חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת עץ לבניית דק

מאת: שחפופיהאדריכלות נוף 31/03/20147155 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איכות העץ לבניית דק

איך לבחור נכון את סוג העץ שישמש לבניית רצפת הדק? אילו עוד שיקולים יש לקחת בבחירת עץ לבניית הדק? אפשר להתקין רצפת דק מסוגים שונים של עץ. יש לדעת שלא כל עץ משמש לבניית דק. דק מכינים מעץ שמתאים לתנאי האקלים בארץ, ושעבר תהליך של חיטוי ושימור.העץ הנפוץ ביותר לבניית דק הוא אורן פיני וכן אורן קליפורניה ועוד.

בנוסף, חייב לבחור עץ חזק ועמיד,שיחזיק לאורך שנים. בבחירת עץ לבניית דק רצוי לבחור עץ שעבר השבחה. בבואכם למתקין או לחנות הרגישו חופשי לשאול את המתקין אם העץ עבר השבחה ואם העץ עבר טיפול מונע למים. תוכלו לבקש לראות את העץ לפני צביעתו- אם העץ בגוון ירקרק, סימן שהעץ עבר טיפול מונע למים.

שאלה של צבע

לאחר בחירת סוג העץ לבניית הדקנשאר לבחור את צבע הדק- בחרו צבע שאתם אוהבים (חום, אגוז ועוד)וגוון (כהה עד בהיר) ובקשו מהמתקין לצבוע את הדק עבורכם בצבע הרצוי. אין דבר כזה שאין את הצבע במלאי, אל תתפשרו- רצפת דק היא משהו שתראו כל יום ורצוי שהיא תותקן בדיוק לפי שביעות רצונכם.

בחירת עץ לבניית דק אינה מסובכת כלל. יש להקפיד על בחירה של עץ עמיד וחזק, שעבר השבחה וטיפול מונע למים. לאחר מכן בחרו את הצבע הרצוי וכל מה שנשאר הוא להתקין את רצפת הדק ולהתחדש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שחפופיה - נגריית עץ מלא ואספקת דשא סינטטי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחפופיה

מאת: שחפופיהריהוט 29/05/14880 צפיות
רצפת דק זוהי רצפת עץ. ניתן להשתמש בה לריצוף פנימי וחיצוני.רצפת הדק מותקנת על תשתית של קורות עץ או מתכת בהברגה.כך נוצר משטח עץ אחיד.

מאת: שחפופיהגינון09/04/14959 צפיות
בשנים האחרונות עוברים עוד ועוד אנשים להתקין בגינותיהם דשא סינטטי כתחליף לדשא החי. זה התחיל בשנות הבצורת הרבות מהן סבלנו בארץ, בעקבותיהן הגיע הצורך להימנע מבזבוז כל טיפת מים מיותרת. בעקבות כך, גינות רבות לא הושקו ולא טופלו, ופשוט התייבשו

מאת: שחפופיהגינון09/04/14997 צפיות
כאשר אנו חושבים על דשא, חי או סינטטי, אנו מדמיינים לעצמנו מייד גינה כלשהי – גינה ביתית קטנה ונעימה, גינת משחקים ציבורית רחבת ידיים, גינה של גן ילדים או בית ספר, וכן הלאה.

מאת: שחפופיהשיפוצים09/04/141105 צפיות
דשא הוא אחד המשטחים האהובים ביותר על ילדים ועל מבוגרים כאחד. הרכות של הדשא והיציבות שלו, הופכים את משטחי הדשא למקום אידיאלי הן למשחק והן למנוחה, הן לריצה והן לישיבה. בחירה בדשא לחצרות בגני הילדים היא בחירה מוצלחת מאד, מאחר שהילדים נהנים מאד לשחק בדשא, אשר תורם להם רבות מבחינת מצב הרוח, התחושה ועוד.

מאת: שחפופיהגינון09/04/14942 צפיות
אם גם ברשותכם גינה, בוודאי גם לכם נמאס מהמאמץ הגדול הנדרש כדי לתחזק אותה.

מאת: שחפופיהריהוט 09/04/141750 צפיות
כיצד תהפכו את הגינה שלכם לגינה מעוצבת וייחודית. אם גם אתם תמיד מחפשים את הדרכים המקוריות והמיוחדות ביותר לעיצוב הבית וסביבתו, יש לנו רעיון נפלא בשבילכם!

מאת: שחפופיהגינון09/04/141036 צפיות
אנו רגילים לחשוב על פרגולות כעל פתרון הצללה ותוספת יופי לגינות ולחצרות. ואכן, פרגולות מהוות פתרון נפלא למקומות אלה.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות נוף

מאת: מגניב אדריכלות נוף 22/02/152890 צפיות
ראשית, יש להתאים את אופי גדר האלומיניום למטרתה, אם מדובר במבנה ציבורי בעל מגרש המשמשת כחצר משחקים חובה לבצע התקנה של גדרות מאלומיניום חזקים ומסיביים לבטיחות מקסימלית ובידוד המבנה מכביש קרוב וכן מניעת אפשרות כניסה ויציאה מהמבנה ללא מעבר דרך הכניסה הראשית ובדיקה על ידי השומר\המאבטח וכדומה. סביב גינה בבית פרטי תבוצע בדרך כלל התקנה של גדר "קלילה" יותר, יושם דגש רב יותר על עיצוב גדרות במראה אסתטי המשדר יוקרה קלאסית

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/147846 צפיות
הספסלים הם חלק משגרת חיינו למרות שאנו מקבלים אותם כמובן מאליו ואולי אפילו לא מעריכים אותם מספיק.

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/1410500 צפיות
אנשים רבים אוהבים לעשות עבודות מלאכה שונות בבית, זהו עיסוק אשר מעביר את הזמן ומשרה רוגע על האנשים אשר עוסקים בן

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/147975 צפיות
ספסלים הם אינם רק רהיט רחוב שהעירייה ממקמת בפארק הציבורי או בטיילת שעל שפת הים. ספסלים הם דבר שימושי מאוד אשר ניתן לשלב בעיצוב הבית

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/143394 צפיות
רהיטים מעץ ומעץ מלא הם רהיטים שתמיד נראים לנו איכותיים, נעימים, מפנקים, והם תמיד יכולים להשתלב בכל סביבה שהיא

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/143375 צפיות
ריהוט רחוב חייב להיות ריהוט מאוד עמיד. מלבד פגעי מזג האוויר השונים, כגון חום קיצוני, קור קיצוני, לחות

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/1411815 צפיות
ריהוט רחוב הוא כל סוג של ריהוט אשר נמצא ברחוב – ספסלים, פינות ישיבה, כיסאות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica