
העולם מורכב מבחירות שונות ומגוונות שאותן נשים רשאיות לבצע עבור עצמן בתור נשים חופשיות ועצמאיות, אז למה רק היום אנו שומעים יותר בחופשיות על הפלה בכדורים שקיימת כבר תקופה ארוכה?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/1611487 צפיות
זהו זה- ההיריון הארוך ומורט העצבים הגיע לסיומו הטוב ותינוק או תינוקת חמודים הגיחו לאוויר העולם. מכאן, מתחילות אינספור שאלות: איך מאכילים אותם? מתי צריך להחליף להם? איך מטפלים להם בבעיות של גזים בבטן?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167478 צפיות
הכניסה של ילד או ילדה חדשים למשפחה מהווה סיבה למסיבה (שלעיתים אף יכולה להיות כפולה או משולשת). כמו בכל מאורע משמח, כמו יום הולדת או יום נישואין, אנחנו נרצה להעניק מתנות מיוחדות ליולדת ולמשפחתה. למרות הרצון הטוב,

מאת: אבי דוידיהריון ולידה28/12/155946 צפיות
מידע שימושי על תרופה להפלה לנשים המתלבטות כיצד לבצע את ההליך.

מאת: נינה כהןהריון ולידה16/12/154254 צפיות
אנשים שונים מקוטלגים בקבוצות סיכון שונות עפ"י החשש שיחלו במחלה מסוימת או יסבלו מתסמונת רפואית כלשהי. גם לגבי נשים בהיריון אנו בהחלט יכולים לזהות את הקטלוג הנ"ל בכל הקשור לקבוצות סיכון הקשורות לעובר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica